پرولوگیوم  ProLogium

پرولوگیوم تکنولوژی، پیشگام در نوآوری باتری‎های حالت جامد، کارخانه «Taoke» را افتتاح کرد که پیشرفت چشمگیری در صنعت باتری محسوب می‌شود.

بر این اساس طی این رویداد که توسط افراد برجسته‌ای مانند چی چینگ یانگ، دبیر ارشد وزارت امور اقتصادی؛ فرانک پاریس، مدیر دفتر فرانسه در تایپه و شان ژنگ ژانگ، شهردار شهر تائویوان برگزار شد، نخستین کارخانه باتری حالت جامد در جهان افتتاح شد. امکانات باتری لیتیوم سرامیکی حالت جامد در مقیاس بزرگ توسط این شرکت دراختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

مرسدس‌بنز و پوسکو (POSCO) از جمله شرکای استراتژیک این فناوری جدید هستند.

این کارخانه یک باتری حالت جامد ۱۰۶ آمپر ساعتی را به‌نمایش گذاشت که برای وسایل نقلیه الکتریکی طراحی شده بود و بر پیشرفت ProLogium در فناوری ساخت و قابلیت تجاری تاکید داشت.

وینسنت یانگ، مدیرعامل این شرکت از غلبه بر موانع تکنولوژیکی و تغییر صنعت باتری با هدف تحقق آینده‎ای پاک و عاری از کربن و آلایندگی ابراز خرسندی کرد.

کارخانه Taoke با ظرفیت ۲ گیگاوات-ساعت به‌طور بالقوه می‌تواند باتری ۲۶ هزار دستگاه خودرو برقی را تامین کند. این کارخانه در اواخر سال ۲۰۲۳ با هدف توزیع محصول در سراسر جهان آغاز به‌کار کرد. انتظار می‌رود این مرکز یک‌هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد کند و الگویی برای توسعه آینده، به‌ویژه در دانکرک فرانسه باشد.

کارخانه «Taoke» دارای راندمان بالایی حتی ۲.۶ برابر کارخانه اصلی خود بوده و نوآوری‌هایی مانند پوشش مرطوب مداوم برای الکترولیت‌های حالت جامد، کارایی و کیفیت تولید را بهبود بخشیده است.

فناوری‌های ثبت‌شده ProLogium که ساختار سلول و طراحی فرآیند را پوشش می‌دهد، مشکلات عملکردی باتری را حل کرده و دقت تولید را افزایش داده است. بر اساس بازدهی ۹۹.۹ درصدی خط تولید آزمایشی سلول‌های تک‌لایه، این شرکت موقعیت خوبی برای تاثیرگذاری بر بازار جهانی دارد.

گنجاندن ProLogium در طرح «فرانسه ۲۰۳۰» این کشور و پیشرفت کارخانه دانکرک با دیدگاه دولت فرانسه برای حمل‌ونقل کارآمد مطابقت دارد. فرانک پاریس از همکاری تایوان و فرانسه و نقشی که در اقتصاد سبز جهانی ایفا می‌کند، ابراز اشتیاق کرد.

ProLogium در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. این شرکت متخصص در تحقیقات باتری‌های حالت جامد و ساخت وسایل نقلیه الکتریکی و سایر برنامه‌هاست.

با بیش از ۷۱۰ پتنت جهانی، قرار است ProLogium در سال ۲۰۲۴ محصولات تولیدی در کارخانه Taoyuan خود را به‌خودروسازان عرضه کند و حضورش را در بازار جهانی گسترش دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

آخرین اخبار