شهرام شيركوند

اثر مطبوعاتی شهرام شیرکوند برای سی و یکمین بار برگزیده شد

به گزارش اخبار خودرو، پس از اعلام رای هیات داوران ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه ، رتبه اول بخش سرمقاله، به شهرام شیرکوند از رسانه اخبار خودرو رسید.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه با حضور حجت الاسلام پژمانفر نماینده مجلس شورای اسلامی، رجبی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی، بابایی مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی، ابراهیمی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان ، فرشچی مدیر شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استان و فعالان رسانه در سالن آمفی تئاتر هتل نوین پلاس برگزار شد.

در این جشنواره اثـر شهرام شیرکوند ، از روزنامه نگاران باسابقه کشور و پژوهشگر حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی بر اساس آرای هیات داوران ، برای سی و یکمین بـار در جشنواره مطبوعات و رسانه ها با کسب رتبه نخست در بخش « سرمقاله » برگزیده شد.

مقام اول ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه به نویسنده اخبار خودرو رسید

در این مراسم غلامرضا بنی اسدی، استاد پیشکسوت عرصه رسانه و رئیس هیئت‌داوران جشنواره ششم خاطرنشان کرد: در این جشنواره به فراخور تخصص‎محور بودن، همه ارزش‌هایی که در حوزه رسانه باید مورد توجه قرار گیرد، در دستور کار داوران قرار داشت و نمره‌ای که به آثار اختصاص پیدا کرد، میانگینی از حوزه‌های مختلف برندسازی، صادرات، صنعت و امیدآفرینی بود. در جریان داوری آثار، آن‌چه موردتوجه داوران قرار گرفت، آثاری بود که به‌موازات ارزشمندبودن از نظر استانداردهای رسانه‌ای، از نظر اقتصادی و صنعتی هم حائز شرایط برتر و برگزیده بود.

شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصادی و فرهنگی – اجتماعی است که از ۱۸ سالگی به نویسندگی و روزنامه نگاری علاقمند شد و از سال ۱۳۷۶ تاکنون حدود ۴۰۰ عنوان سرمقاله، یادداشت و مقاله در حوزه‌های مختلف به رشته تحریر درآورده که در بیش از ۵۴ رسانه منتشر شده اند.

وی در چهارده سال متوالی از برگزیدگان جشنواره های بین المللی و ملی مطبوعات و رسانه ها بوده و تاکنون سی و یک بار برای تألیف آثار تخصصی در رسانه‌ها و کسب رتبه برتر جشنواره‌های مطبوعات و رسانه مورد تقدیر قرار گرفته‌ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =