نشست خبری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران

نشست خبری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران با عنوان خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته (اتو اکسپو تهران) برگزار شد.‌ به گفته مسئولان برگزارکننده این اکسپو، قرار است متفاوت‌ترین نمایشگاه خودرو در کشور برگزار شود. 

مدیرعامل شرکت ایران نوین با اشاره به فعالیت ۳۳ ساله این شرکت اظهار کرد: ایران نوین سعی کرده همواره طبق استانداردها عمل کند. وقتی نمایشگاه‌های خارجی را با نمایشگاه‌های داخلی مقایسه کردیم دیدیم نیاز است نمایشگاهی متفاوت از قبل اجرا کنیم. مریم شفیعی افزود: اعتقاد ما این است که صنعت تبلیغات و خبرنگاران در کنار هم می‌توانند نمایشگاه را پیش ببرند.

وی گفت: صرف این نباید باشد که چهار روز نمایشگاه برگزار شود و تمام. بلکه می‌خواهیم خانواده صنعت خودرو حرف هایش را بزند و مردم هم نیازهایشان را مطرح کنند. امیدواریم نمایشگاهی برگزار کنیم که الگو باشد.

در ادامه این نشست همچنین رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بیان کرد: اتو اکسپو تهران نام پنجمین دوره از نمایشگاه خودرو تهران است. ما با هم اندیشی با رسانه کار خودمان را آغاز کردیم و برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه داریم.

امید نجبا گفت: از تمایزات دیگر نمایشگاه این است که به مدت ۷ روز برگزار می‌شود و روز نخست اختصاص به خبرنگاران دارد. با دقت فراوانی که در برنامه‌ریزی‌ها داریم زمانی را در اختیار خبرنگاران قرار خواهیم داد.

وی همچنین تصریح کرد: امیدواریم نمایشگاه مناسبی برای صاحبان برند داشته باشیم.‌نمایشگاه اتواکسپو تهران نمایشگاهی برای مردم است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما اصول و بدیهیات را در برگزاری نمایشگاه پشت سر گذاشته‌ایم. صاحبان صنایع و متخصصین از برگزاری نامناسب نمایشگاه در دوره‌های قبل گله داشتند اما ما می‌خواهیم ارزش افزوده برای صنایع ایجاد کنیم.

نماینده مجلس نیز در خصوص نمایشگاه گفت: دوست داشتم یک بار نمایشگاه متفاوتی را در کشور ببینم. وقتی بحث نمایشگاه خودرو پیش آمد تصورم این بود که قرار است چند خودرو را که در خیابان هستند رنگ کنیم و به نمایشگاه بیاوریم. اما متوجه شدم که قرار است این نمایشگاه متفاوت از سایرین باشد. جلال رشیدی کوچی عنوان کرد: نمایشگاهی در سطح جهانی خواهیم داشت با خودروهای جهانی. یعنی در کنار خودروهای چینی قرار است خودروهای جهانی را ببینیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی آفتاب نیز در این نشست بیان کرد: نگاه فعالین این بار نگاه به غرفه‌فروشی و متراژ نیست. شعار ما آرامش تجارت است.

عباس تقدسی نژاد اظهار کرد: طی سالیان اخیر به جای نمایشگاه شاهد برگزاری تور بودیم و تکرار و تکرار نمایشگاه در کشور را داشته‌ایم و نمایشگاه‌ها به صورت فله‌ای برگزار شده است.

وی ادامه داد: صنعت نمایشگاهی یکی از مهمترین صنایعی است که در جمهوری اسلامی نسبت به آن غفلت شده است. نمایشگاه را تبدیل به بازاری کرده‌ایم که خیلی ارزش ندارد و خودروهایی رونمایی شده که در خیابان‌ها هم حضور داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در صنعت نمایشگاهی ما خلاقیت وجود نداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =