آژانس حفاظت از محیط‌زیست

آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات‌متحده (EPA) به انجمن ملی بازیافت‌کنندگان نفت (NORA) اطلاع داد این آژانس برنامه خود برای بازنگری بخش ۲۷۹ قانون بازیابی حفاظت از منابع (RCRA) را دنبال نخواهد کرد.

این تصمیم پس از تعامل انجمن بازیافت با آژانس حفاظت از محیط‌زیست در مورد پروژه «اجازه به‌روزرسانی پیشنهادی قوانین» گرفته شده است.

بخش ۲۷۹ که از زمان انتشار دومین اصلاحیه آن در سپتامبر ۱۹۹۲ تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است، استانداردهایی را برای مدیریت روغن مصرف‌شده در ایالات متحده تعیین می‌کند.

اولین قانون در لایحه در ۲۹نوامبر ۱۹۸۵ تصویب شد. تصمیم آژانس حفاظت برای حفظ شرایط موجود، لحظه مهمی برای صنعت بازیافت روغن کارکرده در ایالات متحده است.

در سپتامبر ۲۰۲۳، نمایندگان انجمن بازیافت از جمله اسکات دی‌پارکر در سمت مدیر اجرایی، والیکور؛ معاون ارشد، کن بنتفلد و جک واگنر در سمت مشاوران ارشد با مقامات آژانس حفاظت از محیط‌زیست در واشنگتن دی‌سی ملاقات کردند. تمرکز آنها بر تاثیرات بالقوه تغییرات قانون۲۷۹ درباره روش‌های مدیریت روغن و فاضلاب است.

پارکر از ملاحظات آژانس برای حفاظت از محیط‌زیست ابراز قدردانی و اظهار کرد: «قانون۲۷۹ بستر نظارتی صنعت ما بوده و چند دهه است که بازیافت روغن‌های مصرف شده و پردازش فاضلاب روغنی را هدایت می‌کند. ما از رویکرد متفکرانه آژانس حفاظت از محیط‌زیست قدردانی می‌کنیم و به دفاع از حقوق اعضای برای بازیافت مسئولانه مقادیر زیادی روغن و مواد مرتبط در سال متعهد هستیم.»

در اوایل سال جاری، تحت هدایت هیات‌مدیره انجمن بازیافت، ائتلاف برای قانون۲۷۹ تشکیل شد تا اطمینان حاصل شود آژانس حفاظت از محیط‌زیست از همه بخش‌های تحت‌تاثیر احتمالی حمایت خواهد کرد. این ائتلاف نشان‌دهنده گروه متنوعی ازجمله تولیدکنندگان روانکارها، بلندینگ‌های روغن، بازیافت‌کنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات را شامل می‌شد.

انجمن بازیافت، تشکلی از بازیافت‌کنندگان قدیمی مستقر در شهر گینسویل ایالت ویرجینیاست که تقریبا ۳۰۰ شرکت را نمایندگی می‌کند که متعهد به بازیافت روغن‌های مستعمل، فاضلاب‌های روغنی و سایر موارد مشابه هستند.

از سال ۱۹۸۴ انجمن بازیافت یک مدافع سرسخت و مروج این صنعت بوده و تضمین می‌کند سالانه بیش‌از یک‌میلیارد گالن روغن مصرف و مواد مرتبط جمع‌آوری، بازیافت و تغییر کاربری داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =