کد خبر: 247141
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
بستیون B۷۰

بستیون B۷۰ از سال ۲۰۰۶ تولید می‌شود؛ اما نسل جدید این خودرو در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. در ۹ ماه نخست سال ۲۰۲۳، تنها ۱۹۷۴ دستگاه از بستیون B۷۰ در چین به‌فروش رسیده که از موقعیت نامناسب این خودرو در بازار خبر می‌دهد. به‌همین دلیل شرکت فاو تصمیم گرفته این سدان بزرگ را مورد به‌روزرسانی قرار دهد.

در تصاویری که تابستان امسال توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) انتشار یافت، مشاهده کردیم که چراغ‌های Y شکل این خودرو در جلو و عقب جای خود را به‌نمونه‌های باریک افقی داده و چراغ اصلی جلو در سپر تعبیه شده تا بستیون B۷۰ به‌محصولات کادیلاک شبیه باشد.

جلوپنجره جدید با اجزای افقی نیز سایر محصولات بستیون همچون T۹۹ ، M۹ و T۷۷ را به‌یاد می‌آورد. تا جایی که در تصاویر می‌توان تشخیص داد، در این مدل از دستگیره مخفی‌شونده درها خبری نیست.

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای بستیون B۷۰ به‌ترتیب ۴.۸، ۱.۸، ۱.۸ و ۲.۸ متر اعلام شده که نسبت به‌مدل قبلی، ۴۵ میلی‌متر افزایش در طول را نشان می-دهد.

بدنه این خودرو لیفت‌بک بر رینگ‌های ۱۸ یا ۱۹ اینچی استوار می‌شود. برای نخستین‌بار، تصاویر کابین بستیون B۷۰ هم منتشر شده که از بازطراحی محل قرارگیری نمایشگرها خبر می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =