فولکس‌واگن «کالیفرنیا اوشن»

براساس نظرسنجی‌هایی که از رانندگان و متقاضیان در سراسر اروپا و آمریکا انجام شده، فورد و فولکس‌واگن بیشترین جلب توجه را در بخش کمپرون‌ها داشته‌اند

کمپینگ در سال‌های اخیر به‌شدت مورد توجه افراد مختلف از سراسر جهان قرار گرفته است. همین استقبال از کمپینگ در فضاهای مختلف و توسعه آفروده باعث شده است تا خودروسازان بزرگ و کوچک هم به دنبال راهی برای کسب سهم از بازار این خودروها طی این مدت مدل‌های مختلفی را با تجهیزات مختلف طراحی و تولید کنند.

تجهیز پیکاپ‌ها و ون‌ها ساده‌ترین راه برای دستیابی به خودروهای کمپر است. این خودروها به دلیل آن که قیمت پایینی در مقایسه با اتوبوس‌ها و کامیون‌ها دارند و رانندگی با آن‌ها ساده‌تر است، متقاضیان بیشتری را به خود جلب می‌کند. براساس نظرسنجی‌هایی که از رانندگان و متقاضیان در سراسر اروپا و آمریکا انجام شده، فورد و فولکس‌واگن بیشترین جلب توجه را در بخش کمپرون‌ها داشته‌اند.

فورد «ناگت»

فورد ناگت، یک ون کوچک است که فضای داخلی آن با تمرکز بر کار آشپزی طراحی شده است. افرادی که خواهان یک وسیله‌نقلیه کوچک هستند، فورد ناگت به جز آن که امکان استفاده به عنوان وسیله‌نقلیه روزمره را دارد اما امکاناتی نظیر فضای آشپزخانه آن را به یک کمپرون تبدیل کرده است و فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

چهار کمپر ون برتر ۲۰۲۴ کدامند؟

این کمپرون دارای یک آشپزخانه L شکل در انتهای خودرو است و با بالا رفتن سقف فضای آن افزایش می‌یابد.

در جدیدترین مدل فورد ناگت، صندلی‌های عقبی گرم می‌شوند و می‌توان از آن‌ها به عنوان تخت و فضایی برای استراحت استفاده کرد.

براساس آماری که رانندگان از این خودرو ارائه می‌دهند، رانندگی با این خودرو شبیه‌ترین تجربه به یک کمپرون مجهز است. این خودرو با قیمت حدود ۶۴ هزار و ۸۰۰ پوند به فروش می‌رسد.

کمپرون ونتیج «لونا»

ونتیج لونا یک کمپرون با ظرفیت چهار سرنشین است که وزنی معادل ۳۱۹۰کیلوگرم دارد و وزن بار مجاز آن ۵۴۲ کیلوگرم است. طول این خودرو ۴.۹۷ و عرض آن ۲.۰۸ متر است.

چهار کمپر ون برتر ۲۰۲۴ کدامند؟

چهار کمپر ون برتر ۲۰۲۴ کدامند؟

آنچه این خودرو را در بازار متمایز می‌کند؛ هوشمندانه بودن و آسایش آن در کنار ویژگی رانندگی راحت است اما هنوز این خودرو یک کمپرون تازه‌وارد در بازار است که تمام مزایا و معایب آن مشخص نشده است.

این کمپرون لونا یک ون مناسب تور و بسیار راحت بوده و با سه صندلی برای مسافران بسیار عالی است. از ویژگی‌های داخلی این کمپرون طراحی هوشمندانه کابینت‌های آشپزخانه است. این کمپرون با قیمت ۶۴۹۵۰ پوند عرضه می‌شود.

فولکس‌واگن «کدی کالیفرنیا»

کدی کالیفرنیا، کمپرون فولکس‌واگن که سال گذشته هم در میان بهترین کمپرون‌های بازار قرار داشت، امسال هم هنوز جز برترین‌های این فهرست است. وزن این کمپرون ۲۳۵۰ کیلوگرم و وزن بارگیری آن ۶۰۱ کیلوگرم است.

چهار کمپر ون برتر ۲۰۲۴ کدامند؟

طول این خودرو ۴.۵۰ متر و عرض آن نیز ۲.۱۰ متر است. اشکال این خودرو در مقایسه با مدل‌های مشابه موجود در بازار از نظر کاربران عدم چرخش صندلی‌های کابین و نبود سینک در تجهیزات داخلی است.

این کمپرون سواری ثابتی را عرضه می‌کند که نظر کاربران را به خود جلب کرده و به عنوان ویژگی این خودرو شناخته می‌شود. در این کمپرون یک فضای داخلی زیبا طراحی شده؛ با تختی که مستقل از ردیف صندلی‌های عقب ساخته شده است.

طول ۱.۹۸ متری این خودرو نیز در مقایسه با رقبا یک مزیت محسوب می‌شود. تجهیزاتی در آشپزخانه این خودرو طراحی شده که کار را برای دوستداران کمپینگ راحت کرده اما نبود سینک ظرفشویی را نمی‌توان نادیده گرفت.

فولکس‌واگن «کالیفرنیا اوشن»

کالیفرنیا اوشن با چهار صندلی دیگر محصول پرطرفدار فولکس واگن در بخش کمپرون‌هاست. بار مجاز برای این خودرو ۵۳۷ کیلوگرم، طول آن ۴.۹۰ و عرضه آن ۲.۲۹ متر است.

چهار کمپر ون برتر ۲۰۲۴ کدامند؟

طراحی ظاهری این خودرو در مقایسه با رقبا بیشترین جلب توجه را دارد. کمپرون کالیفرنیا اوشن، راه خود را به فهرست بهترین کمپرون‌ها باز کرده چرا که به لطف گیربکس هفت‌سرعته رانندگی نرمی را به ارمغان می‌آورد.

سیستم ناوبری DAB+ و گرمکن صندلی‌های جلو، تجربه‌ای راحت را در جاده فراهم می‌کنند و این در حالی است که صندلی‌های عقب هم فضای پای مناسبی دارند. در صورت لزو صندلی‌ها به جلو و عقب می‌روند.

سقف این کمپرون را می‌توان در عرض چند ثانیه با فشار دادن یک دکمه بالا برد و به تخت تعبیه شده روی سقف دسترسی پیدا کرد. صندلی‌های جلو به دور میز مخفی می‌چرخند، در حالی که آشپزخانه دارای یک اجاق گاز دو شعله، یک یخچال و یک سینک است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    بهتراست در انتخاب فیلمهای تبلیغاتی خود مانندهمین تبلغ لونا قدری بهتر عمل کرده ملاحضات را درنظر بگرید

    پاسخ سایت: فیلم معرفی خود شرکت بود ، به هر حال همه فیلمهاشو جذف کردیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =