Wilwood

در پاسخ به‌تقاضای مشتریان جهانی، Wilwood Disc Brakes  کیت ترمز Street Performance و Show Car  را به‌شکل قابل توجهی به‌روزرسانی کرده است.

این به‌روزرسانی شامل افزودن پوشش خوردگی E-coat مشکی روی ‌روتورهای شیاردار GT کالیپرهاست. حرکتی با هدف مهار اکسیداسیون و افزایش جذابیت و زیبایی ترمزها. به‌لطف تغییرات جدید، کالیپرها نه‌تنها زیباتر و جذاب‌تر از گذشته شده‌اند، بلکه مقاومت آن‌ها نیز افزایش یافته است.

استفاده از پوشش E-coat شکل کاملی دارد و تمام قسمت‌های روتور را از داخل تا خارج آن می‌پوشاند. این فرآیند تضمین می‌کند که روتورها به‌طور کامل در برابر خوردگی محافظت می‌شوند. با این حال، باید به این نکته مهم توجه داشت که پوشش E-coat روی روتور در طول فرآیند مرتبط با بستر اولیه به‌سرعت حذف می‌شود. این فرآیند علاوه‌بر تضمین تمیز ماندن روتورها، از زبانه‌های پایه و بقیه روتور محافظت می‌کند.

امروزه روتورها در زیبایی چرخ‌ها و به‌طور کلی زیبایی خودرو نقش غیر قابل انکاری دارند. به‌همین دلیل خودروسازان بزرگی مانند پورشه از محصولات تولیدکنندگانی که در این بخش بهترین کیفیت و بیشترین زیبایی را ارائه دهند، به‌شکل چشمگیری استقبال می‌کنند. Wilwood ارتقای روتور را با شماره قطعه که به‌شناسه GTB ختم می‌شود، تعیین کرده است که نشان‌دهنده گنجاندن پوشش E-coat است. این تغییرات و ارتقاها در تاسیسات Wilwood واقع در Camarillo، CA انجام می‌شود و تضمین می‌کند که هر محصول با استانداردهای بالای شرکت برای کیفیت و عملکرد مطابقت دارد.

شرکت Wilwood که در سال 1977 توسط بیل وود تاسیس شد، جایگاه خود را به‌عنوان پیشرو در طراحی و ساخت ترمزهای دیسکی و قطعات با کارایی بالا تثبیت کرده است.

بر این اساس محصولات Wilwood که دفتر مرکزی آن‌ در Camarillo کالیفرنیا واقع شده، به‌طور دقیق آزمایش شده‌اند تا نیاز رانندگان و مالکان را از مدل‌های مسابقه‌ای گرفته تا خودروهای کلاسیک پاسخگو باشند. درنهایت Wilwood متعهد به نوآوری و برتری در فناوری ترمز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =