اولترا کانتکت NXT

هیات داوران جوایز طراحی بین‌المللی (IDA) به تایر UltraContact NXT جایزه طلا را در بخش «خودرو و حمل‌ونقل/ لوازم جانبی خودرو» به دلیل طراحی خاص دیواره جانبی اعطا کرده است.

این تایر با ۶۵درصد مواد تجدیدپذیر، بازیافتی و دارای گواهی تعادل جرم ISCC Plus؛ پایدارترین تایر تولیدی کانتیننتال تا امروز است.

استفان ریتوگو، طراح این محصول گفت: «چشم‌انداز طراحی ما این بود که به صورت بصری ماموریت پایدارسازی تایر را نشان دهیم. برای رسیدن به این هدف، از افکت‌های سه‌بعدی و عمقی برای طراحی یک برگ به عنوان نماد پیام در تایر استفاده کردیم.»

ریتوگو ادامه داد: «این اولین باری است که به تایر با نگاهی به آینده می‌نگریم.» اما حتی در طراحی UltraContact NXT، فرم نهایی از عملکردی بودن پیروی می‌کند.»

وی ادامه داد: «طراحی آج نه‌تنها از نظر فنی بهینه است، بلکه از طریق ویژگی‌های آن باعث شده که اعتماد بیشتری به آن داشته باشیم.»

جزئیات طراحی مانند شکل نرم برش‌های عرضی و لبه‌های بلوک‌های آج، رفتار سایشی عالی، از جمله ویژگی‌های مهم این تایر هستند.

توجه به پایدارسازی، ایمنی و عملکرد سطح بالا

تایر تابستانی جدید کانتیننتال نسبت بالایی از مواد تجدیدپذیر، بازیافتی و دارای گواهی تعادل جرم را با حداکثر ایمنی و عملکرد ارائه می‌کند. تمام سایزهای عرضه‌شده بهترین رتبه را در برچسب تایر اتحادیه اروپا (نماد A) در زمینه مقاومت غلتشی، ترمز در فضای خیس و صدای بیرونی کسب می‌کنند.

کانتیننتال به‌طور خستگی‌ناپذیری برای پیشبرد فناوری‌های نوآورانه و محصولات و خدمات پایدار در کل زنجیره ارزش از تامین مواد پایدار تا بازیافت لاستیک‌های کارکرده، فعالیت می‌کند.

آنها قصد دارند تا سال ۲۰۳۰ بیش‌از ۴۰درصد محتوای تجدیدپذیر و بازیافتی در تایرهای خود را استفاده کنند. محصول UltraContact NXT گام مهمی برای تحقق ان اهداف بلندپروازانه ایم برند در زمینه پایداری و تبدیل شدن به پیشرفته‌ترین تولیدکننده تایر است، همان‌طور که در برنامه استراتژی تا سال ۲۰۳۰ آمده است.

مراسم اعطای جوایز بین المللی طراحی (IDA) از سال ۲۰۰۷ هرسال به منظور شناسایی، تجلیل و ترویج رویاپردازان استثنایی طراحی و کشف استعدادهای جدید در زمینه‌های معماری، طراحی داخلی، محصول، گرافیک و طراحی مد در سراسر جهان برگزار می‌شود.

هیات داوران متشکل از کارشناسان برجسته در زمینه‌های معماری، مد، طراحی داخلی، طراحی محصول و گرافیک هر اثر را بر اساس معیارهای سختگیرانه‌ مانند نوآوری، زیبایی‌شناسی، عملکرد و سازگاری با محیط‌زیست ارزیابی می‌کنند. تنها در سال ۲۰۲۳، هیات منصفه آنها هزاران مورد ارسالی را از ۸۰ کشور دنیا ارزیابی کردند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

آخرین اخبار