افتتاح نمایندگی فونیکس کد ۴۴۷ «فرقانی»

این روزها شعبه‌های جدید برند فونیکس مدیران‌خودرو در تهران و برخی شهرهای بزرگ کشور یکی پس از دیگری افتتاح می‌شوند. در ادامه گزارشی می‌خوانید از افتتاح یکی از بزرگ‌ترین شعب فروش برند فونیکس مدیران‌خودرو.

به پشتوانه اعتماد مشتریان

مراسم افتتاحیه نمایندگی فونیکس کد ۴۴۷ فرقانی روز جمعه پنجم آبان‌ماه در محل این نمایندگی در مجتمع تجاری - تفریحی صبا مال (پایین‌تر از میدان حر) تهران برگزار شد. در این مراسم که با اجرای علی ضیا برگزار شد، چهره‌های ورزشی همچون ادموند بزیک هم حضور داشتند.

در این افتتاحیه همچنین خودروهای آریزو ۶ جی‌تی و تیگو ۸ هیبرید نیز رونمایی شدند. نمایندگی فرقانی کد ۴۴۷، تامین‌کننده مسیری امن برای تهیه خودرو و ارائه‌دهنده خدمات نوین پس از فروش به‌خریداران و مشتریان در شهر تهران است.

فروش نقد و اقساط منعطف و بلندمدت، فروش ویژه سازمان‌ها و ارگان‌ها، فروش ویژه طرح جایگزینی زیر نظر کارشناسان مجرب و مشارکت و همراهی مشتریان از ثبت‌نام تا تحویل خودرو، از خدمات ارائه‌شده در این نمایندگی است.

نمایندگی فرقانی کد ۴۴۷ با پشتوانه اعتماد مشتریان و با اعتبار تیمی متشکل از برترین متخصصان و کارشناسان، ارائه‌دهنده بهترین شرایط فروش، مشاوره، پشتیبانی و تعمیرات تخصصی است.

افتتاح نمایندگی فونیکس کد ۴۴۷ «فرقانی» با چاشنی رونمایی از آریزو ۶ جی تی و تیگو ۸ هیبرید

استقبال از محصولات فونیکس

مهندس جهانگیر فرقانی، دانش‌آموخته رشته مهندسی صنایع با تجربه ۱۴ سال فعالیت در صنعت‌خودرو و قطعات یدکی، سمت مدیریت نمایندگی کد ۴۴۷ مدیران‌خودرو را برعهده دارد. وی درباره افتتاحیه شعبه تخصصی فروش فونیکس فرقانی، کد ۴۴۷ به «دنیای‌خودرو» گفت: «با توجه به استقبال مشتریان عزیز از محصولات فونیکس، این شعبه فروش تخصصی محصولات فونیکس در میدان حر، نرسیده به‌چهار راه لشکر و در طبقه همکف مجتمع صبا مال افتتاح شد.»

وی در ادامه افزود: «خدمات محصولات فونیکس کد ۴۴۷ فرقانی نیز توسط نمایندگی ما و در تعمیرگاه نواب‌مان ارائه می‌شود؛ اما احتمالا به‌زودی مرکز خدمات پس از فروش محصولات فونیکس نیز در مرکزی جداگانه به‌مشتریان عزیز این محصولات، ارائه می‌شود.»

فرقانی همچنین گفت: «در مورد محصولات فونیکس، تست درایو نیز پس از هماهنگی با متقاضیان انجام می‌شود.»

در این مراسم افتتاحیه، برخی مدیران شرکت ام‌وی‌ام نیز حضور داشتند؛ از جمله بهنام نجار صادقی، مدیر شبکه برند فونیکس؛ آقای قدمی، مدیر شبکه برند ام وی ام؛ مهندس پیام کروری نیا، مدیر فروش برند فونیکس؛ علی بابایی‌زاده، مدیر فروش برند ام وی ام؛ مهندس نظری نیک، مدیر شبکه برند اکستریم و خانوم بختیاری، مدیر فروش منطقه مرکز فونیکس.

افتتاح نمایندگی فونیکس کد ۴۴۷ «فرقانی» با چاشنی رونمایی از آریزو ۶ جی تی و تیگو ۸ هیبرید

افتتاح نمایندگی فونیکس کد ۴۴۷ «فرقانی» با چاشنی رونمایی از آریزو ۶ جی تی و تیگو ۸ هیبرید

۶ سال تلاش نمایندگی فرقانی برای ارائه خدمات برتر به مشتریان

در این مراسم، علی ضیا از تجربه دریافت خودرو تیگو ۸ خود گفت و ابراز امیدواری کرد تجربه خوب تحویل خودرو در نمایندگی‌های مدیران خودرو برای همه متقاضیان خودرو در سراسر کشور تکرار شود. وی از عدم وجود تشریفات مناسب تحویل خودرو به‌مشتریان توسط بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در کشور انتقاد کرد و گفت که این حس خوب در مدیران خودرو و به‌ویژه برند فونیکس، به‌بهترین شکل و با انرژی مثبت و احترام، به‌مشتریان منتقل می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در نمایندگی فونیکس فرقانی نیز این حس خوب همچنان و در بالاترین سطح به‌مشتریان منتقل شود. مهندس فرقانی در بخشی از این آیین افتتاحیه و رونمایی از محصولات جدید برند فونیکس گفت: «به همه مدیران محترم شرکت مدیران خودرو و عزیزانی که امروز با حضورشان این مراسم را مزین کردند، خیر مقدم عرض می‌کنم.

امروز شاهد رونمایی از محصولات جدید آریزو ۶ جی‌تی و تیگو ۸ پرو e پلاس در بزرگ‌ترین نمایشگاه فونیکس در یک منطقه پرجمعیت از شهر تهران هستیم. امروز با اعتماد مشتریان عزیز که مهم‌ترین سرمایه ماست تجدید پیمان می‌کنیم.

امیدواریم بتوانیم این سرمایه را افزایش دهیم و همچنین با بهبود راه‌های ارتباطی و تسهیل فرآیند خدمات‌رسانی، پاسخگوی نیاز مشتریان خود در راه درخشان‌تر شدن نام شرکت مدیران خودرو باشیم. البته در این راه، از ارائه خدمات برتر به‌مشتریانمان فروگذار نخواهیم بود.

مدیران و حضار محترم، نمایندگی ۴۴۷ افتخار دارد در ششمین سال همکاری خود با شرکت مدیران خودرو، در این مراسم استراتژی آتی خود را اعلام کند که شامل ادامه ارائه برتر خدمات فروش و پس از فروش تخصصی برند ام وی ام و فونیکس خواهد بود.» در ضمن در این مراسم اعلام شد که محصولات دیگری همچون تیگو ۷ پرو مکس، آریزو ۸ و سایر محصولات جذاب دیگر نیز در سال آینده به‌سبد محصولات مدیران خودرو افزوده می‌شوند.

افتتاح نمایندگی فونیکس کد ۴۴۷ «فرقانی» با چاشنی رونمایی از آریزو ۶ جی تی و تیگو ۸ هیبرید

آریزو ۶ جی‌تی

تاکنون نسخه‌های متفاوتی از دو محصول خانواده سدان‌های چری، یعنی آریزو ۵ و آریزو ۶ توسط مدیران‌خودرو عرضه شده است. جدیدترین عضو این خانواده، آریزو ۶ جی‌تی است. خودرویی که در اصل نسخه متفاوتی از آریزو ۵ محسوب می‌شود؛ اما با نام آریزو ۶ و همچنین برند فونیکس به‌بازار ایران عرضه شده است.

آریزو ۶ جی‌تی به‌عنوان نسخه‌ای متفاوت از سری محصولات آریزو ۶ در بازار حضور دارد. در واقع آریزو ۶ پرو نسخه راحت و لوکس این خودرو است؛ درحالی که آریزو ۶ جی‌تی به‌عنوان نسخه هیجان‌انگیز و اسپرت این خودرو ایفای نقش می‌کند.

آریزو ۶ که پلت‌فرم یکسانی با آریزو ۵ دارد، در ابتدا صرفا به‌عنوان رقیبی در کلاس‌های بالاتر شناخته می‌شد؛ اما آریزو ۶ بیشتر روی امکانات رفاهی خود تکیه کرده است. البته این نخستین‌بار نیست که عنوان جی‌تی در کنار نام سری سدان‌های گروه چری در ایران قرار می‌گیرد؛ اما درباره آریزو ۶ جی‌تی جریان کمی فرق می‌کند.

در کابین فونیکس آریزو ۶ جی‌تی، دو کلاستر به‌هم پیوسته در قالب یک مجموعه عریض، بخش بزرگی از داشبورد خودرو را تشکیل می‌دهند. در قسمت پایین این بخش، دریچه‌های سیستم تهویه‌مطبوع به‌شکل یک نوار سرتاسری قرار گرفته‌اند. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر وجود دارد که حداکثر ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

بنابراین آریزو ۶ جی تی در مقایسه با آریزو ۵ اسپرت و آریزو ۶ پرو، خودرویی قوی‌تر است. به‌همراه این موتور قدرتمند، جعبه‌دنده مخصوص خودروهای اسپرت نیز قرار دارد. این جعبه‌دنده از نوع ۷ سرعته دوکلاچه تر (Wet) است که وظیفه تعویض سریع دنده‌ها و انتقال قدرت به‌محور جلو را برعهده دارد. وزن خالص آریزو ۶ جی‌تی حدود ۱.۴ کیلوگرم است.

در کاتالوگ رسمی خودرو نیز شتاب صفر تا صد آریزو ۶ جی‌تی کمتر از ۷ ثانیه عنوان شده است که این خودرو را به‌یکی از سریع‌ترین اتومبیل‌های بازار ایران تبدیل می‌کند. با توجه به‌وزن کمتر آریزو ۶ جی‌تی در مقایسه با تیگو ۸ پرو، مصرف سوخت خودرو تا حدی کاهش یافته است و این سدان می‌تواند در سیکل ترکیبی، ۱۰۰ کیلومتر مسافت را با ۶.۶ لیتر بنزین طی کند.

فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس

فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس یا همان فونیکس تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، نخستین کراس‌اوور پلاگین-هیبرید مونتاژی کشور محسوب می‌شود. ظاهر تیگو ۸ پرو e پلاس مشابه تیگو ۸ پرومکس بوده و دیفیوزر عقب و خروجی‌های اگزوز مشابه با تیگو ۸ پرو هستند. در این خودرو علاوه‌بر درِ باک بنزین، یک در برای پورت شارژ باتری‌های موتور برقی نیز روی گلگیر دیده می‌شود.

نحوه جانمایی مسیر خروجی اگزوز نیز در این خودرو تغییر کرده است. یکی از تفاوت‌های کابین تیگو ۸ پرو e پلاس با نسخه‌های پرو و پرو مکس شیفتر دنده است.

با وجود اینکه شکل و شمایل شیفتر دنده مشابه با نسخه پرو مکس طراحی شده، اما در قسمت جلو آن یک نورپردازی آبی رنگ لوزی‌شکل اجرا شده که به پلاگین-هیبرید بودن این خودرو اشاره دارد. علاوه‌بر آن، در کنسول مرکزی دو کلید برای حالت رانندگی EV تمام‌برقی و همچنین HEV یعنی هیبرید تعریف شده است.

گرافیک نمایشگر پشت فرمان نیز با هدف نشان دادن میزان شارژ باتری‌های موتور برقی و دیگر اطلاعات مورد نیاز خودروهای پلاگین-هیبرید از قبیل میزان پیمایش با شارژ موجود و … تغییر کرده است.

نمایشگر مالتی مدیا هم تغییراتی در زمینه اپلیکیشن‌ها و کنترلرها داشته است. تیگو ۸ پرو e پلاس پلاگین-هیبرید به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ تجهیز شده که ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون‌متر گشتاور در کنار دو موتور برقی با قدرت ۵۵ کیلووات و ۱۶۰ نیوتون‌متر و ۷۰ کیلووات و ۱۵۵ نیوتون‌متر دارد. سیستم پلاگین -هیبرید در بهترین حالت و در زمانی که شارژ باتری فول باشد، قادر به‌تولید ۳۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتون‌متر گشتاور بوده که با این حساب، این نسخه قدرتمندترین نسخه تیگو ۸ محسوب می‌شود.

برد حرکتی این خودرو درحالتی که باتری‌ها فول‌شارژ باشند، معادل ۷۵ کیلومتر در حالت تمام‌برقی و بدون نیاز به‌موتور بنزینی است. در حالتی هم که باک بنزین ۴۵ لیتری و باتری‌ها فول‌شارژ باشند، مسافتی معادل ۹۵۰ کیلومتر را طی می‌کند.

نیروی هر سه موتور به‌چرخ‌های جلو منتقل می‌شوند و شتاب این خودرو طبق کاتالوگ ۷.۶ ثانیه است. مصرف سوخت تیگو ۸ پرو e پلاس در بهترین حالت در حدود ۱.۵۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده و در حالتی که موتور بنزینی فعالیت کند، مصرف سوخت این خودرو ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =