مدیرعامل هلدینگ دِکالجستیک گفت: در ادامه رویکرد توسعه ناوگان ملکی حمل و نقل، ۵۰ دستگاه ماشین کِشنده با کاربری‌های مختلف خریداری و همزمان با روز حمل و نقل به ناوگان این مجموعه افزوده شد.

به گزارش اخبار خودرو ، هومن پشنگیان در این رابطه اعلام کرد: این ماشین‌آلات از برندهای داخلی به ارزش بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان خریداری شده و باهدف بهبود ارایه خدمات، افزایش چابکی ناوگان و نیز پوشش‌دهی بهتر و بیشتر، در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

وی با تأکید براینکه نوسازی و بهسازی این ناوگان از اولویت‌های این مجموعه است، اظهار داشت: توسعه و به روزسازی ناوگان از جمله مهم‌ترین مواردی است که در مسیر پیشتازی در صنعت حمل و نقل و تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شرکت‌های حمل و نقل کشور، در فهرست اولویت‌های دکالجستیک قرار دارد.

پشنگیان، با اشاره به لزوم تکمیل زنجیره لجستیک اظهار داشت: شرکت حمل و نقل کالابران که یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ دکالجستیک است در سال ۱۴۰۲ موفق به دریافت پروانه فعالیت حمل جاده‌ای بزرگ‌مقیاس هوشمند از سازمان راهداری کشور شد.

از آنجاکه فلسفه تشکیل شرکت‌های بزرگ‌مقیاس هوشمند، حمل و نقل جادهای کالا با استفاده از سیستم‌های هوشمند برای ارتقا و بهره‌وری ناوگان حمل و نقل است و باتوجه به اینکه بالابردن سطح ظرفیت ناوگان، استفاده حداکثری از ناوگان مختلف برای حمل و نقل انواع کالا، به حداقل رساندن تراکم و مدیریت بهتر ترافیک از جمله مأموریت‌های اصلی این شرکت ها تعریف شده است، خریداری و اضافه شدن ناوگان جدید براساس این مجوز صورت گرفته و بهبود ارایه خدمات را به همراه خواهد داشت.

همزمان با اضافه شدن این ناوگان جدید، از مدیران و نفرات برتر حوزه حمل و نقل مسافر، بین الملل و کالا در هلدینگ دکالجستیک تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

آخرین اخبار