اوبر

اوبر و توتال‌انرژی قصد همکاری برای شتاب دادن به استفاده از خودروهای برقی را دارند. به این ترتیب بهره‌مندی از خودروهای برقی به‌واسطه استفاده ساده‌تر از شارژرهای ایجادشده توسط این دو کمپانی، با انگیزه بیشتری دنبال خواهد شد.

نقطه شروع این همکاری کشور فرانسه خواهد بود؛ اما برای حضور در سایر کشورهای اروپایی قرار است روند ظرفیت‌یابی انجام شود. ازسوی‌دیگر اوبر قصد دارد ۵۰درصد ناوگان تاکسی‌های خود در شهر پاریس را که درحال‌حاضر ظرفیت ۳۰هزار راننده را دارد تا سال ۲۰۲۵ تبدیل به انواع برقی کند که البته هزینه‌های توسعه‌ای توسط توتال پرداخت خواهد شد.

این بخشی از تعهد گسترده این شرکت برای برقی‌سازی کامل ناوگان اوبر در آمریکای‌شمالی و اروپا تا سال ۲۰۳۰ است. در همین حال توتال‌انرژی نیز درگیر ارائه خدمات شارژ و توسعه زیرساخت‌های آن در شهرهای بزرگ اروپا و سراسر فرانسه به‌خصوص پاریس شده است.

بنابراین توتال‌انرژی راننده‌های اوبری که قصد استفاده از خودروهای پلاگین-هیبرید و تمام برقی را دارند، با استفاده از یک کارت در کلیه شعبه‌های شارژ توتال، برق مجانی دریافت خواهند کرد.

این توافق باعث می‌شود راننده‌های اوبر برقی تا پایان سال جاری میلادی به بیش از ۲۰ هزار نقطه شارژ در فرانسه و تا سال ۲۰۲۵ به بیش از ۷۵ هزار ایستگاه و مرکز محلی شارژ دسترسی داشته باشند. علاوه‌براین توتال‌انرژی و اوبر در زمینه بررسی رفتار راننده‌ها برای کشف مناسب‌ترین مکان بهینه برای درنظر گرفتن گسترش سایت‌های شارژ همکاری خواهند کرد.

ازسوی‌دیگر این امکان نیز فراهم شده است تا تمام رانندگان اوبر به برنامه وفاداری توتال‌انرژی بپیوندند و به مدت یک‌سال از خدمات کلوپ رایگان باشگاه این شرکت بهره‌مند شوند که شامل طیف وسیعی از خدمات از جمله کمک‌های کنار جاده‌ای برای وسیله‌های نقلیه‌ای هیبرید، پلاگین و تمام برقی است.

همچنین رانندگان؛ پیشتیبانی اداری رایگان به منظور تشویق به نصب نقاط شارژ در مکان‌هایی همچون کانکس یا خانه‌های شخصی دریافت خواهند کرد، که البته این روند با پیشنهاد ممتازی انجام خواهد شد.

دکتر گیوم لاروک، مدیر بازریابی شرکت توتال‌انرژی فرانسه گفت: «ما از این همکاری برای حمایت از رانندگان و فراتر از آن، از مشتریان در انتقال آنها به تحرک الکتریکی با قیمت مناسب‌تر، ایمن‌تر و خوشحال هستیم.

تعهد ما این است با تضمین سازگاری مناسب، خدماتی را ارائه دهیم که انتظارات آنها را برآورده کند. برای دستیابی به حذف کربن و همراهی شهرها در تحول حمل‌ونقل و کاهش انتشار کربن، اهداف مشابهی را با اوبر داریم.»

لوریَن سریس، مدیرارشد اوبر فرانسه نیز اضافه کرد: همکاری با توتال‌انرژی سنگ‌بنای تعهد اوبر برای رسیدن به هدف تامین نیمی از ناوگان به صورت برقی تا سال ۲۰۲۵ و همچنین اعضای VTC (که خودرو با راننده نیز نامیده می‌شود) با انتقال آنها به برقی‌هاست.

سریس گفت: تخصص این شرکت و پوشش شبکه شارژ آن کمک به رفع برخی موانع که شاید رانندگان با آن روبه‌رو شوند، است و به آنها این امکان می‌دهد تا با آرامش بیشتری انتقال به EVها را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =