کد خبر: 246676
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
اتو اکسپو تهران

 «نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران» به‌عنوان مهم‌ترین رویداد سال در این حوزه، در نیمه اول بهمن ماه امسال و با عنوان تازه «اتو اکسپو تهران» (Tehran Auto Expo) در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با مجری جدید برگزار می‌شود. مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در این باره گفت: «پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران در تقویم این نمایشگاه ثبت شده و قرار است از ۹ تا ۱۵ بهمن‌ماه و درمساحت ۶۰هزارمترمربعی مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.»

عباس تقدسی‌نژاد بیان کرد: «روز اول نمایشگاه به عنوان روز خبرنگاران، صرفا با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.»

مریم شفیعی، مدیرعامل «کانون ایران نوین» به‌عنوان مجری برگزاری جدید نمایشگاه خودرو تهران نیز در این باره گفت: « باتوجه به تلاش‌های دولت در حوزه واردات خودرو پیش‌بینی ما این است نمایشگاه امسال جذابیت دوچندانی خواهد داشت بنابراین انتظار داریم با استقبال مضاعف فعالان این بخش مواجه شود. به‌عنوان برگزارکننده نمایشگاه چه در بحث برگزاری و چه در بخش رسانه‌ای تلاش می‌کنیم بهترین امکانات را در اختیار شرکت‌کنندگان و مخاطبان قرار دهیم. در همین راستا به پشتوانه تخصص‌های گوناگون کانون ایران‌نوین و تجربه برگزاری بالغ‌بر ۲۰ عنوان نمایشگاهی در کنار بیش از ۳۳ سال فعالیت بازاریابی و تبلیغات، قصد داریم اوقات مفید و مفرحی را برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به خودرو فراهم کنیم که در این زمینه به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =