تایرهای همه جارو

لاستیک‌های همه‌جارو (مناسب تمام سطوح) هنگام رانندگی روی سطوح ناهموار و سنگلاخ می‌توانند بازی را تغییر دهند؛ چه در جاده‌های خارج شهر یا رانندگی غیرعادی در جاده‌های خاکی، تایرهای همه‌جارو تجربه رانندگی شما را افزایش می‌دهند.

اگر وسیله‌نقلیه شما دارای لاستیک‌های معمولی یا تایرهای همه‌جارو از کارخانه است و می‌خواهید آن را ارتقا دهید، بهترین لاستیک‌های همه‌جارو را برای فروش آنلاین بررسی کنید.

بی‌اف‌گودریچ «T/A KO۲»؛ هر جفت ۱۸۳دلار

این تایر آفرودی بسیار بادوام بوده و با طراحی CoreGard ساخته شده است که دیواره جانبی را ۲۰درصد سخت‌تر می‌کند. طراحی شانه دندانه‌دار؛ چسبندگی را در گل، برف و هنگام رانندگی روی سنگ‌ها به حداکثر می‌رساند. طراحی نقاط شکست پیشرفته باعث شده‌اند رانندگی درحالت فورولیدرایور در محیط کم‌ارتفاع ایمن باشد. این تایر دارای نشان برف کوه سه قله و دارای گارانتی ۵۰۰۰۰ مایل (حدود ۸۰هزار کیلومتر) است.

گودیر «رانگلر اولتراترین AT»؛ هر جفت ۲۰۰ دلار

گودیر رانگلر UltraTerrain AT با ترکیب آج با دوام و ماندگاری طولانی ساخته شده است. کیفیت سواری خوبی در جاده‌های معمولی دارد و همچنین برای آفرود توانمند است. نسبت فضای خالی بهینه‌شده صدای جاده را کاهش می‌دهد و برای کشش بیشتر در گل و ماسه، به‌صورت خودکار تمیز می‌شود. این تایر از انجمن تولیدکنندگان لاستیک (سازمانی که عملکرد تایر را در شرایط برف سنگین گواهی می‌دهد) رتبه‌بندی Three Peak Mountain Snowflake را دریافت کرده است. عناصر تهاجمی شانه این لاستیک حتی در سخت‌ترین شرایط رانندگی را محافظت می‌کنند.

میشلن «LTX A/T ۲»؛ هر جفت ۲۴۰ دلار

میشلن LTX A/T ۲ تایر وانتی همه‌جانبه است که با الگوی آج بسیار سختی ساخته شده که هنگام مبارزه با زمین‌های ناهموار در برابر تراش و پارگی مقاوم است. این تایرها برای وانت‌های کوچک‌تر مناسب هستند. فناوری Comfort Control که میشلن برای آن درنظر گرفته، صدای جاده و لرزش را هنگام رانندگی کاهش می‌دهد. فناوری MaxTouch Construction تماس گسترده‌تری را ایجاد می‌کند که باعث ایجاد کشش قابل اعتمادی روی شن می‌شود.

پیرلی «اسکورپیون آل-ترین پلاس»؛ هر جفت ۲۰۵ دلار

محصولی که پیرلی توسعه می‌دهد، کیفیت سواری مناسب در جاده و خارج از آن را با هم ترکیب می‌کند و در عین حال قابلیت آفرود بسیار بالایی هم دارد.
این لاستیک برای کراس‌اوورها، شاسی‌بلندها و پیکاپ‌ها مناسب بوده، همچنین دارای الگوی آج با فضای خالی است که تجربه سواری آرام و نرمی را ارائه می‌دهد و در عین حال ظاهری تهاجمی دارد و به‌نظر می‌رسد که همیشه آماده خروج از جاده است. دو تسمه فولادی با استحکام بالا در داخل ساختار لاستیک باعث ثبات بیشتر می‌شوند. البته لایه‌های تقویت‌کننده نایلونی دوام و عملکرد را افزایش می‌دهند. این لاستیک تا ۵۰هزار مایل یا حدود ۸۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد.

کانتیننتال «ترین‌کانتاکت A/T»؛ هرجفت ۲۴۵ دلار

این محصول برای کراس‌اوورها، جیپ‌ها و سایر شاسی‌بلندهایی که قابلیت آفرود دارند، ساخته شده است. ترکیب تمام‌فصل بهبودیافته +سیلان این لاستیک حاوی شیارهایی با عمق کامل و شیارهای کششی است که کشش را در شرایط مرطوب و گِلی افزایش می‌دهد. آج‌ها با الگوی باز، عملکرد خارج از جاده را بهبود می‌بخشند در حالی که طراحی شانه بسته باعث می‌شود عمر آج افزایش پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

آخرین اخبار