نخستین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان‌موتور

نخستین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان‌موتور با عنوان «KITO NEXT» روز یکشنبه مورخه ۱۴ آبان‌ماه در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

همراه با شرکت کرمان‌موتور «دانشگاه علم و صنعت ایران» و پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران نیز در برگزاری نخستین رویداد نوآوری و فناوری کرمان‌موتور مشارکت و همکاری دارند.

مهم‌ترین محورها و پنل‌های تخصصی این رویداد، شامل «خودروهای هیبرید، برقی و انرژی‌های نو»، «هوش مصنوعی و خودروهای هوشمند متصل و خودران»، «فناوری‌های پیشرفته در حوزه مواد و فرآیندهای تولید»، «طراحی و توسعه پلت‌فرم مشترک»، «رویکردهای نوین در طراحی استایل خودرو»، «تحلیل و شبیه‌سازی خودرو» و «مدرسه کسب‌وکار کرمان‌موتور» است.

همچنین قرار است در این رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری و مراحل توسعه نخستین محصول بومی کرمان‌موتور تشریح شود و نسبت به‌تاسیس دفتر تحقیق و توسعه فناوری شرکت کرمان‌موتور در دانشگاه علم‌ و صنعت اقدامات لازم صورت گیرد.

دبیرخانه نخستین رویداد «KITO NEXT» از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی و دانشگاهی، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، نخبگان، پژوهشگران و صاحبان ایده حوزه صنعت‌خودرو به‌منظور اطلاع از نیازهای فناورانه شرکت کرمان‌موتور برای حضور در این همایش و رویداد دعوت به‌عمل آورده است.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد فوق می‌توانند از طریق نشانی «https://kermanmotor.com/kitonext» اقدامات لازم را انجام دهند.

یادآور می‌شود نخســـــتین رویداد فرصت‌های نوآوری و فنـــــاوری کرمان‌موتور، ۱۴ آبان‌ماه در سالن امام رضا (ع) دانشگاه علم و صنعت ایران از ساعت ۸ الی ۱۵ با حضور فرهیختگانی از ایران، چین و ایتالیا برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =