تایرهای کشاورزی بریجستون

براساس آمار و تحقیقات منتشرشده درباره بازار جهانی تایرهای کشاورزی میانگین فروش این بازار ۴.۴میلیارد دلار بوده اما پیش‌بینی می‌شود «شاخص رشد مرکب سالانه» با جهش ۸.۵درصدی مواجه خواهد شد و بدین‌ترتیب رقم این بازار تا سال ۲۰۲۴ به ۷.۵میلیارد دلار خواهد رسید.

به‌دلیل افزایش روزافزون استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات در بخش کشاورزی همراه با رشد مداوم در بخش کشاورزی در سراسر جهان و همچنین تقاضای روبه‌رشد لاستیک‌های تعویضی به دلیل گسترش ناوگان وسایل نقلیه جهانی کشاورزی پیش‌بینی می‌شود در سطح جهانی فروش تایرهای کشاورزی افزایش یابد.

این پیش‌بینی براساس آمار منتشرشده توسط برخی ‌شرکت‌های بزرگ که در بازار جهانی تایرهای کشاورزی فعالیت می‌کنند، شکل گرفته است.

این شرکت‌ها عبارتند از کمپانی میشلن (CGEM)، شرکت تیتان‌تایر، Trelleborg AB ،Balkrishna Industries Limited ،Pirelli & CSpA، گروه لاستیک Prometeon Srl، شرکت بریجستون، شرکت لاستیک یوکوهاما و صنایع لاستیک سومیتومو.

در این مطالعه، تحقیقات ثانویه و بررسی‌های جامعی انجام شد. ابتدا لیست کاملی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان لاستیک کشاورزی که در مناطق مختلف جهان فعالیت می‌کنند تهیه شد.

پس از آن، تحلیلگران نظرسنجی‌های تحقیقاتی اولیه را انجام دادند که شامل تماس‌های اولیه، پاسخ به ایمیل‌های شرکت‌های مذکور می‌شد. نکته مهم در این تحقیق این بود که از پاسخ‌دهندگان نیز درباره رقبای اصلی خود سوال شد.

با استناد به این روش، محققان قادر به شناسایی تولیدکننده‌هایی بودند که به دلیل محدودیت تحقیقات بازاریابی ثانویه قابل‌شناسایی نیستند.

محققان ارائه محصولات؛ کانال‌های توزیع و حضور منطقه‌ای بسیاری‌از فروشندگان لاستیک کشاورزی در سراسر جهان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

محققان اندازه بازار جهانی تایرهای کشاورزی را با استفاده از یک شیوه‌ منحصربه‌فرد از پایین به بالا محاسبه کردند که در آن داده‌های حجم فروش تولیدکنندگان برای انواع مختلف خودرو (تراکتور، تریلر، جمع‌آوری ترکیب و سایر موارد) و همچنین پیش‌بینی سال‌های آینده ثبت شد.

محققان این مقادیر را از متخصصان صنعت و نمایندگان شرکت دریافت کردند و از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های فروش تاریخی تولیدکنندگان مربوطه، به اعتبار کلی خارجی رسیده‌اند تا به اندازه و حجم کلی بازار برسند.

چند منبع ثانویه مانند دایرکتوری‌ها، بانک‌های اطلاعاتی‌، انجمن تولیدکنندگان لاستیک خودرو، بانک جهانی، UN Comtrade، وبسایت‌های شرکت‌ها، گزارش‌های سالانه شرکت‌ها، برگه‌های سفید، ارائه سرمایه‌گذاران و گزارش‌های مالی نیز مورد بررسی قرار گرفتند.

این مطالعه در پاسخ به چند سوال مهم که برای ذی‌نفعان صنعت ازجمله تولیدکنندگان تایر، توزیع‌کنندگان و نمایندگی‌ها ، مشتریان و سیاستگزاران مهم بوده، مفید است.

این مطالعه به ذی‌نفعان صنعت اجازه می‌دهد بخش‌های روبه‌رشد را طی سال‌های آتی هدف قرار دهند و از این طریق به آنها در تصمیم‌گیری‌ها برای سرمایه‌گذاری و همچنین تسهیل در گسترش آنها کمک می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =