کد خبر: 247059
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

کرمان موتور، بهمن موتور و مدیران خودرو ۳ شرکت محبوب خودروسازی ایران هستند و بسیاری از متقاضیان خرید خودرو سراغ محصولات این شرکت‌ها می‌روند. اگر می‌خواهید خودروی آینده شما از بین محصولات این شرکت‌ها باشد، در این مقاله درباره شرایط خرید قسطی محصولات کرمان موتور و خرید قسطی محصولات بهمن موتور صحبت می‌کنیم و مدارک لازم برای خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو را توضیح می‌دهیم.

خرید اقساطی خودرو از سه شرکت محبوب

خرید قسطی محصولات کرمان موتور

محصولات شرکت خودروسازی کرمان موتور بسیار متنوع هستند. جک، KMC و لیفان از جمله این محصولات هستند و با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. همچنین، شرکت کرمان موتور همواره سعی می‌کند جذاب‌ترین ماشین‌های آفرود را تولید کند. مثلاً، بسیاری از دوست‌داران سفر قصد خرید KMC را دارند. این ماشین کابین جاداری دارد و می‌تواند ۸۴۰ کیلوگرم بار را حمل کند.

در صورتی‌که روش خرید اقساطی محصولات کرمان موتور را انتخاب کنید، می‌توانید بدون توجه به قیمت، خودروی موردعلاقه‌تان را بخرید و در زمان کمی صاحب ماشین شوید. به تازگی شرایط جدیدی برای خرید قسطی محصولات کرمان موتور اعلام شده است. دیگر برای خرید اقساطی محصولات کرمان موتور به ضامن احتیاج ندارید و لازم نیست از بانک وام خرید خودرو بگیرید؛ بلکه می‌توانید با ارائه یک برگ چک صیادی و پرداخت هزینه اولیه، صاحب ماشین شوید.

انواع محصولات کرمان موتور

اولین مرحله خرید قسطی محصولات کرمان موتور، شناخت انواع ماشین‌های این شرکت و ویژگی‌های آن‌ها است. در بین ماشین‌های کرمان موتور، KMC فروش زیادی دارد و برای آفرود بازها و طبیعت‌گردها مناسب است.

یکی دیگر از محصولات کرمان موتور، جک است که در مدل‌های جی ۴، جی ۷ و جک S5 به فروش می‌رسد. این ماشین‌ها از ظاهر خوبی برخوردار هستند و امکانات پیشرفته‌ای دارند. ماشین لیفان هم از نظر طراحی ظاهری، کابین و امکانات نمره قابل قبولی می‌گیرد. شما می‌توانید ماشین لیفان را در ۲ مدل دنده‌ای و اتوماتیک تهیه کنید.

خرید اقساطی محصولات بهمن موتور

خرید اقساطی خودرو از سه شرکت محبوب

اگر قصد خرید قسطی محصولات بهمن موتور را دارید، بهتر است بدانید که این شرکت در زمینه ساخت و مونتاژ وانت مزدا فعالیت می‌کند. محصولات بهمن موتور، ماشین‌های بسترن، دیگنیتی، رسپکت، لندمارک و فیدیلتی هستند. این ماشین‌ها در دسته‌های خودروهای گران‌قیمت و لوکس هستند و محبوبیت زیادی بین خانواده‌های ایرانی دارند.

با خرید اقساطی محصولات بهمن موتور می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی ماشین دلخواهتان را خریداری کنید و بقیه هزینه را به صورت ماهیانه و قسطی پرداخت کنید. ماشین‌های بهمن موتور برای سفرهای جاده‌ای و خانواده‌های پرجمعیت مناسب هستند و شما در سفرهای طولانی ناامید نمی‌کنند.

انواع محصولات بهمن موتور

برای خرید قسطی محصولات بهمن موتور، بهتر است انواع محصولات این شرکت را بشناسید و با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. انواع ماشین‌های بسترن، دیگنیتی، رسپکت و فیدیلیتی به عنوان محصولات بهمن موتور در بازار به فروش می‌رسند.

در بین ماشین‌های بسترن، B30 قیمت مناسبی دارد و از نظر اقتصادی به‌صرفه است. ماشین بسترن ۵۰ یا B50F یکی از بهترین ماشین‌های بهمن موتور از نوع بسترن است. این خودرو طراحی زیبایی دارد، ولی قطعات و لوازم جانبی آن در بازار محدود است.

اگر فیدیلتی بخرید، می‌توانید با آن با سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. فیدیلتی ماشین زیبایی است و امکانات رفاهی زیادی دارد. اگر می‌خواهید یک وانت شیک و مدرن داشته باشید، کاپرا بهترین گزینه است. این خودرو نمایشگر ۷ اینچی دارد و در ۲ مدل تک کابین و ۲ کابین به فروش می‌رسد. در نهایت، رسپکت از جمله ماشین‌های جدید بهمن موتور است و با سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت از بقیه ماشین‌های بسترن بالاتر است.

خرید محصولات مدیران خودرو به صورت قسطی

خرید اقساطی خودرو از سه شرکت محبوب

ماشین‌های مدیران خودرو نسبت به بقیه ماشین‌های موجود در بازار قیمت مناسبی دارند، به همین دلیل بسیار از مردم سراغ خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو می‌روند. به‌علاوه، با خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو می‌توانید خودروهای باکیفیت بخرید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

بهترین محصولات شرکت مدیران خودرو، ام وی ام ۵۵۰، ام وی ام ۳۱۵ H و ام وی ام ۱۱۰ هستند. اگر مجرد هستید و بیشتر وقت‌ها با گروه‌های ۲ و ۳ نفری سفر می‌کنید، ام وی ام ۱۱۰ برای شما مناسب است. این ماشین شبیه ماتیز است و برای سفرهای شهری ساخته شده است.

در مقابل، MVM 550 ظاهر زیباتری دارد و مصرف سوختش پایین است. کسانی که به ماشین‌های صندوق‌دار و هاچ‌بک علاقه‌مند هستند، می‌توانند MVM 315 H بخرند. این ماشین مصرف سوخت پایینی دارد و برای سفرهای جاده‌ای مناسب است.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو

برای خرید قسطی محصولات بهمن موتور، کرمان موتور و مدیران خودرو به شناسنامه، کارت ملی، چک صیادی، مدارک احراز شغلی، کد ثنا، برگه سخا، گواهی امضای محضری و احراز محل سکونت احتیاج دارید. هر چقدر زودتر مدارک لازم را آماده کنید، زودتر می‌توانید خودرو را تحویل بگیرید.

در طرح خرید محصولات مدیران خودرو به صورت قسطی، همه مراحل خرید به صورت آنلاین انجام می‌شوند و لازم نیست برای انتخاب خودرو و ارائه مدارک به فروشگاه مراجعه کنید. در نهایت بعد از واریز هزینه اولیه، برای عقد قرارداد و تحویل خودرو باید به محل نگهداری خودرو مراجعه کنید.

شرایط جدید خرید اقساطی خودرو از سه شرکت محبوب در سال ۱۴۰۲

بسیاری از بانک‌ها برای تسهیل فرایند خرید خودرو به سپرده‌گذارها وام خرید خودرو می‌دهند. اما این وام به ضامن و گردش حساب بانکی احتیاج دارد و ممکن است دریافت آن طول بکشد، اما در سال ۱۴۰۲، امکان خرید اقساطی خودرو بدون ضامن و با چک صیادی فراهم شده است؛ بنابراین شما می‌توانید با مدارک هویتی و چک صیادی سراغ خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو، بهمن موتور و کرمان موتور بروید. در این مقاله شرایط خرید قسطی محصولات کرمان موتور، بهمن موتور و مدیران خودرو را توضیح دادیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دادیم.

سوالات متداول

برای خرید قسطی محصولات کرمان موتور به چه مدارکی احتیاج دارید؟

برای خرید اقساطی محصولات کرمان موتور به مدارک هویتی، مدارک احراز هویت شغلی، احراز محل سکونت، کد ثنا، برگه سخا و چک صیادی احتیاج دارید.

آیا خرید اقساطی محصولات بهمن موتور به ضامن احتیاج دارد؟

خیر، برای خرید قسطی محصولات بهمن موتور به ضامن و گواهی کسر از حقوق احتیاج ندارید.

آیا خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو به صرفه است؟

بله، با توجه به هزینه‌های گران ماشین‌ در سال ۱۴۰۲ و تورم اقتصادی، منطقی‌ترین روش، خرید محصولات مدیران خودرو به صورت قسطی است.

خرید قسطی محصولات بهمن موتور چقدر طول می‌کشد؟

زمان شروع خرید و تحویل ماشین به شما بستگی دارد. اگر مدارکتان را زود کامل کنید، می‌توانید خودرو را زود تحویل بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =