شهرک اتومبیل گودرزی

شهرک اتومبیل گودرزی در زمینه برندهای تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

شهرک اتومبیل گودرزی واقع در کیلومتر ۲۰ جاده قدیم تهران-کرج، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خودرویی کشور به‌شمار می‌رود و نمایندگی رسمی شرکت‌های مطرح خودرویی و موتورسیکلت همچون ایران‌خودرو، سایپا، مدیران خودرو (ام‌وی‌ام و فونیکس)، بهمن‌موتور، گروه صنعتی آمیکو و نیرو موتور، BM Cars و ماموت خودرو هم‌اکنون در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

خبر خوش برای شهروندان تهران و کرج این که شهرک اتومبیل گودرزی با شرکت های خودرویی تیگارد موتور و  صنایع خودروسازی ایلیا نیز به صورت رسمی، قرار داد نمایندگی امضا کرده و از امروز (دوم اسفند ماه) شهرک اتومبیل گودرزی در زمینه برندهای تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

افزوده شدن تیگارد موتور و ایلیا خودرو به مجموعه نمایندگی های تحت پوشش شهرک اتومبیل گودرزی!

افزوده شدن تیگارد موتور و ایلیا خودرو به مجموعه نمایندگی های تحت پوشش شهرک اتومبیل گودرزی!

کد نمایندگی شهرک اتومبیل گودرزی برای شرکت تیگارد موتور ، کد 1115 تهران است.

همچنین نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیای مجموعه اتومبیل گودرزی، به زودی در کرج، خیابان داریوش راه اندازی می شود.

به گفته مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی ، این مجموعه در تلاش است تا ظرف چند روز آینده، نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا در کرج را ، راه اندازی کند و تا قبل از ایام نوروز 1403 افتتاحیه این نمایندگی جدید شهرک اتومبیل گودرزی برگزار شود .

لازم به ذکر است که نمایندگی تیگارد موتور، در شعبه مرکزی شهرک اتومبیل گودرزی، به نشانی جاده قدیم تهران - کرج، فتح ، کیلومتر 20 ، نرسیده به سه راه شهر قدس، فعال است.

کسری شیروانی (مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی) درباره راه اندازی مرکز خدمات پس از فروش تیگارد موتور نیز گفت: "احتمالا در اردیبهشت یا خردادماه سال 1403 مرکز خدمات پس از فروش تیگارد موتور هم راه اندازی می شود که متعاقبا زمان و مکان افتتاح این مرکز به شهروندان محترم اعلام می شود."

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =