علی افراسیابی، مدیر خدمات پس از فروش شرکت پرشیاخودرو

این کمپین تمام مدل‌های BMW و MINI را شامل می‌شود.

شرکت پرشیا خودرو همواره بر مشتری‌مداری تاکید داشته است. این شرکت در طول سال طرح‌های مختلفی به‌منظور رفاه حال مشتریان خود اجرایی می‌کند. طرح‌هایی شامل فروش و خدمات پس از فروش با تنوع بالا تا به‌این شکل مشتریان خود را راضی نگه دارد. با شروع فصل سرما و آغاز زمستان یکی از طرح‌های جدید شرکت پرشیا خودرو نیز اجرایی شده است. بر این اساس کمپین یلدایی خدمات پس از فروش پرشیا خودرو چند روزی است آغاز شده است. کمپینی متفاوت که به‌مالکان خودروهای ب‌ام‌و و مینی اجازه می‌دهد سرویس‌های جدیدی دریافت کنند. با توجه به‌شروع فصل سرما، عیوب در سیستم‌های برقی و شارژ باتری خودروها بسیار شایع است.

در این کمپین پرشیاخودرو بازدید رایگان سیستم باتری خودرو را در نظر گرفته است. مشتریان با دریافت این خدمت رایگان از مشکلات مربوط به‌باتری و حتی مشکلات برق خودروهای خود آگاه می‌شوند. پرشیا خودرو این خدمات را در سراسر کشور و در تمام نمایندگی‌های خود به‌مشتریان عرضه می‌کند. روند رو به‌رشد پرشیا خودرو در حوزه خدمات پس از فروش ادامه دارد و این شرکت، توانسته رتبه خود را در این بخش ارتقا داده و طی سال‌های اخیر جزو رتبه‌های نخست در بخش‌های مختلف خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان باشد. همچنین این شرکت قصد دارد با توجه به‌برنامه‌هایی که در حوزه واردات خودرو و تولید آن وجود دارد، شبکه نمایندگی‌ها را گسترش داده و سطح خدمات را بیش از پیش گسترش دهد.

در همین زمینه با علی افراسیابی، مدیر خدمات پس از فروش شرکت پرشیاخودرو به ‌گفت‌وگو پرداختیم.

در خصوص فعالیت خدمات پیش از فروش پرشیا خودرو در دفتر مرکزی و گستردگی آن توضیح دهید؟

شرکت پرشیا خودرو با برخورداری از شبکه گسترده تعمیرگاه‌های مرکزی و نمایندگی‌های مجاز و بهره‌گیری از جدیدترین ابزار و تجهیزات تعمیرگاهی و به‌کارگیری نیروهای مجرب و آموزش‌دیده، طیف وسیعی از خدمات خودرویی در بالاترین سطح کیفی و در شاخه‌های خدمات تعمیرگاهی، خدمات تیونینگ و فیس‌لیفت و ارائه قطعات باکیفیت به‌مشتریان خود را در نظر گرفته و ارائه می‌کند. این خدمات شامل سرویس‌های دوره‌ای، تعمیرات اساسی موتور و گیربکس، عیب‌یابی و تعمیر سیستم‌های جلوبندی، تعلیق، فرمان و ترمز، عیب‌یابی پیشرفته سیستم‌های الکترونیکی و دستیار راننده و به‌روزرسانی و ارتقای سیستم‌های نرم‌افزاری و آپشن لیست خودرو است. در شاخه تیونینگ خودرو نیز طیف وسیعی از خدمات شامل نصب کاورهای شفاف و مات، رپینگ، فیس‌لیفت و نصب اگزوزهای مخصوص در واحد خدمات پس از فروش ارائه می‌شود.

در خصوص کمپین یلدایی خدمات پس از فروش پرشیا خودرو که از ۲۷ آذرماه آغاز می‌شود، توضیح دهید و این‌که این کمپین چه خدماتی را ارائه می‌کند؟

هر سال با فرا رسیدن فصل پاییز و در آستانه شب یلدا شرکت پرشیا خودرو به‌منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود طرح کمپین خدمات پاییزی را با ارائه تخفیف‌های قابل قبول اجرا می‌کند. این کمپین شامل ارائه تخفیف در تمام خدمات اشاره‌شده و فروش قطعات است.

تخفیف های گسترده خدمات در کمپین یلدانه «پرشیا خودرو»

تخفیف های گسترده خدمات در کمپین یلدانه «پرشیا خودرو»

تخفیف های گسترده خدمات در کمپین یلدانه «پرشیا خودرو»

تخفیف های گسترده خدمات در کمپین یلدانه «پرشیا خودرو»

این کمپین چه خودروهایی را شامل می‌شود؟

این کمپین تمام مدل‌های BMW و MINI را شامل می‌شود.

مزایای خدمات پس از فروش پرشیا خودرو و این کمپین برای دارندگان خودروهای ب‌ام‌و و مینی چیست؟

با توجه به‌فرا رسیدن فصل سرما و عیوب حادث‌شده در سیستم‌های برقی و شارژ باتری، در این کمپین بازدید رایگان سیستم باتری خودرو انجام شده تا در صورت شناسایی عیب پیش از آغار فصل سرما، مشکل به‌طور کامل برطرف شود. همچنین در مدت‌زمان اجرای این رویداد تمام خودروهای پذیرش‌شده در این بازه زمانی از تخفیفات مصوب بهره‌مند خواهند شد.

درخصوص گستردگی کمپین خدمات پس از فروش یلدایی پرشیا خودرو و نمایندگی‌هایی که این خدمات را عرضه می‌کنند، توضیح دهید.

این رویداد در کل شبکه ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش شرکت پرشیا خودرو اعم از تعمیرگاه‌های مرکزی و نمایندگی‌های مجاز با شرایط یکسان برگزار می‌شود.

کیفیت خدمات پس از فروش ب‌ام‌و و مینی در پرشیا خودرو در چه سطحی قرار دارد؟

هدف پرشیا خودرو ارائه بالاترین سطح خدمات تعمیرگاهی همراه با استانداردهای بین‌المللی است. همکاران ما در پرشیا خودرو چه در حوزه صف و چه ستاد از آخرین آموزش‌های روز دنیا بهره‌مند شده و مهارت به‌دست آمده را در فرآیند کاری به‌کار می‌گیرند.

طبعا وقتی از روش‌های علمی در تمام مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو استفاده می‌شود، خروجی کار در بالاترین سطح کیفی خواهد بود. اصولا وجه تمایز شبکه خدمات پس از فروش پرشیا خودرو با تعمیرگاه‌های غیر رسمی، استفاده مداوم از دانش روز دنیا و به‌کارگیری آن در تمام مراحل کاری است.

رویکرد خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در جهت رضایتمندی مشتریان چگونه است؟

اولویت ما در پرشیا خودرو کسب بالاترین سطح رضایت‌مندی مشتریان است. در این راه مشکلات بسیاری وجود داشته که مهم‌ترین آن تامین مداوم و منظم قطعات اصلی خودروهای BMW و MINI در شرایط تحریم است. به‌رغم مشکلات متعدد در این مسیر همواره سعی کردیم بهترین باشیم. گواه ما در این راه کسب ۴ رتبه نخست و ۲ رتبه دوم در بین تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات خودرویی در سطح کشور بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ISQI از ۱۴۰۱ تاکنون است.

چرا خدمات پس از فروش پرشیا خودرو گزینه بهتری برای دارندگان خودروهای ب‌ام‌و و مینی است؟

استفاده از نیروهای باتجربه برخوردار از دانش روز دنیا در فرآیند عیب‌یابی خودرو سبب کوتاه‌تر شدن این مسیر و رفع عیب با حداقل هزینه ممکن خواهد شد. درعین حال استفاده از قطعات اصلی مورد تایید شرکت مادر، سبب استمرار طولانی‌مدت سلامت خودرو پس از رفع عیب خواهد بود.

آیا پرشیا خودرو برنامه توسعه‌ای برای بخش خدمات پس از فروش خود دارد؟

با توجه به‌برنامه کلان پرشیا خودرو در دو حوزه واردات خودرو CBU و تولید خودروهای CKD الزام گسترش شبکه نمایندگی‌های مجاز پیش از پیش احساس می‌شود. بر همین اساس پرشیا خودرو برنامه مدون و منظمی در گسترش عاملیت‌های ۳s در ماه‌های پیش رو در سطح کشور دارد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

آخرین اخبار