شرکت کویر تایر

شرکت کویرتایر (پکویر) زمان پرداخت سود سهام سال مالی منتهی‌به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

این شرکت با درج اطلاعیه‌ای در کدال؛ زمان و جزئیات پرداخت سوخت سهام شرکت را به اطلاع سهامداران خود رسانده است که برمبنای آن سهامداران حقیقی، صندوق‌ها و سبدهای سرمایه‌گذاری دارای کد سجام از تاریخ ۵مهر تا ۵ آبان ۱۴۰۳ از طریق سامانه سجام واریز سود خود را خواهند داشت البته سود سهامداران حقوقی نیز از ۵ مهر ۱۴۰۳ با ارسال درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش نبض بورس، شرکت کویرتایر (پکویر) در دوره ۱۲ماهه منتهی‌به ۳۰/۰۹/۱۴۰۲، ضمن افزایش ۵۰درصدی سرمایه، به ازای هر سهم ۱۲۵۱ریال سود محقق کرده است.

سرمایه ثبت‌شده شرکت کویرتایر با ۵۰ درصد افزایش به ۶۵۴۰ میلیارد ریال رسیده است. نماد «پکویر» در این دوره ۱۲ماهه، سود ۸۱۸۴ میلیارد ریالی را شناسایی کرد که نسبت‌به مدت مشابه سال قبل ۴۰۲درصد رشد داشته است.

در متن نامه کویرتایر در سامانه کدال به سیدعلی خانی، رئیس بخش اداره نظارت‌بر ناشران گروه شیمایی و غذایی بورس آمده است: احتراما در راستای اجرای ماده۱۲ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، هیات‌مدیره این شرکت تقسیم ۱۰ درصد سود خالص سال مالی منتهی‌به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ را به سهامدارن پیشنهاد و زمان‌بندی پرداخت سود به شرح ذیل اعلام می‌شود.

برای سهامداران حقیقی، صندوق‌ها و سبدهای سرمایه‌گذاری پرداخت براساس دستورالعملی متفاوت خواهد بود که در ادامه این نامه به آن پرداخته شده است.

سود نقدی متعلق به این سهام‌داران که مراحل ثبت‌نام خود را در سامانه سجام تکمیل کرده‌اند از ۱۴۰۳/۷/۵ لغایت ۱۴۰۳/۸/۵ از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب بانکی معرفی‌شده در سامانه سجام واریز می‌شود.

بنابراین از سهامدارانی که تاکنون در سامانه مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند، تقاضا می‌شود در اسرع‌وقت نسبت‌به تکمیل مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند. در خصوص سهامدارن حقوقی نیز در مهلت مقرر قانونی از تاریخ ۱۴۰۳/۷/۵ با ارائه درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی معتبر به همراه تصویر ممهور آخرین آگهی روزنامه رسمی مربوط به تغییرات صاحبان امضای مجاز پرداخت انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =