شهرک اتومبیل گودرزی

شهرک اتومبیل گودرزی با سابقه ۱۵ ساله، اکنون یکی از بزرگ‌ترین مراکز خودرویی کشور محسوب می‌شود.

در کیلومتر ۲۰ جاده قدیم تهران-کرج، یکی از بزرگ‌ترین مراکز مولتی‌برند خودرویی کشور سال‌هاست که به‌شهروندان خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. شهرکی به‌وسعت ۱۰ هکتار که انواع خدمات خریدوفروش خودرو و موتورسیکلت، آپشن، کارواش و معاینه فنی را در خود جای‌ داده تا هیچ‌یک از مشتریان دست ‌خالی از آن بیرون نروند.

نمایندگی رسمی شرکت‌های مطرح خودرویی و موتورسیکلت همچون ایران‌خودرو، سایپا، مدیران خودرو (ام‌وی‌ام و فونیکس)، بهمن موتور، گروه صنعتی آمیکو و نیرو موتور هم‌اکنون در این مجموعه فعالیت می‌کنند و به‌زودی دو شرکت BM Cars و ماموت خودرو نیز محصولات وارداتی خود را در این مجموعه عرضه خواهند کرد. شهرک اتومبیل گودرزی در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران که تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در شهر آفتاب درحال برگزاری است نیز حضور دارد.

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران را می‌توان بزرگ‌ترین گردهمایی خودروسازان و فعالان صنعت‌خودرو در این سال‌ها دانست. غرفه شهرک اتومبیل گودرزی در این نمایشگاه حضوری فعال داشت و علاقه‌مندان به خودرو با حضور در غرفه شهرک اتومبیل گودرزی با فعالیت‌های متنوع و حرفه‌ای این مجموعه در زمینه فروش، خدمات پس از فروش، دیتیلینگ، معاینه فنی، کارواش و ... آشنا شدند.

امکان تست، قبل از خرید خودرو

شهرک اتومبیل گودرزی که مجتمع اصلی آن در کیلومتر ۲۰ جاده فتح (شهید متوسلیان) یا همان جاده قدیم کرج واقع‌ شده، چندین نمایندگی دیگر نیز در تهران و کرج دارد.

همچنین فضای بزرگی در این مجموعه برای تست درایو تمام محصولات ارائه‌شده در آن فراهم‌ شده تا مشتریان بتوانند برای انتخاب خودرو مورد نظرشان ابتدا با آن خودرو در یک فضای مناسب و بزرگ رانندگی کنند و بعد از مقایسه محصولات مورد نظر با یکدیگر، برای خرید اقدام کنند.

همچنین در شهرک اتومبیل گودرزی یک واحد مجزا با عنوان خریدوفروش خودرو کارکرده وجود دارد که تمام خودروهای داخلی و وارداتی را ابتدا کارشناسی کرده و بعد از تعیین قیمت و تایید مشتری، خودرو خریداری شده و به‌مشتری این امکان داده می‌شود تا با پرداخت مابه‌التفاوت، یک خودرو صفرکیلومتر خریداری کند.

شهرک اتومبیل گودرزی، نمایندگی خدمات پس از فروش چهار شرکت ایران‌خودرو، سایپا، بهمن موتور و مدیران خودرو است. تمام این چهار مرکز با جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات مورد تایید شرکت مادر هر برند تجهیز شده و مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده از خدمات پس از فروش این مرکز استفاده کنند.

علاوه‌بر این امداد سیار شرکت‌های مدیران خودرو، بهمن موتور و ایران‌خودرو نیز در این مرکز وجود دارد تا خودرو معیوب مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل تعمیر شود یا در صورت نیاز به‌دریافت خدمات جدی‌تر، به‌سرعت به‌نمایندگی منتقل شود.

دریافت معاینه فنی در شهرک اتومبیل گودرزی

این روزها دریافت معاینه فنی بدون معطلی، یکی از دغدغه‌های مهم مالکان خودروهاست. در شهرک اتومبیل گودرزی یک مرکز کاملا مجزا که توسط شهرداری تهران تایید شده، امکان ارائه خدمات معاینه فنی را فراهم می‌کند.

وجود یک مرکز معاینه فنی در میان یک شهرک خودرویی این امکان را به‌مراجعان می‌دهد تا در صورت وجود هرگونه مشکل در سیستم‌های فنی خودرویشان که منجر به‌مردود شدن آن در تست‌های معاینه فنی ‌شود، بتوانند به‌سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات مراکز ارائه خدمات پس از فروش موجود در این شهرک اتومبیل بهره ببرند. همچنین بعد از اتمام تعمیرات خودرو می‌توانید از خدمات کارواش این مجموعه نیز استفاده کنید.

دیتیلینگ و آپشن با ارائه گارانتی

بخش قابل‌ توجهی از مشتریانی که خودروهای مونتاژی جدید را خریداری می‌کنند، تمایل دارند برای جلوگیری از خرابی رنگ بدنه، روی خودرو خود کاور نصب کنند. افراد دیگری ممکن است تمایل داشته باشند آپشن‌هایی همچون شیشه دودی، مانیتور، کف‌پایی، روکش صندلی و ... را روی خودرو خود نصب کنند.

علاوه‌بر این با توجه به این موضوع که در حال حاضر بخش عمده‌ای از خودروهای تولیدشده فاقد سینی زیر موتور هستند، بسیاری از خریداران بعد از تحویل خودروی‌شان، پیش از هرچیز به‌دنبال مرکزی برای خرید سینی زیر موتور هستند.

واحد آپشن و دیتیلینگ شهرک اتومبیل گودرزی بخش قابل‌ توجهی از آپشن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌مشتریان ارائه می‌کند. از جمله محاسن استفاده از این مرکز آن است که علاوه‌بر تسریع در فرآیند نصب، درصورت درخواست مشتری، قطعاتی را به‌عنوان آپشن نیز روی خودرو نصب می‌کند که مورد تایید شرکت مادر بوده و سبب ابطال گارانتی خودرو نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =