کد خبر: 247142
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
Chery Fengyun A8 PHEV

شرکت چری در نمایشگاه گوانگژو 2023، عضو جدید سری فنگیون (فالوین) به نام A8 PHEV را معرفی کرده است. فنگیون به‌معنای «اَبَر باد»، نامی است که برای نخستین محصول چری استفاده شد.

این خودرو با نام چری A15 در تعداد محدود در ایران نیز به‌فروش رسید. در تابستان 2023، چری اعلام کرد قصد دارد فنگیون را در کنار سایر سری محصولات خود یعنی تیگو، آریزو و تانسو قرار دهد.

تعداد اعضای این سری تا پایان سال 2024 به 6 مدل خواهد رسید. همچنین در سایر کشورها با نام فالوین شناخته خواهد شد.

پس از انتشار تصاویری از دو کانسپت این برند یعنی سدان فنگیون A9 و کراس‌اوور فنگیون T11، اکنون نوبت به‌سومین مدل یعنی A8 PHEV رسیده است که ظاهرا زودتر از سایرین به‌خط تولید وارد می‌شود. انتظار داریم که فروش فالوین A8 PHEV در چین تا قبل از پایان سال 2023 آغاز شود.

البته فعلا از قیمت این خودرو اطلاعی در دست نیست.

با کمی دقت در تصاویر فنگیون A8 PHEV، می‌توان دریافت این خودرو با چری آریزو 8 که اوایل امسال در نمایشگاه شانگهای 2023 رونمایی شد، تفاوتی ندارد. البته نسخه پرو به‌سپر و جلوپنجره با طرح جدید مجهز شده است.

خروجی‌های اگزوز هم در زیر سپر عقب قرار دارند. ابعاد بدنه فالوین A8 PHEV در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به‌ترتیب 4.7، 1.8، 1.4 و 2.7 متر اعلام شده است که البته تفاوتی با چری آریزو 8 ندارد.

طراحی داخلی فالوین A8 PHEV نیز تفاوتی با آریزو 8 ندارد و همچنان مواردی شامل دو نمایشگر دیجیتال، کنترل لمسی تهویه‌مطبوع و تنظیم صندلی روی درها را شاهدیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =