کد خبر: 247499
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

شرکت کرمان موتور یکی از مشهورترین و بزرگترین شرکت‌های خودروسازی ایرانی است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت محصولات خود را تحت برندهای KMC و JAC ارائه می‌دهد که به عنوان محصولاتی باکیفیت و مدرن شناخته می‌شوند. شهرت این برند و کیفیت بالای محصولات آن، نظر بخش قابل‌توجهی از خریداران و علاقه‌مندان بازار خودرو را به خود جلب کرده است.

نمایندگی کرمان موتور ستوده

آشنایی با نمایندگی کرمان موتور ستوده

گروه خودرویی ستوده، با هدف ارائه سطح متمایزی از خدمات، برند کرمان موتور را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است و با راه‌اندازی نمایندگی کرمان موتور خود را موظف به ارائه خدمات بهینه در راستای رضایت 100درصدی مشتریان گرامی می داند؛ نمایندگی فروش در مجموعه ایران مال مستقر است و خدمات پس از فروش نیز در اتوبان شیخ فضل الله، علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید و خرید محصولات کرمان موتور، به این نمایندگی مراجعه کنند. نمایندگی کرمان موتور ستوده، انواع محصولات شرکت کرمان موتور را با شرایط فروش نقد و اقساط، به خریداران ارائه می‌دهد.

به این ترتیب، مشتریان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس "تهران، ایران مال، طبقه ای G1، نمایندگی کرمان موتور کد 1772 ستوده" از این نمایندگی و خودروهای موجود، بازدید کنند. و یا جهت بهره وری از خدمات تعمیرات و سرویس های دوره ای می توانند به آدرس "تهران، اتوبان شیخ فضل الله بعد از چوب تراش نبش کوچه تات، نمایندگی خدمات پس از فروش کرمان موتو" مراجعه نمایند.

نمایندگی کرمان موتور ستوده

آشنایی با گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده، یکی از بزرگترین گروه‌های خودرویی کشور است که با عرضه محصولات متنوع از برندهای مشهور، اعتبار و محبوبیت زیادی را در بازار خودرو کسب کرده است. مجموعه ستوده با در اختیار داشتن نمایندگی‌های چند شرکت بزرگ خودروسازی، انواع گوناگونی از خودروهای وارداتی و مونتاژی را از برندهای مختلف به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. این مجموعه علاوه بر نمایندگی کرمان موتور، نمایندگی‌های آرین موتور(لاماری)، مدیران خودرو، فونیکس و ماموت خودرو(فولکس واگن-جتا) را نیز در اختیار دارد.

نمایندگی کرمان موتور ستوده

در نمایندگی‌های MVM، فونیکس، کرمان موتور و لاماری گروه خودرویی ستوده، علاوه بر عرضه خودروهای جدید، خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌شود. برای مثال، در نمایندگی لاماری ستوده (کد 2106)، خدماتی مانند سرویس دوره‌ای تا دو سال، گارانتی فنی و رنگ خودرو تا سه سال، یک سال کارواش رایگان، امداد جاده‌ای در سراسر کشورو ... قابل ارائه است. همچنین نمایندگی مدیران خودرو و فونیکس ستوده، یکی از مجهزترین تعمیرگاه های این برندها را در اختیار دارد تا خدمات تعمیرات و سرویس دوره‌ای خودروهای این برندها مانند اراِئه خدمات گارانتی سرویس های دوره ای، تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک، خدمات صافکاری و پولیش بدنه، بازدید خودرو مناسب فصل و... را به مشتریان عزیز، ارائه دهند.

در نمایندگی کرمان موتور ستوده، چه خودروهایی و با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

نمایندگی کرمان موتور ستوده، در حال حاضر امکان عرضه سه خودروی این شرکت را به مشتریان عزیز دارد.

کی ام سی X5

خودروی KMC X5 یک خودروی کراس اور از شرکت کرمان موتور است که با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه می‌شود. این خودرو همچنین از یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه برای انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها استفاده می‌کند. کی ام سی X5 با امکانات رفاهی و طراحی جذاب عرضه می‌شود و به عنوان یک خودروی مونتاژی، قابلیت‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این خودرو با قیمت قطعی 1.329.000.000 تومان (یک میلیارد و سیصد و بیست و نه میلیون تومان) قابل خرید است.

نمایندگی کرمان موتور ستوده

کی ام سی T8

خودروی KMC T8 یک خودروی پیکاپ بزرگ به شمار می‌آید که از محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل برقی برخوردار است. این خودرو با یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ عرضه می‌شود که گشتاور تولیدی آن، با یک گیربکس 6 دنده دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. استاندارد یورو 5 موتور این خودرو، سطح پایینی از آلایندگی را سبب می‌شود. رنگ‌های قابل عرضه این خودرو شامل سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است. خودروی کی ام سی T8 با قیمت نقدی 1.650.000.000 تومان (یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون تومان) در نمایندگی کرمان موتور ستوده عرضه می‌شود. نمایندگی خودروی ستوده، طرح‌های متنوعی را برای فروش اقساطی (12 ماه تا 48 ماه با تحویل فوری) خودروی کی ام سی T8 برای مشتریان عزیز در نظرگرفته است.

نمایندگی کرمان موتور ستوده

جک J4

برند جک، محصولات متنوعی دارد که توسط شرکت کرمان موتور به بازار عرضه می‌شوند. یکی از محصولات نسبتا ارزان‌قیمت این برند، خودروی جک J4 است که در دسته خودروهای سدان کامپکت قرار می‌گیرد و یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر دارد. گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو، از حالت‌های Sport و Snow نیز پشتیبانی می‌کند. جک J4 در نمایندگی ستوده، در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک عرضه می‌شود. خودروی جک J4، با قیمت نقدی 765.890.000 تومان (هفتصد و شصت و پنج میلیون و هشتصد و نود هزار تومان) از طریق نمایندگی کرمان موتور ستوده، عرضه می‌شود. مشتریانی که قصد خرید اقساطی خودروی جک J4 را دارند، می‌توانند از طرح‌های متنوع فروش اقساطی از (12 ماه تا 48 ماه با تحویل فوری) نمایندگی کرمان موتور ستوده استفاده کنند.

نمایندگی کرمان موتور ستوده

و در آخر

گروه خودرویی ستوده، از مشتریان، علاقه‌مندان و فعالان عرصه خودرو دعوت می‌کند تا با حضور در مجموعه ایران مال، از نمایندگی کرمان موتور ستوده و محصولات قابل عرضه، بازدید نمایند. همچنین برای خرید خودرو یا بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، می‌توانید به نمایندگی‌های گروه خودرویی ستوده جهت انواع خدمات مراجعه نمایید. همچنین می توانید با تکمیل فرم داخل لینک از مشاوره کارشناسان و خدمات VIP ما بهرمند شوید.

B2n.ir/q22931 (لینک به> تکمیل فرم)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

آخرین اخبار