ANDRITZ+Ionic

سازنده آمریکایی «Ionic Mineral Technologies» با رهبر جهانی اتوماسیون تولید باتری «ANDRITZ» برای تولید انبوه نسل بعدی مواد باتری خودروهای برقی شریک می‌شود. دو شرکت امیدوار هستند با تغییر در فرمول باتری، به‌افزایش سرعت و افزایش برد شارژ باتری‌ برسند. 

طی یکی دو سال اخیر شاهد توافق و شراکت‌های استراتژیک در حوزه باتری خودروهای برقی بوده‌ایم. تغییر در تکنولوژی تولید، تغییر در فرمولاسیون و بهره‌گیری از مواد جدید سبب شده است شرکت‌ها به‌پیشرفت‌های مناسبی در حوزه باتری خودروهای برقی دست پیدا کنند.

درحال حاضر Ionic MT پیشرو در پودرهای آند نانو سیلیکون با غول اتوماسیون اتریشی ANDRITZ همکاری می‌کند تا تولید قطعات حیاتی باتری را برای موج بعدی باتری‌های لیتیوم-یونی افزایش دهد. این مشارکت تقاضای پررونق برای باتری‌هایی با شارژ سریع‌تر و برد طولانی‌تر را هدف قرار می‌دهد که محرک‌های کلیدی در انقلاب خودروهای الکتریکی هستند.

مدیرعامل Ionic MT می‌گوید: «این همکاری روش پایداری را در زنجیره تامین باتری بازتعریف می‌کند. ما ایالات‌متحده را به‌عنوان یک پیشرو جهانی در تولید مواد حیاتی می‌دانیم و به‌رونق انرژی پاک همچنان امیدوار هستیم.»

سلاح مخفی Ionic MT یک ماده آند نانوسیلیکونی طبیعی است که به‌گفته آن‌ها ظرفیت باتری را ۸ برابر می‌کند و سرعت شارژ را به‌شدت افزایش می‌دهد.

با پیوستن به‌نیروهای ANDRITZآن‌ها قصد دارند فناوری ثبت اختراع خود را به‌یک تولید مستمر تبدیل کنند و سالانه بیش از ۲۰هزار تن یونیسیل تولید کنند که برای تامین انرژی بیش از ۲.۵ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی در سال کافی است.

اما این شراکت تنها در مورد قدرت مواد خام نیست. هر دو شرکت پایداری زنجیره تامین را در اولویت قرار داده‌اند. فناوری نوآورانه ANDRITZ نوید بازیافت تا ۹۹ درصد از مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید یونیسیل را می‌دهد و ضایعات را به‌حداقل می‌رساند و اقتصاد دایره‌ای را تقویت می‌کند.

سیستم‌های کنترلی پیشرفته آن‌ها استفاده از منابع را بهینه کرده و درعین حال ثبات کیفیت محصول را تضمین می‌کند.

مارک استاتون، رئیس و مدیرعامل شرکت ANDRITZ آمریکای‌شمالی تاکید می‌کند: «درحالی که حمل‌ونقل الکتریکی می‌شود، یک زنجیره تامین مواد باتری قوی و پایدار اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. Ionic MT و ANDRITZ فعالانه راه را برای آینده‌ای سبزتر هموار می‌کنند.»

این همکاری نشان‌دهنده جهش قابل توجهی در فناوری باتری خودروهای برقی است که نوید سفرهای سریع‌تر، دورتر و ردپای تولید تمیزتر را می‌دهد. با پیوستن نیروهای Ionic MT و ANDRITZ آینده الکتریکی روشن‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =