کد خبر: 247288
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

ترکیه یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است که‌ می‌توانند در آن خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند. در این میان برخی از شهرهای ترکیه از توریستی‌ترین شهرهای جهان محسوب‌ می‌شوند و سالانه گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا به آن‌ها سفر می‌کنند. از جمله این شهرها می‌توان به شهر استانبول اشاره نمود. در استانبول هتل‌های چند ستاره بسیاری وجود دارد که گردشگران‌ می‌توانند اقامت دلچسبی را در آن‌ها تجربه کنند. کیفیت خدمات و امکانات این هتل‌ها با یکدیگر متفاوت است و تنها برخی از آن‌ها جز هتل‌های یوآل محسوب‌ می‌شوند. اگر می‌خواهید با بهترین هتل‌های یوآل استانبول بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هتل‌های یوآل استانبول

هتل یوآل چیست؟

شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که هتل یوال چه تفاوتی با سایر هتل‌ها دارد که طرفداران بسیاری دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این هتل‌ها بسیار مجهز هستند و انواع خدمات تفریحی را ارائه‌ می‌دهند و رستوران‌هایی با منوهای متنوع دارند. اما با این وجود که برای استفاده از منوی این رستوران‌ها نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه‌ای نخواهید داشت. در واقع هتل‌های یو آل تمامی هزینه‌های خودماتی که ارائه‌ می‌دهند را پیش از ورود به هتل از مسافران دریافت‌ می‌کنند و دیگر فرد نیاز نیز که در مدت زمان حضور در هتل بابت استفاده از خدمات مختلف مانند منوی رستوران‌ها هزینه جداگانه‌ای بپردازد.

علاوه بر این خدمات دیگر هتل مانند استخر، ماساژ، تفریحات آبی و... نیز به‌صورت رایگان ارائه‌ می‌شوند. البته هزینه اقامت در این هتل‌ها نسبت به سایر هتل‌ها خیلی بیشتر است اما با اقامت در آن‌ها می‌توانید سفری رویایی برای خود رقم بزنید. لازم به ذکر است که هتل‌های یوآل لزوما هتل‌های پنج ستاره نیستند؛ بلکه برخی هتل‌های چهار ستاره نیز خدماتی که دارند را به شکل یوآل ارائه‌ می‌نمایند. اکثر این هتل‌ها در کنار ساحل قرار دارند و از امکانات تفریحی متنوعی مانند استخر، ساحل اختصاصی، پارک آبی، جت اسکی، اسکی روی آب، ماساژ، غواصی، باشگاه بدنسازی و... اشاره نمود. هتل‌های یوآل ترکیه از بهترین هتل‌های جهان هستند و تعدادی از آن‌ها در استانبول ساخته شده اند. این هتل‌ها می‌توانند بهترین گزینه برای گردشگران ایرانی باشد که‌ می‌خواهند سفری تکرار نشدنی داشته باشند.

معرفی بهترین هتل‌های یوآل استانبول

برترین هتل‌های یوآل استانبول

در استانبول هتل‌های چند ستاره مختلفی وجود دارد اما در این میان تنها چند هتل آن جز هتل‌های یوآل محسوب‌ می‌شوند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول

هتل شرایتون‌ می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای سفرهای انفرادی و یا خانوادگی است. این هتل باشکوه دارای ۲۵۴ اتاق مجهز است که‌ می‌توانید اقامتی رویایی در آن‌ها داشته باشید. با رزرو یکی از اتاق‌های هتل شرایتون‌ می‌توانید از سایر امکانات هتل مانند صرف وعده غذای در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل، خدمات ورزشی تفریحی، مرکز تناسب اندام و... بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که پرسنل مجرب این هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، سوئدی، چنینی و مونته نگروئی هستند؛ بنابراین گردشگران از نقاط مختلف جهان‌ می‌توانند بدون دغدغه ای از این بابت در اتاق‌های این هتل اقامت کنند و از تمامی خدمات آن بهره مند شوند.

  • هتل الیت ورد استانبول

از دیگر هتل‌های یوآل استانبول‌ می‌توان به هتل الیت ورد اشاره نمود. این هتل معروف پنج ستاره در منطقه تکسیم استانبول واقع شده و خدمات خود را به‌صورت یوآل ارائه‌ می‌دهد. هتل الیت ورد با امکانات بی‌نظیر خود برای گردشگران اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز را رقم‌ می‌زند. در این هتل ۹ طبقه ۲۴۵ اتاق مجهز و لوکس با تمامی امکانات رفاهی وجود دارد و از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، یخچال و سشوار اشاره نمود. این هتل زیبا علاوه بر چندین کافه و رستوران که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را با طعمی لذیذ ارائه‌ می‌دهند دارای امکانات تفریحی و ورزشی متعددی مانند اسپا، استخر و باشگاه است. از این رو گردشگران با رزرو این هتل یوآل در استانبول‌ می‌توانند به هرآنچه که برای داشتن سفری لذت بخش نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

  • هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی یکی از هتل‌ها لوکس و یوآل استانبول است که همانند سایر هتل‌های یوآل دارای امکانات بی‌نظیری است که موجب شده اقامت در آن لذت بخش باشد. در کافه‌ها و رستوران‌های این هتل زیبا انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی و انواع دسر و نوشیدنی با طعمی بی‌نظیر سرو می‌گردد. هتل هیلتون بومونتی علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی مانند باشگاه، استخر، ماساژ و اسپا دارای سالن‌های کنفرانس مجزایی است که برای برگزاری جلسات اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی بهترین هتل‌های یوآل استانبول

هتل یوآل چه تفاوتی با هتل آل دارد؟

بیشتر افراد هنگام رزرو پرواز تبریز استانبول اطلاعات کاملی در مورد جزئیات سفر و محلی که‌ می‌خواهند در آن اقامت داشته باشند ندارد. همین موضوع موجب‌ می‌شود که در استانبول با گزینه‌های متعددی روبه‌رو شوند و از انتخاب غیر آگاهانه خود پشمیان شوند. به‌عنوان مثال خیلی از گردشگران اطلاعاتی در مورد هتل‌های آل و یوآل ندارند. هتل‌های آل در واقع هتل‌هایی هستند که در آن‌ها تمامی امکانات با سطح بالایی ارائه‌ می‌شود. هتل‌های آل و یو آل گزینه‌های مناسبی برای افرادی هستند که تمایل دارند بخش زیادی از تایم خود را در هتل سپری کنند. با توجه به اینکه تمامی امکانات در این هتل‌ها فراهم است دیگر نیازی نیست هزینه جداگانه ای بابت غذا، امکانات تفریحی و... بپردازید.

در هتل‌های آل و یوآل تمامی امکانات ارائه با کیفیت بالا ارائه‌ می‌شود. با این تفاوت که در هتل‌های یوآل هیچگونه محدودیت زمانی جهت استفاده از امکانات آن‌ها وجود ندارد. این در حالی است که در هتل‌های آل وعده‌های غذایی تنها در ساعات مشخصی سرو می‌گردد؛ بنابراین اگر علاقمند به شب بیداری تا صبح و تفریحات شبانه هستید و می‌خواهید در هر ساعتی که مد نظرتان است از امکانات هتل استفاده کنید قطعا هتل‌های یوآل گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

معرفی بهترین هتل‌های یوآل استانبول

خرید بلیط هتل‌های یو آل

کشور ترکیه به دلیل همسایگی با ایران و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی متعددی که دارد خیلی مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است. استانبول نیز در این میان از محبوبیت خاصی برخوردار است و در میان جوانان ایرانی طرفداران زیادی دارد. از این رو بلیط هواپیما تهران استانبول از پرفروش‌ترین بلیط‌ها است. برای داشتن سفری لذت بخش و به یادماندنی به استانبول باید علاوه بر رزرو بلیط هواپیما پیش از سفر به فکر محل اقامت خود نیز باشید که ما به شما هتل‌های یوآل را پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما و هتل سفر خود را با هزینه‌ای بسیار مناسب و با تضمین کیفیت خدمات رزرو کنید کافی است به وب‌سایت اسنپ تریپ مراجعه نمایید. این مجموعه انواع بلیط هواپیما، هتل و... را با بهترین شرایط ممکن ارائه‌ می‌دهد و دارای سابقه‌ای درخشان در این حوزه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =