کد خبر: 247090
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
جیکو J۸

گروه چری در نمایشگاه شانگهای در بهار ۲۰۲۳، از یک برند جدید به‌نام جیکو رونمایی کرد. پس از عرضه جیکو J۷ در روسیه از ماه سپتامبر، اکنون نوبت به‌مدل بزرگ‌تر J۸ رسیده است تا از فرصت عدم حضور برندهای جهانی در بازار روسیه استفاده کند.

بنابر اعلام رسانه‌های روسی، جیکو J۸ از اوایل ۲۰۲۴ به‌روسیه وارد خواهد شد.جیکو J۸ درواقع نسخه تغییریافته از چری تیگو ۹ است؛ اما در J۸ با حذف قاب جلوپنجره، چراغ‌های جلو به‌این بخش متصل شده است.

سایر ویژگی‌ها شامل زیل سقفی، دستگیره مخفی‌شونده درها و چراغ‌های پیوسته عقب همچنان در جای خود قرار دارد. ابعاد بدنه چری تیگو ۹ در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به‌ترتیب ۴.۸، ۱.۹، ۱.۶ و ۲.۸ متر اعلام شده است که به‌نظر نمی‌رسد تفاوتی با جیکو J۸ داشته باشد.

فعلا تصویری از کابین جیکو J۸ منتشر نشده است، اما می‌توان اطمینان داشت که با طرحی مشابه با تیگو ۹ مواجه باشیم که دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی را به‌همراه دارد. البته نماینده جیکو در روسیه از عرضه چند تریم مختلف برای J۸ خبر داده است که مواردی شامل روکش چرم ناپا، نورپردازی داخلی در ۲۵۶ رنگ و چندین سامانه دستیار راننده را به‌همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =