افتتاح «شعبه جمهوری» اتوخسروانی

جالب است بدانید مشتری می‌تواند تا یک هفته پس از خرید، خودرویش را بازگرداند. همچنین اگر وضعیت خودرو با برگه‌ای که از شعب یا نمایندگی‌های ما دریافت شده، مغایرت داشته باشد، خریدار می‌تواند از مزیت بازگشت خودرو به مجموعه ما بهره‌مند شود.

این روزها خریدوفروش خودرو به یک روند دشوار و البته سخت بدل شده است، چراکه باتوجه به قیمت خودروهای صفرکیلومتر، بسیاری از مصرف‌کنندگان تمایل به خرید خودروهای دست‌دوم دارند. در این زمینه مجموعه اتوخسروانی توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و با افتتاح شعب متعدد در کشور، نیاز مشتریان خود را مرتفع کند. در همین‌زمینه روز جمعه، دهم آذرماه شوروم جدید این برند واقع در خیابان جمهوری افتتاح شد.

شورومی متفاوت اما جذاب

در شوروم جمهوری اتوخسروانی شاهد فضایی ساده و شیک هستیم. یک «لاماری ایما» به رنگ سبز کله‌غازی، یک ولوو XC۹۰ مدل ۲۰۱۷ به رنگ نسکافه‌ای و یک دستگاه رنجروور ولار گذرموقت نسخه D۲۴۰ HSE مدل ۲۰۲۲ با رنگ قرمز-مشکی در فضای میانی شوروم به نمایش درآمده‌اند.

علی خسروانی، بنیانگذار و مدیر مجموعه اتوخسروانی و اتوشناس در مراسم افتتاحیه گفت: «در راستای توسعه برند اتوخسروانی، مناطق مختلفی را برای دایر کردن نمایندگی بررسی می‌کنیم. سپس در مناطقی که تیم بازاریابی اعلام کند کشش لازم وجود دارد، شعبه‌ای را افتتاح کنیم. در کسب‌وکارهای جدید و مدرن، این فروشنده‌ها هستند که به سمت خریداران می‌روند؛ نمی‌توان صرفا انتظار داشت خریدار به سمت فروشنده بیاید. بر این اساس، در منطقه جمهوری که منطقه مرکزی به حساب می‌آید، این نمایندگی افتتاح شد.»

درباره رنجروور ولاری که در شوروم اتوخسروانی، شعبه جمهوری به چشم می‌خورد، جالب است بدانید این خودرو گذرموقت، جدید و خاص به‌منظور جذابیت و زیبایی در آن محل قرار گرفته بود.

خرید خودرو از «اتوخسروانی» برای مشتریان ارزش افزوده به همراه دارد!

در ادامه مراسم، علی خسروانی درباره هدف مارکتینگ و برندینگ این مجموعه توضیح داد: «هدف از افتتاح این مرکز، توسعه برندینگ مجموعه‌ است تا بتوانیم به مردم و مشتریان‌ آگاهی بیشتری ببخشیم. برای رفاه حال‌ مشتریان، در مناطق مختلف ایران شعبه‌هایی را راه‌اندازی می‌کنیم. شعب ما فراتر از شهر تهران است و در شهرهای دیگری مانند کرمان نیز شعبه داریم. در هفته جاری نیز شعبه‌ای در آمل افتتاح خواهیم کرد. در حقیقت می‌خواهیم خرید و فروش خودرو را به صورت سازماندهی‌شده انجام دهیم. ما نخستین نمایشگاه خودرویی بودیم که در قالب یک برند شروع به توسعه شعب کرده‌ایم که البته استانداردهای خاص خود را هم داریم. در این زمینه، نمونه‌های خارجی موفق را بررسی کردیم. افرادی که خواستار فروش خودرو دست‌دوم‌ هستند یا می‌خواهند یک خودرو دست‌دوم بخرند، تحت استاندارد خاص می‌توانند به شعب ما مراجعه کنند و با خیال راحت این کار را انجام دهند.

نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد، اینکه برای مشتریان، ارزش افزوده ایجاد کرده‌ایم. به‌عنوان مثال اعلام کردیم هر شخصی از شعب ما خرید انجام دهد، سه ماه بیمه بدنه رایگان دریافت می‌کند و یک‌سال هم موتور و گیربکس خودرو خریداری‌شده را گارانتی می‌کنیم.

ضمن اینکه در زمان فروش خودرو، برگه گواهی و شناسه به خریدار تحویل می‌دهیم که وضعیت موجود خودرو به لحاظ تصادفات، رنگ‌شدگی و فنی در آن ذکر شده، جالب است بدانید مشتری می‌تواند تا یک هفته پس از خرید، خودرویش را بازگرداند. همچنین اگر وضعیت خودرو با برگه‌ای که از شعب یا نمایندگی‌های ما دریافت شده، مغایرت داشته باشد، خریدار می‌تواند از مزیت بازگشت خودرو به مجموعه ما بهره‌مند شود. در چنین شرایطی ، ۵درصد جریمه هم برای خودمان در نظر گرفته‌ایم.

به‌عنوان‌مثال اگر در زمان فروش خودرو، روی برگه‌ای که تحویل مشتری دادیم؛ قید شده باشد که خودرو موردنظر بی‌رنگ است و مشتری به یک مرکز معتبر کارشناسی مراجعه کند و تشخیص رنگ‌شدگی خودرو داده شود، می‌تواند خودرو را بازگرداند و فارغ از بازگشت مبلغی که برای خودرو هزینه کرده، ۵ درصد بیشتر به عنوان ضرر و زیان دریافت می‌کند. بدین‌تریب ما ارزش افزوده ایجاد و تلاش کردیم به شغل خرید و فروش خودرو، رسمیت ببخشیم و دغدغه‌های مشتریان را در این زمینه، کاهش دهیم.»

اتوخسروانی و جذب مشتریان بیشتر

علی خسروانی با اشاره به این که در شعبه جمهوری نیز مانند سایر شعب، سبد محصولات گسترده‌ای وجود دارد، گفت: انواع خودروهای داخلی و وارداتی در شعب ما وجود دارند از پژو ۲۰۶ گرفته تا خودروهای وارداتی مانند ب‌ام‌و سری۷ و ولوو XC۹۰. ما سبد محصولات گسترده‌ای داریم. به‌این دلیل که طیف مشتریان و مراجعه‌کنندگان ما گسترده است پس می‌خواهیم نیازهای اقشار مختلف جامعه را برطرف کنیم. به عنوان مثال وقتی یک جوان، بودجه خرید خودرو برایش تا سقف پژو ۲۰۶ است، نمی‌خواهیم به او جواب منفی بدهیم. همچنین اگر خانواده‌ای از بودجه محدودی برخوردار است و می‌خواهد خودرویی بخرد، نمی‌خواهیم از سوی ما جواب منفی دریافت کند. سعی ما این است که مردم در هر سطحی از توان مالی بتوانند خودرو داشته باشند.»

خودرو خاص بریتانیایی در اتوخسروانی!

در مراسم افتتاحیه شوروم جمهوری اتوخسروانی، یک دستگاه رنجرور ولار مدل ۲۰۲۲ به منظور ایجاد جذابیت بیشتر به نمایش درآمده بود که نظر بسیاری‌ از حاضران را به خود جلب کرده بود. این خودرو گذرموقت در روزهای اخیر به کشور وارد شده است.

رنجروور ولار مدنظر، سفارش بازار بریتانیا و فرمان سمت راست است. زیر کاپوت نسبتا کشیده آن نیز یک پیشرانه چهارسیلندر خطی توربودیزل جا خوش کرده است.

این موتور با در نظر گرفتن حجم موتور ۱۹۹۹سی‌سی مزین به فناوری تویین-توربوشارژ و ساختار دیزلی است و حداکثر ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت را در ۴هزار آرپی‌ام(دور در دقیقه) و ۵۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۱۵۰۰آرپی‌ام تولید می‌کند. این قدرت و گشتاور بالا به کمک یک گیربکس ۸سرعته اتوماتیک به چهارچرخ منتقل می‌شود. قیمت جهانی این خودرو ۷۵ هزار و ۷۰۰ دلار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =