کد خبر: 247047
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

فروشگاه تخصصی لوازم یدکی مزدا ۳ یک مقصد اصلی برای تأمین قطعات و لوازم یدکی این خودروی جذاب است. با نگرانی‌های مربوط به کیفیت و قابلیت قطعات، این فروشگاه معتبر به شما اطمینان می‌دهد که قطعاتی که از اینجا تهیه می‌کنید، دارای استانداردهای کیفیتی بسیار مناسبی هستند. لوازم یدکی مزدا ۳، ازجمله دسته‌بندی‌های مهم این فروشگاه است که شامل تنوع وسیعی از قطعات متنوع ازجمله لوازم موتور، سیستم تعلیق، روغن‌ها و فیلترها و بسیاری از قطعات دیگر می‌شود. در اینجا می‌توانید با مدل‌های اصلی و نیز محصولات تولید شده در کشورهایی مانند چین و تایوان آشنا شوید.

اما نکته حائز اهمیت این است که تمامی این قطعات دارای کیفیت بالا و قابلیت استفاده بهینه هستند. فروشگاه مزدا شاپ با ارائه بهترین قیمت‌ها و تضمین کیفیت، انتخاب ایدئالی برای تأمین لوازم یدکی مزدا است. اینجا مکانی است که شما می‌توانید با اطمینان خرید خود را انجام دهید و از کیفیت و عملکرد قطعات اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه تخصصی لوازم یدکی مزدا ۳

خودروی مزدا ۳

خودروی مزدا ۳ یک خودروی پرطرفدار و باکیفیت است که در بازار خودروهای داخلی و جهانی به دلیل طراحی زیبا، عملکرد برتر و امکانات فراوان شناخته می‌شود. این خودرو در دو نوع سدان و هاچبک عرضه می‌شود و با موتورهای بنزینی ۱.۵ لیتری و ۲.۰ لیتری چهار سیلندر موجود است. برای نگهداری و بهبود عملکرد خودروی مزدا ۳، استفاده از لوازم یدکی مزدا ۳ اصلی و باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه لوازم یدکی مزدا ۳ با نام تجاری "مزدا شاپ" به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان معتبر لوازم یدکی این خودرو، به مشتریان خود امکان تهیه قطعات اصلی و موردتأیید این خودرو را فراهم می‌کند.

لوازم یدکی مزدا در این فروشگاه با ارائه انواعی از قطعات موتور، سیستم تعلیق، روغن‌ها و فیلترها، به مشتریان خدماتی باکیفیت و گزینه‌های متنوع را ارائه می‌دهد. فروشگاه لوازم مزدا به دلیل اعتماد و کیفیت بالای محصولاتش محبوبیت فراوانی در بین مالکان مزدا ۳ دارد. استفاده از لوازم مزدا باعث می‌شود که عمر مفید خودرو افزایش یابد و همچنین امنیت و کیفیت کارکرد خودرو حفظ شود. همچنین، این لوازم یدکی با استانداردهای کیفیتی بالا و دقت تولید فراهم می‌آید که این امر موجب اطمینان مالکان مزدا ۳ از انتخاب و استفاده از این قطعات می‌شود.

فروشگاه لوازم یدکی مزدا ۳ یک مقصد معتبر برای مالکان این خودرو است، زیرا اینجا محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه می‌شوند. این فروشگاه به‌عنوان یک منبع اصلی و قابل‌اعتماد لوازم یدکی مزدا ۳، به مالکان این خودرو اطمینان و رضایت بیشتری از خدمات خود را ارائه می‌دهد.

قطعات و لوازم یدکی مزدا ۳

قطعات و لوازم یدکی مزدا عبارت‌اند از:

  • ترمزها: قطعات ترمز شامل دیسک و صفحه ترمز، سیستم ترمز ABS و سایر تجهیزات مرتبط با ترمزهای خودرو می‌شوند.
  • سیستم تعلیق: قطعات سیستم تعلیق شامل تسمه‌های تایر، سیستم تعلیق جلو و عقب، وسایل ضروری جانبی مانند لاستیک و تعمیر و نگهداری معمولی سیستم تعلیق می‌شوند..
  • سیستم روغن: این قطعات شامل فیلترهای روغن، روغن موتور، پمپ روغن، جعبه دنده و سایر تجهیزات مرتبط با سیستم روغن موتور هستند.
  • سیستم الکتریکی: قطعات سیستم الکتریکی شامل باطری، سیم و کابل‌های برقی، شارژر، دینام و موتور استارتر می‌شوند.
  • سیستم خنک‌کننده: این قطعات شامل رادیاتور، پمپ آب، سیستم خنک‌کننده و سایر تجهیزات مرتبط با سیستم خنک‌کننده می‌شوند.
  • سیستم انتقال قدرت: قطعات سیستم انتقال قدرت شامل جعبه دنده، شفت‌های انتقال قدرت، پیستون و سایر تجهیزات مرتبط با سیستم انتقال قدرت هستند..
  • سیستم تزریق سوخت: قطعات سیستم تزریق سوخت شامل بدنه تزریق، پمپ سوخت، بخش‌های الکتریکی و الکترونیکی و سایر تجهیزات مرتبط با سیستم تزریق سوخت هستند.

این قطعات و لوازم مزدا ۳ با توجه به نیازهای خودرو و عملکرد موتور، متفاوت بوده و باید براساس تیپ و مدل خودرو مناسب انتخاب شوند. استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت معتبر، از تأمین عملکرد بهتر و ایمنی خودروی مزدا ۳ اطمینان می‌بخشد.

فروشگاه تخصصی لوازم یدکی مزدا ۳

سیستم الکتریکی مزدا ۳

سیستم الکتریکی خودروی مزدا ۳ از قطعات و تجهیزات مختلفی تشکیل شده است که برای عملکرد صحیح خودرو و ارتباط بین اجزای مختلف آن حیاتی است. این سیستم شامل اجزای مهمی ازجمله باطری، سیستم شارژ، سیستم روشنایی، سیستم تهویه، سیستم صوتی، سیستم تعلیق و سیستم ترمز است. هر یک از لوازم یدکی مزدا برای عملکرد بهینه خودرو و ارائه تجربه رانندگی ایمن و مطمئن از اهمیت بسزایی برخوردارند:

  • باطری: برای انجام عملیات روشن کردن موتور و تأمین برق موردنیاز سایر تجهیزات الکتریکی خودرو استفاده می‌شود.
  • سیستم شارژ: شامل دینام، روتور، استاتور، ولتاژ سنج و مدار کنترل شارژ است که برای شارژ باطری و تأمین برق موردنیاز خودرو استفاده می‌شود.
  • سیستم روشنایی: شامل لامپ‌ها، فلاشر، دکمه‌های روشنایی و سیم‌های الکتریکی است که در شب و شرایط دیگر برای روشنایی خودرو به‌کار می‌رود.
  • سیستم تهویه: شامل کمپرسور، فن‌های خنک‌کننده، صفحه نمایش، کنترلر و سایر تجهیزات مرتبط با سیستم تهویه خودرو می‌باشد.
  • سیستم صوتی: شامل رادیو، پخش CD و MP3، بلندگو، آنتن و سیم‌های الکتریکی مرتبط با سیستم صوتی خودرو است.
  • سیستم تعلیق: شامل سنسورهای تعلیق، کنترل‌کننده تعلیق و سیم‌های الکتریکی مرتبط با سیستم تعلیق خودرو است.
  • سیستم ترمز: شامل سیستم به‌روز و کاملاً ایمنی و دقیق ABS، سنسورهای ترمز کارآمد و سیم‌های الکتریکی مرتبط با سیستم ترمز خودرو است.

این قسمت‌های مهم از سیستم الکتریکی مزدا ۳ نقش حیاتی در ارائه کارایی و عملکرد بهینه خودرو دارند.

سیستم تعلیق مزدا ۳

سیستم تعلیق از مهم‌ترین لوازم یدکی مزدا ۳ نیو بوده، شامل اجزای حیاتی است که برای کنترل، جذب شوک‌ها و لرزش‌ها در جاده، و بهبود کیفیت رانندگی به‌کار می‌رود. این سیستم شامل سیستم تعلیق جلو، سیستم تعلیق عقب، تسمه‌های تایر، لاستیک‌ها و فنرها می‌شود:

  • سیستم تعلیق جلو: این سیستم شامل اجزایی همچون سیستم ستون فشاری، فلنج و حلقه، چرخ دنده، صفحه فرمان و تجهیزات مرتبط است که برای تعلیق جلو خودرو به‌کار می‌رود.
  • سیستم تعلیق عقب: این بخش شامل نیم‌آرم، چرخ دنده، وسایل جانبی نظیر لوله‌های نفوذی و ریل کنترل دمای هوا است که در تعلیق عقب خودرو به‌کار می‌رود.
  • تسمه‌های تایر و لاستیک‌ها: این اجزا نقش مهمی در کنترل و جذب لرزش‌های جاده و بهبود رانندگی دارند.
  • فنرها: برای کنترل و جذب لرزش‌های جاده و بهبود رانندگی، فنرهای خودرو بسیار مهم هستند.
  • تعمیر و نگهداری: تعمیر و نگهداری منظم این اجزا برای حفظ عمر و کارایی سیستم تعلیق خودرو بسیار حیاتی است.

این اجزا در فروشگاه لوازم مزدا ۳ موجود بوده و باعث بهبود کیفیت رانندگی، جذب لرزش‌های جاده و حفظ کارایی سیستم تعلیق خودرو می‌شوند.

قیمت لوازم یدکی مزدا ۳

قیمت لوازم یدکی مزدا ۳ معمولاً به عوامل متعددی ازجمله نوع و کیفیت قطعه، تولیدکننده و مدل آن بستگی دارد. مثلاً، دیسک چرخ جلو برای مزدا ۳ در بازار ممکن است در محدوده ۱ میلیون تومان تا ۱.۲۵۰.۰۰۰ میلیون تومان قابل‌دسترس باشد. لوازم یدکی مزدا شامل تعویض روغن موتور، فیلتر هوا، روغن، سوخت، پمپ بنزین، تسمه تایمینگ، دیسک و صفحه ترمز، سیلندر ترمز، پدال ترمز، باطری و سایر قطعات مرتبط با سیستم تعلیق، الکتریکی و الکترونیکی هستند که با قیمت‌های مختلف در بازار موجودند. برای بهترین خرید، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر مانند مزدا شاپ ضروری است. در این فروشگاه‌، می‌توانید تمامی لوازم یدکی موردنیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کرده و از سرویس سریع آنان بهره‌مند شوید.

فروشگاه تخصصی لوازم یدکی مزدا ۳

جمع‌بندی

مزدا شاپ به‌عنوان فروشگاه تخصصی لوازم یدکی مزدا ۳، بهترین منبع برای تهیه قطعات اصلی و کیفیتی است. این فروشگاه با تنوع وسیع و قیمت‌های رقابتی، تمامی لوازم یدکی موردنیاز خودرو را ارائه می‌دهد. با ارائه محصولات اصلی و باکیفیت، از قطعات موتوری تا سیستم‌های تعلیق و الکتریکی، قیمت لوازم یدکی مزدا ۳ مناسب بوده و به مشتریان خود خدماتی مطمئن و مؤثر ارائه می‌دهد. اینجا جایی است که مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل لوازم یدکی موردنیاز خودرو خود را تهیه کرده و از خدمات عالی این فروشگاه بهره‌مند شوند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنیامین IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    سلام تشکر از سایت خوب شما برای معرفی فروشگاه لوازم یدکی مزدا شاپ واقعا راضی کننده بود خداروشکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =