کد خبر: 247182
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

اگر مالک پژو 206 هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید تا با خرید یک ردیاب پژو 206 با قیمت مناسب امنیت خودروی خود را برای همیشه تامین کنید.

چگونه بهترین جی پی اس پژو 206 قیمت مناسب را انتخاب کنیم؟

پژو 206 همواره یکی از محبوب‌ترین خودروها در بین مردم و همچنین سارقین بوده ‌است. با افزایش روزافزون قیمت ماشین، نگرانی‌ها برای سرقت آن‌ها نیز افزایش یافته است. به همین دلیل خرید یک ردیاب مناسب به یک از معضل‌های رانندگان تبدیل شده است.

یک جی پی اس مناسب پژو 206 قابلیت‌های زیادی برای افزایش امنیت خودرو در اختیار رانندگان قرار می‌دهد از جمله، ارسال پیامک هشدار، ردیابی لحظه‌ای و آنلاین، درخواست کمک لحظه‌ای و... .

در ادامه به صورت اختصاصی به بررسی انواع ردیاب‌ پژو 206 و ویژگی‌های تاثیرگذار در قیمت جی پی اس خودرو می‌پردازیم. اگر مالک پژو 206 هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید تا با خرید یک ردیاب پژو 206 با قیمت مناسب امنیت خودروی خود را برای همیشه تامین کنید.

ویژگی‌های امنیتی خودرو پژو 206

کارخانه‌های تولیدی خودرو برای جلوگیری از سرقت خودروها سعی می‌کنند که آن‌ها را به سیستم‌های ایمنی تجهیز کنند. این سیستم‌ها عبارتند از:

  1. قفل شدن خودکار درب‌ها

با وجود قفل خودکار، درصورتی‌که قفل مرکزی یک از درب‌ها به‌صورت عمدی یا سهوی باز شود اما پس از 30ثانیه هیچ یک از درب‌ها باز نشود، قفل مرکزی مجدد فعال شده و تمامی درب‌ها را قفل می‌کند.

  1. سیستم ایموبلایزر

سیستم ایموبلایزر یک آپشن در خودروهای جدید است و نوعی سیستم ضدسرقت پیشرفته محسوب می‌شود. این سیستم درواقع نوعی قفل نرم‌افزاری است که بر روی ECU (کامپیوتر خودرو) قرار می‌گیرد و از روشن شدن خودرو توسط هر نوع سوئیچ غیرمجاز، پیشگیری می‌کند و تا زمانی که این قفل باز نشود استارت زدن کاملا بیهوده است.

  1. هشدارهای امنیتی خودرو 206

پژو 206 به‌صورتی طراحی شده است تا در مواقعی که احساس خطر می‌کند به صدا در می‌آید. این موارد عبارتند از:

  • باز شدن یکی از درب‌ها زمانی که خودرو روشن است
  • روشن ماندن چراغ‌ها پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن از آن
  • باقی ماندن سوئیچ خودرو پس از خاموش کردن ماشین و پیاده شدن از آن
  1. سیستم‌های هشدار دهنده و دزدگیر ۲۰۶

دزدگیر ۲۰۶ نوعی سیستم هشدار دهنده است که به ‌واسطه‌ی برخی از سنسورها، وضعیت خودرو را کنترل می‌کند. اگر این سنسورها به هر دلیلی حساس شوند، آلارم‌های از پیش تعیین شده بر روی چیپ دزدگیر فعال می‌شوند. این موقعیت‌ها عبارتند از فعال کردن آژیر، فلاشر و ارسال سیگنال هشدار به ریموت کنترل.

چگونه بهترین جی پی اس پژو 206 قیمت مناسب را انتخاب کنیم؟

انواع ردیاب پژو 206

پژو 206 همانند سایر خودروها دارای ردیاب‌های متفاوتی است که هر یک، ویژگی‌های خاص خود را داراند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا قیمت جی پی اس خودرو 206 متفاوت باشد. این ردیاب‌ها عبارتند از:

  1. ردیاب دیاگ خودرو برای رفع عیوب 206

در پی افزایش قیمت خودرو، هزینه تعویض قطعات یدکی نیز به شدت افزایش یافته است. نصب ردیاب دیاگ به شما کمک می‌کند تا علاوه بر موقعیت‌یابی خودروی خود از مشکلات به وجود آمده در ماشین خود نیز با خبر شوید.

GPS دیاگ، بر پورت OBD خودرو نصب می‌شود و با دریافت کدهای خطای مربوط به قطعات ماشین و ارسال آن به تلفن همراه به شما هشدار می‌دهد تا هرچه سریع‌تر مشکل خودروی خود را حل کنید.

  1. ردیاب دوربین‌دار

این ردیاب دارای دو دوربین، یکی برای ضبط اتفاقات درون ماشین و دیگری برای ضبط وقایع جاده‌ای است. ردیاب دوربین ‌دار به شما کمک می‌کند تا علاوه بر مسیر، تصاویر داخل خودرو و جاده را نیز ضبط کنید و به‌راحتی و به‌صورت آنلاین به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

  1. ردیاب رله

با استفاده از ردیاب رله شما می‌توانید علاوه بر مسیریابی و و دسترسی به موقعیت خودرو از طریق تلفن همراه‌، خودروی خود را به‌راحتی از راه دور خاموش یا روشن کنید.

  1. ردیاب شنود دار

ردیاب شنود دار دارای یک میکروفون مخفی در داخل ماشین است که به مالک این اجازه را می‌دهد تا هر موقع احساس نیاز کرد از طریق تماس با داخل خودرو بتواند تمامی صداها را شنود کند. این امکان به شما کمک می‌کند تا اگر ماشین شما به سرقت رفت تمامی مکالمات درون آن را بتوانید شنود کنید و آن را در اختیار پلیس قرار دهید.

چگونه بهترین جی پی اس پژو 206 قیمت مناسب را انتخاب کنیم؟

ضعف‌های امنیتی پژو 206؛ فرصتی مناسب برای سارقین

وجود دزدگیر ۲۰۶ به‌تنهایی امنیت کاملی را برای خودرو تامین نمی‌کند

در کنار سیستم قفل مرکزی می‌تواند امنیت خوبی برای خودرو ایجاد کند. اما یک سیستم امنیتی کامل نخواهد بود.اکثر خودروها دارای ضعف‌های امنیتی هستند که باعث می‌شود سارقین از آن نقطه ضعف استفاده کنند و دست به سرقت بزنند. به همین دلیل خرید ردیاب بسیار ضروری است.

برترین ویژگی‌ها یک ردیاب پژو 206

با وجود تنوع بسیار در میان ردیاب‌های پژو 206 انتخاب یک ردیاب مناسب باعث سردرگمی مالکان خودرو شده است. gps مناسب علاوه بر قابلیت ردیابی و مسیریابی باید دارای ویژگی‌های دیگری نیز باشد که عبارتند از:

  • قابلیت ردیابی لحظه ای و آنلاین خودرو: اگر محل پارک خودروی خود را فراموش کردید یا سرقت برای شما رخ داد، به راحتی با ردیاب به محل قرارگیری خودروی خود می‌توانید دست پیدا کنید.
  • ارسال هشدارهای ضروری به مالک خودرو: در صورت بروز هرگونه حادثه غیرمعمول برای خودروی شما مثل باز ماندن درب خودرو، ضربه به ماشین، روشن شدن موتور و ... به تلفن همراه شما پیامک ارسال می‌شود.
  • سیستم درخواست کمک اضطراری (SOS): با وارد کردن شماره نزدیکان خود، در مواقع خطرناک به صورت خودکار برای آن‌ها پیامک ارسال می‌شود.
  • پشتیبانی شبانه‌روزی در طول هفته: استفاده از ردیاب‌ها نیاز به اندکی دانش فنی دارد. وجود یک پشتیبانی 24 ساعته به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز سوال و مشکل سریع آن را رفع کنید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش محصول: ردیاب‌ها دارای سنسورهای حساسی هستند. مدتی پس از استفاد مطمئن خواهید شد که ردیاب به درستی کار می‌کند یا خیر؟ به همین دلیلی گارانتی اهمیت بسیاری دارد.
  • عدم استفاده از چیپ‌های قدیمی: برخی از چیپ‌های قدیمی در ردیاب‌ها با سرورهای داخلی و سیم کارت‌ها سازگاری ندارد و هنگام استفاده از آن‌ها دچار مشکل می‌شوید.
  • پشتیبانی از سرور داخلی: سرور داخلی به شما کمک می‌کند تا ماشین شما امنیت بیشتری داشته باشد و ردیاب شما از سرعت بیشتری برخوردار باشد.

کدام جی‌پی‌اس برای خودرو 206 من مناسب‌تر است؟

هر یک از ردیاب‌های گفته شده دارای ویژگی و امکانات خاصی هستند. در این مطلب سعی کردیم به توضیح ردیاب‌ها و ویژگی‌های آن بپردازیم تا شما بتوانید براساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید و به ردیاب مناسب خود هرچه سریع‌تری دستیابی داشته باشید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساحل IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    2 0
    سایت ایگل که توی محتوا بهش اشاره شده ردیاب خودرو هایی که میفروشه کیفیت ساخت بالایی دارند؟
    • محمد صادقی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      1 0
      ردیاب خودروی من در حاضر از ایگل هست و نسبت به سایر برندها هم قیمت مناسب تری دارد هم امکانات بیشتری
  • sina asadi IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 0
    خیلی دنبال یه ردیاب خوب برای ماشینم بودم از شرکت ایگل خریدم خیلی راضی ام. خیالم بابت ماشینم راحته چون توی کوچه پارک میکنم
  • سعید IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 0
    خودروی دیاگ واقعا عالیه باعث میشه کلی هزینه های تعمیرات شما کاهش پیدا بکنه
    • ahmadreza IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      0 0
      قیمت ردیاب خودرو که شرکت ایگل میفروشه خیلی مناسبه پشتیبانی اشون هم خوبه من خریدم ازشون و راضی ام
  • زارع IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    ردیاب شنود دار خریدم چون به همسرم شک کرده بودم. خداروشکر متوجه شدم شکم بی جا بود
  • shayan.rezaei IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    یعنی برای انتخاب بهترین ردیاب خودرو برای ۲۰۶ برای باید ببینم چه نیازی دارم بعد انتخاب کنم؟
  • سمین عبایی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    قیمت جی پی اس خودرو 206 چند؟
    • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      0 0
      بستگی به مدلش داره در بالا کلمه قیمت جی پی اس خودرو آبی شده روی اون بنزید قیمتاش را می بینید
  • سامان IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    اگر به فکر خرید جی‌پی‌اس برای 206 افتاده‌اید، باید بگوییم که ردیاب خاصی برای 206 وجود ندارد. به‌عبارت‌دیگر وقتی هر ردیاب خودرویی برای 206 مناسب است
  • سعید آقازاده IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    این رو هم من اضافه کنم که نصب ردیاب پژو 206 چندان کار دشواری نیست. بسته به مدل ردیابی که خریداری کرده‌اید، جی‌پی‌اس سیمی یا غیر سیمی است. منظور از ردیاب سیمی جی‌پی‌اسی ست که مستقیماً از منبع برق ماشین تغذیه می‌کند. ردیاب غیر سیمی هم دارای باتری است و نیازی به یک منبع برق ندارد. نصب جی‌پی‌اس‌های غیر سیمی راحت‌تر است اما اگر خودتان با برق ماشین آشنایی دارید می‌توانید ردیاب 206 را نصب کنید.
  • حدیث امینی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    یکی از قابلیت‌های ردیاب‌های جدید قابلیت شنود است. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید به صداهای داخل کابین خودرو گوش دهید. در صورت سرقت اتومبیل این قابلیت بسیار کاربردی خواهد بود و سرنخ‌های بسیار خوبی برای رسیدن به سارقان به دست می‌دهد. اگر می‌خواهید جی پی اس پژو 206 شما قابلیت شنود داشته باشد، باید هنگام خرید به مدل ردیاب توجه کنید. در میان ردیاب‌های مختلف، انواع ردیاب آهنربایی نظامی از این ویژگی برخوردار هستند.
  • rahmanabbasi IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    این سیستم طرز کار ساده‌ای دارد. با قفل شدن یکی از درب‌ها بقیه را قفل می‌کند و بالعکس. نیروی این کار معمولا از طریق یک موتور الکتریکی تامین می‌شود که سیگنال‌های مورد نیاز برای فعال یا غیر فعال‌سازی سیستم از طریق کنترل از راه دور یا کنتاکت‌های داخل قفل درب فرستاده می‌شود (برای مواقعی که برق خودرو قطع شده است).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =