کد خبر: 246642
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
پیکاپ G9

شرکت بهمن‌موتور، تولید پیکاپ G9 را آغاز کرد.

کوروش طهوری از مدیران خط تولید G9، با اعلام این خبر اظهار کرد: «به‌زودی فرآیند ورود به بازار پیکاپ G9 به پایان می‌رسد و شاهد فروش این خودرو آفرودی در بازار خواهیم بود. پیکاپ G9 یک خودرو آفرودی با موتور ۲لیتری توربوشارژ است که توان تولید ۱۹۵ اسب‌بخار با گشتاور بیش‌از ۳۶۰ نیوتون‌متر را دارد و این امکان مانورهای سخت در محیط‌های کوهستانی، کویر و جنگلی را به راننده می‌دهد.»

وی درخصوص عرضه این پیکاپ قدرتمند به بازار، تصریح کرد: «برنامه تولید خودرو G9 از ابتدای مهرماه آغاز شده و این برنامه متناسب با حجم تقاضای بازار افزایش خواهد یافت.»

در همین راستا، علی دهقان‌دار؛ مدیر پروژه تولیدG9، گیربکس این خودرو را از برند ZF و هشت‌سرعته با قابلیت تعویض الکترونیکی دنده معرفی کرد. این گیربکس به دلیل هوشمندی بالا امکان بالایی برای مانورهای ضروری برای محیط‌های موردنیاز طبیعت‌گردان را مهیا می‌کند.

برند ZF از غول‌های جهانی در خودروسازی با فروش حدود ۳۸.۳میلیارد یورو در سال ۲۰۲۱ توانسته است سهم بزرگی از گیربکس در بازار خودرو ایفا کند. این شرکت در سال‌های اخیر روند رو به صعودی داشته و به‌صورت جهشی سهم خود را در بازار افزایش داده، به‌نحوی‌که در سال ۲۰۱۴ تنها ۱۸.۴ میلیارد دلار فروش داشته است. خودرو G9 پیش از ورود به بازار سخت‌ترین آزمون‌های استاندارد را پشت سر می‌گذراند؛ به جرأت می‌توان گفت این خودرو تاکنون نمرات بسیار بالایی را از مرکز تست و بررسی کسب کرده است.

محمدجواد نادعلی، مدیر بهبود کیفیت و تولید این پروژه نیز با تایید آزمون‌های سخت‌گیرانه کیفیت برای این محصول، گفت: «تمام این سختگیری‌ها با هدف عرضه محصولی باکیفیت برای حرکت در سخت‌ترین شرایط محیطی است.»

از نظر طراحی و آپشن‌های داخلی، این خودرو دارای دوربین ۳۶۰درجه، دوربین ثبت وقایع و سنسور برخورد از جلو است. همچنین از دیگر امکانات شاخص پیکاپ G9 می‌توان به مواردی مثل رادار خطی، صندلی‌های برقی جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو، شارژر گوشی همراه، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سنسور نور و باران، و نورپردازی کابین اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =