ارتقای جنسیس  G۷۰ ۲۰۲۴ با سیستم ترمز برمبو

جنسیس G۷۰ ۲۰۲۴ قدرتمند با سیستم ترمز استاندارد برمبو و موتور قدرتمند ۳۰۰ اسب‌بخاری، آدرنالین راننده را به‌شدت بالا می‌برد.

خودروسازان بزرگ روی محصولات به‌روزشان به‌خصوص مدل‌های لوکس آن‌ها ترمزهای برمبو می‌بندند. درواقع نصب محصولات برمبو روی خودروهای جدید به‌نوعی تبدیل به‌آپشن شده است و با نصب برمبو روی خودروها، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. از این رو رقابت نانوشته‌ای بین خودروسازان بزرگ برای بهره‌مندی از این سیستم ترمز فوق‌العاده ایجاد شده است. در جدیدترین همکاری برمبو با یک خودروساز، شاهد نصب این سیستم ترمز روی یکی از محصولات جنسیس هستیم.

جنسیس G۷۰ ۲۰۲۴ قدرتمند با سیستم ترمز استاندارد برمبو و موتور قدرتمند ۳۰۰ اسب‌بخاری، آدرنالین راننده را به‌شدت بالا می‌برد. این سدان پیشرفته با شروع قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار، نوید عملکرد مهیج و لوکس بودن را می‌دهد. نصب سیستم ترمز برمبو روی این محصول سبب اطمینان خاطر رانندگان از یک رانندگی مهیج با سدان لوکس جنسیس خواهد شد.

کلودیا مارکز، مدیرعامل Genesis Motor آمریکای‌شمالی می‌گوید: « G۷۰ ۲۰۲۴یک پدیده در برقراری تعادل، قدرت و راحتی است. ترمزهای استاندارد برمبو اعتماد به‌نفس راننده را افزایش می‌دهند؛ درحالی که فضای داخلی مجلل آرامش را به‌شما القا می‌کند. ما خوشحالیم که این تجربه رانندگی پویا را به‌مشتریان خود ارائه می‌دهیم.»

Brembo Bites و قدرت توقف بالا و دقیق

توقف سریع و دقیق ویژگی اصلی ترمزهای برمبو است که اکنون در تمام تریم‌های G۷۰ به‌صورت استاندارد قرار داده شده است. این ترمزهای با کارایی بالا، قدرت توقف و کنترل فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند و اعتماد راننده را افزایش می‌دهند و محدودیت‌های این سدان اسپرت را فراتر می‌برند.

این سیستم ترمز با استفاده از کالیپرهای نسل جدید دارای قدرت ترمزگیری قوی است. ترمزهایی که سبب بهبود عملکرد ترمز شده و کاهش فاصله توقف را فراهم می‌کند.

همچنین این ترمزها در برابر گرما مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند. این سدان جنسیس یک موتور جدید ۳۰۰ اسب‌بخار ی پرقدرت دارد و قیمت اولیه آن ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار تعیین شده است.

این خودرو به‌ویژگی‌های ایمنی دستیار رانندگی در بزرگراه جنسیس مجهز شده و دارای کابینی تازه با نمایشگر کنترل آب و هوای لمسی و آینه دید عقب بدون قاب است.

همچنین برای کسانی که به‌دنبال یک موتور قدرتمند هستند V۶، ۳۶۵ اسب‌بخار قدرت دارد و قیمت آن از ۴۹ هزار و ۹۵۰ دلار شروع می‌شود. تمام این‌ها در کنار سیستم ترمز برمبو سبب می‌شود خودرو علاوه‌بر ایمنی بالا به‌لحاظ ظاهری نیز زیبایی خاصی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =