لندروور

«EBC Brakes» دیسک‌های دو تکه کاملا شناور را برای مدل‌های اخیر «Land Rover Defender» و «Range Rover» رونمایی کرد. این محصول عملکرد ترمزگیری و طول عمر بیشتری را برای ماجراجویی‌های داخل و خارج از جاده ارائه می‌کند.

شاسی‌بلندهای محبوب لندروور - دیفندر، رنجروور و رنجروور اسپرت – به‌دلیل قدرت آفرود خود مشهور هستند. با این حال، وزن و محیط‌های تدارک‌دیده شده مختص رانندگی با آن‌ها، نصب سیستم‌های ترمز قابل اعتماد روی این مدل خودروها را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. بر این اساس دیسک‌های دو تکه کاملا شناور جدید «EBC Brakes Racing» برای افزایش عملکرد ترمز و افزایش ایمنی این خودروها طراحی شده‌اند.

این دیسک‌های ۳۸۰x۳۴ میلی‌متری جلو و ۳۶۵x۲۵ میلی‌متری عقب، یک ارتقای ساده به‌صورت پیچ و مهره‌ای را ارائه می‌کنند و به‌طور یکپارچه جایگزین نسخه‌های اصلی در خودرو می‌شوند.

نکته کلیدی در فناوری «SG۲F EBC» نهفته است که به‌حلقه اصطکاک چدنی اجازه می‌دهد آزادانه با گرما منبسط شود و تاب برداشتن را از بین ببرد.

دیسک‌های جدید برای این لندروورها به‌صورت شیاردار طراحی شده تا قدرت تهویه را افزایش دهد. همچنین مواد به‌کار گرفته شده برای این دیسک‌ها از خطرات تَرَک‌خوردگی جلوگیری می‌کنند.

براساس اعلام «EBC Brake» چدن پرکربن G۳۵۰۰ در این دیسک به‌کار گرفته شده که مقاومت در برابر تَرَک خوردن را افزایش داده و مانع گرم شدن بیش از حد دیسک‌ها می‌شوند.

آلیاژهای آلومینیومی مختص صنعت هوافضا نیز در این محصول استفاده شده تا دوام بالاتری نسبت به‌محصولات دیگر داشته باشند. همچنین پره‌های منحنی در حلقه‌های اصطکاکی استقامت بیشتری ایجاد کرده که در نهایت منجر به‌بهبود عملکرد سیستم ترمز شده است.

از دیگر ویژگی‌های این دیسک‌ها می‌توان به بوبین‌های فولادی آن اشاره کرد. بوبین‌های فولادی ضد زنگ از زنگ‌زدگی جلوگیری کرده و حرکت آزاد دیسک را امکان‌پذیر کرده و حفظ می‌کند.

همچنین گیره‌های فنری، نویز و صداهای دیسک را از بین می‌برند. درعین حال وجود حلقه‌های اصطکاکی قابل تعویض جداگانه، هزینه‌های طولانی مدت را به‌حداقل می‌رساند. پوشش سیاه و سفید حرارتی مقاوم در برابر خوردگی نیز محافظت بیشتری در برابر زنگ‌زدگی ایجاد می‌کند.

با دیسک‌های جدید « EBC Brakes Racing» چه در خیابان‌های شهر پیمایش کنید و چه در حال فتح زمین‌های ناهموار باشید، حس رانندگی با عملکرد ترمز مطمئن و با دوام را به‌شما هدیه خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =