دکتر ریستر

در اقدامی استراتژیک، فوکس به‌عنوان یکی از بزرگ ترین روانکارسازان خصوصی دنیا اعلام کرد دکتر تیمو ریستر، پست نایب‌رئیسی هیات‌مدیره را برعهده خواهد گرفت.

این انتصاب مهم از نخستین روز ژانویه ۲۰۲۴ اجرا می‌شود و یک گام کلیدی در برنامه‌ریزی بلندمدت این شرکت خواهد بود.

ریستر ۴۴ساله از زمان پیوستن به فوکس در سال ۲۰۰۹ فردی جدایی‌ناپذیر از مدیران سطح بالا بوده است. او با سابقه مدیریت بازرگانی و سیاستگزاری به رشد و گسترش شرکت کمک قابل‌توجهی کرده است.

ریستر ابتدا مسئولیت تامین شرکت‌های مهم و تجارت تخصصی در ایالات متحده و فوکس مکزیک را بر عهده داشت. از سال ۲۰۱۴ با شروع فعالیت در چین، منطق آسیا و اقیانوسیه به‌عنوان عضوی از کمیته مدیریت این شرکت، تاثیرگذاری بیشتری از خود نشان داد. درک عمیق ریستر از بازارهای خارجی مهم فوکس در شکل دادن به استراتژی جهانی این شرکت موثر بوده است.

در حال حاضر ریستر بر آمریکا و مناطق آسیا-اقیانوسیه و سه بخش فروش جهانی نظارت دارد که شامل تامین شرکت‌های مهم، افترمارکت بازارهای خودرویی و شرکت‌های معدنی می‌شود.

تجربه و مهارت‌های مدیریتی او را به گزینه‌ای ایده‌آل برای این نقش سطح بالا تبدیل می‌کند.

دکتر کریستف لوس، رئیس هیات نظارت فوکس، اعتماد خود را به توانایی‌های ریستر ابراز کرد و گفت: «این انتصاب به‌دلیل دستاوردهای برجسته او و بخش مهمی از برنامه‌ریزی بلندمدت جانشینی هیات اجرایی ماست. خوشحالیم که تعهد طولانی‌مدت او را به شرکت خود تضمین می‌کنیم.»

استفان فوکس، مدیر عامل ۵۵ساله این شرکت نیز این موارد را تکرار کرد و سابقه چشمگیر ریستر در فوکس را ستود. فوکس گفت: «او مظهری از دی‌ان‌ای و ساختار فوکس است و تخصص حرفه‌ای را با مهارت‌های اجتماعی قابل‌توجه ترکیب کرده است.»

ترکیب هیات اجرایی با این انتصاب جدید بدون تغییر باقی می‌ماند.

در کنار استفان فوکس و ریستر، بالاترین تیم مدیریتی این شرکت شامل ایزابل آدلت در پست مدیریت مالی، دکتر سباستین هاینر به‌عنوان مدیر ارشد فناوری و دکتر رالف راینبولت مسئول منطقه EMEA (اروپا، آفریقا و خاورمیانه) و محصولات تخصصی و صنعتی است.

فوکس سال ۱۹۳۱ در شهر مانهایم آلمان به‌عنوان یک تجارت خانوادگی تاسیس شد، اما حالا بزرگ‌ترین تامین‌کننده مستقل روانکارها در جهان تبدیل است. این شرکت با تعهد به رشد و نوآوری برای مشتری، طیف گسترده‌ای از صنایع و محصولات کاربردی را ارائه می‌دهد.

فوکس با بیش‌از ۶۰۰۰ کارمند در بیش‌از ۵۰ کشور، درآمدی معادل ۳.۴ میلیارد یورو (۳.۶ میلیارد دلار) در سال ۲۰۲۲ داشت و البته ۳۴ سایت تولیدی و ۵۶ دفتر را در سراسر دنیا مدیریت می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =