مجتمع تویوتا با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن 2 شعبه در مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه های دیگر می باشند.

خدمات حرفه ای تعمیرگاه تویوتا ؛ درمجموعه تویوتا سنتر تهران

تعمیرگاه تویوتا سنتر در زمینه تعمیر تویوتا و لکسوس یک مرکز تخصصی به حساب می آید که خدمات تعمیر و نگهداری خودروهای این دو برند را ارائه می‌دهد. این مرکز با داشتن تکنسین‌های آموزش دیده، ابزارهای تشخیصی پیشرفته و قطعات اصلی، بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. تویوتا سنتر نیز می‌تواند با فناوری‌های ویژه و سیستم‌های پیشرفته‌ای که در خودروهای تویوتا و لکسوس وجود دارد، مانند پیشرانه‌های هیبریدی و سیستم‌های ایمنی، به راه حل‌های مناسب برسد. این مرکز با رعایت استانداردهای مدیریت کیفیت و حفظ محیط زیست، به عنوان الگوی نمونه خدمات پس از فروش شبکه در سطح کلاس خودروسازان شناخته شده است.

مجموعه تویوتا سنتر

‏یک تکنسین ماهر تعمیرگاه تویوتا در استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته برای شناسایی دقیق مشکلات مکانیکی، الکتریکی و فنی در وسایل نقلیه ماهر است. آنها قادر به انجام تعمیرات پیچیده مانند تعمیرات اساسی موتور، سرویس گیربکس، تعمیر و نگهداری سیستم ترمز و عیب یابی سیستم الکتریکی هستند. تویوتا سنتر از بهترین و مجرب ترین کادر فنی برخوردار است.که با سابقه 10 ساله در حوزه تعمیرات خودورهای کارخانه تویوتا جزو اولین ها در تهران می باشد.

خدمات تویوتا سنتر شامل:

تعمیر موتورهای بنزینی 6 و8 سیلندر

تعمیرات برق خودرو

تعمیرات جلو بندی و تنظیم فرمان

سرویس های دوره ای

کارشناسی خودور

خدمات هیبریدی

با توجه به درخواست مشتریان به تازگی خدمات جدید به مجموعه اضافه شده که لازم به شرح است.

خدمات حرفه ای تعمیرگاه تویوتا ؛ درمجموعه تویوتا سنتر تهران

صافکاری PDR

صافکاری PDR یک روش مؤثر و کارآمد برای تعمیر فرورفتگی‌ها و فرورفتگی‌های جزئی است که در عین حفظ رنگ اصلی خودرو، جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای بدنه‌های سنتی است. توجه به این نکته مهم است که PDR برای فرورفتگی های کم عمق و بدون آسیب رنگ مناسب است و موفقیت آن به عواملی مانند اندازه، مکان و دسترسی به فرورفتگی بستگی دارد. تکنسین های حرفه ای با تخصص در تویوتا سنتر از ابزارهای تخصصی و تکنیک های دقیق برای دستیابی به نتایج با کیفیت بالا متناسب با هر تعمیر خاص استفاده می کنند.

مراحل صافکاری بدون رنگ یا PDR:

۱. ارزیابی وضعیت

۲. نقاط دسترسی

۳. دستکاری محل فرورفته

‏4. نورپردازی و انعکاس

5-بازبینی دوباره

6.پایان

‏صافکاری PDR روشی موثر برای ترمیم فرورفتگی‌ها و فرورفتگی‌های جزئی است و جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای بدنه‌های سنتی و در عین حال حفظ رنگ اصلی خودرو است.

خدمات حرفه ای تعمیرگاه تویوتا ؛ درمجموعه تویوتا سنتر تهران

دیتیلینگ تویوتا و لکسوس

دیتیلینگ خودرو کلمه ای است که این امروزه بیشتر از پیش مورد استفاده قرار گرفته و فعالان حوزه کارواش نیز بیشتر آن را می شنوند. این واژه برای برای افراد مختلف و حتی در کشورهای مختلف معانی متفاوتی دارد. مثلا در آمریکا به تمیز کردن خودرو را دیتیلینگ می نامند.

به تمیزکاری و نظافت تمامی قسمت های خودرو، شامل قسمت‌های داخلی، بدنه و حتی موتور خودرو دیتیلینگ گفته می‌شود که با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای انجام می‌شود. بهتر است این را هم بدانید که صافکاری یا رنگ آمیزی ماشین بعد از تصادفات جزو دیتیلینگ خودرو نیست. خدمات دیتیلینگ خودرو شامل ظریف کاریی‌هایی است که به زیبایی بیشتر ماشین شما منجر می‌شود.

در تویوتا سنتر دیتیلینگ تویوتا و لکسوس به صورت اختصاصی انجام میشود. و شامل دو بخش میشود 1- دیتیلینگ داخلی 2- دیتیلینگ خارجی

دیتیلینگ داخلی

‏ دیتیلینگ داخلی خودرو شامل طیف گسترده ای از خدمات با هدف تمیز کردن، ترمیم و محافظت از سطوح داخلی خودرو است. خدمات و قطعات اصلی خودرو که معمولاً در هنگام جزئیات داخلی به آنها پرداخته می شود، به شرح زیر است:

1.جاروکشیدن داخل خودرو

‏2. تمیز کردن با بخار

‏3. تمیز کردن و تهویه چرم

‏4. تمیز کردن تزئینات داخلی

5.تمیز کردن ملایم سرپوش

‏6. از بین بردن بو

‏7. تمیز کردن دریچه هوا

و سایر

دیتیلینگ خارجی

دیتیلینگ بیرونی خودرو شامل طیف گسترده ای از خدمات با هدف تمیز کردن، ترمیم و محافظت از سطوح خارجی خودرو است. خدمات و قطعات اصلی خودرو که معمولاً در هنگام دیتیلینگ بیرونی به آنها پرداخته می شود، به شرح زیر است:

1.شستشو و خشک کردن

2. رفع آلودگی رنگ

‏3. تصحیح رنگ

‏4. کاربرد درزگیر یا موم

‏5. تمیز کردن چرخ و لاستیک

6. تمیز کردن و ترمیم شیشه

7. ترمیم و ترمیم پلاستیک

‏8. ترمیم چراغ جلو

‏9. کاربرد فیلم محافظ رنگ (PPF)

10. کاور بدنه

11. بادی فنس

خدمات حرفه ای تعمیرگاه تویوتا ؛ درمجموعه تویوتا سنتر تهران

‏تعمیرگاه تویوتا سنتر

‏تعمیرگاه تویوتا سنتر با تمرکز بر تخصص، کیفیت و رضایت مشتری، به عنوان مقصدی مطمئن برای تمامی نیازهای تعمیر و نگهداری خودروهای تویوتا و لکسوس می باشد. طیف گسترده خدمات، تعهد به استفاده از جدیدترین روش ها و کارکنان بسیار ماهر، آن را به عنوان یک مرکزتعمیرگاهی معتبر در صنعت خودرو معرفی می کند.

تعمیرگاه تخصصی تویوتا سنتر در روز های کاری هفته از صبح الی 9 شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

ادرس ما:

شعبه 1 سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا

شعبه2:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1

با مدیریت مهندس کریم پور

09129734626

09123772052

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =