جعفر سالاری نسب ، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایرا

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش میانگین مصرف بنزین ‌در کشور خبر داد.

جعفر سالاری‌نسب با بیان اینکه مصرف فرآورده‌های نفتی در کشور بالاست از مردم درخواست کرد در زمینه مصرف سوخت و انرژی از جمله نفت، گاز، بنزین، نفت و گاز مدیریت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بار دیگر با تاکید بر اینکه با مصرف انرژی در ایران نسبت‌به دیگر نقاط جهان بسیار بالاست، افزود: استانداردهایی که در مصرف انرژی در جهان رعایت می‌شود، در برخی موارد در کشور ۳ تا ۴ برابر بیشتر است. ‌

وی در پاسخ به این سئوال که آیا رکود مصرف بنزین که گاه در خبرها اعلام می‌شود؛ صحت دارد، تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهند امسال بیش‌از ۱۵درصد نسبت به سال قبل در مصرف بنزین افزایش داشته‌ایم.

سالاری‌نسب با بیان اینکه برای تامین سوخت فصل زمستان و نیروگاه‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تاکید کرد: با تدابیر خاص و با توجه به تولید خوب فرآورده‌های نفتی در کشور، نگرانی برای تامین سوخت بنزین و نفت و گاز نداریم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پاسخ به سوالی پیرامون تامین سوخت بنزین برای تعطیلات نوروز نیز تصریح کرد: برای نوروز آینده هم در تامین بنزین مشکلی نداریم.

سالاری‌نسب پیش از این مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بود و ۵مهر ماه طی حکمی ازسوی جلیل‌سالاری به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد. لازم به ذکر است پیش از این، احمد اکبری سِمت مدیریت تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را برعهده داشت.

جعفر سالاری‌نسب پیش از این مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، معاونت فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان و همچنین مدیرعاملی شرکت نفت منطقه کرمان را عهده‌دار بوده است.

در انتها باید گفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران (یکی از چهار شرکت اصلی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران که خود دارای سه شرکت تابعه است)، در زمینه توزیع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، گاز طبیعی فشرده (CNG)، گازوئیل و همچنین سوخت هواپیما) در ایران و مدیریت جایگاه‌های سوخت فعالیت دارد و درواقع مالک ۳۷۴۲ جایگاه پمپ بنزین، ۲۳۱۲ جایگاه CNG و ۵۰ مرکز سوخت‌گیری هواپیماست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =