شرکت لنت پارس

شرکت لنت پارس برای سومین سال متوالی به‌عنوان تولیدکننده برتر از سوی وزارت صمت موفق به کسب لوح تقدیر شد.

در بیست و یکمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، لنت پارس به‌عنوان پدر صنعت لنت‌ترمز ایران از سوی مسئولین وزارت صمت و دیگر ارگان‌ها به‌عنوان واحد نمونه برتر انتخاب شد. اما برای این‌که واحد تولیدکننده‌ای به‌عنوان واحد نمونه در این جشنواره انتخاب شود، باید از چه شرایطی برخوردار باشد؟

چرا لنت پارس برای سومین ‌سال متوالی واحد نمونه تولیدی کشور شده است؟

بدون شک استفاده از مواداولیه با کیفیت و بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن از جمله اساسی‌ترین عوامل موفقیت در تولید محصولات شرکت لنت پارس است. همچنین تنوع بالای تولیدات از دیگر برتری‎های این شرکت است. تعهد به ارائه گسترده از محصولات با کیفیت و پاسخگویی به نیازهای مشتریان از ویژگی‌های برتر لنت پارس است. این عوامل توانسته به‌تقویت جایگاه شرکت لنت پارس در بازار و افزایش اعتبار شرکت در صنعت لنت ترمز کمک کند.

دریافت سه استاندارد بین‎المللی از جمله استانداردهای آلمان، انگلستان و روسیه نشانگر ارتقای کیفیت و تطابق با استانداردهای جهانی است که شرکت لنت پارس به‌خوبی از پس آن برآمده است. این دستاوردها سبب افزایش اعتبار در بازارهای جهانی و افزایش اطمینان مشتریان در قبولی محصولات شرکت شده است.

این استانداردها نشانگر تعهد لنت پارس به ارتقای مستمر و حفظ کیفیت در سطح بین‌المللی است.

همچنین پشتیبانی قوی و خدمات بعد از فروش فعال، همراه با تعهدات به‌موقع به‌افزایش رضایت مشتریان و ایجاد ارتباط با آن‌ها کمک می‌کند. این اقدامات نقش مهمی در افزایش کیفیت و کمیت محصولات دارند. همچنین ارتباط فعال با تامین‌کنندگان و انجام تعهدات به‌موقع سبب حفظ و تقویت جایگاه شرکت لنت پارس در صنعت شده و چنین رویکردهایی تسهیل و بهبود مداوم فعالیت‌ها را به‌همراه خواهد داشت که پیشرفت در عرصه کسب‌وکار از نتایج آن است.

استفاده از آزمایشگاه معتبر با استانداردهای (17025)، همراه با تحقیق و توسعه (R&D) قوی، امکان پیشرفت فناوری و بهبود کیفیت محصولات لنت پارس را فراهم کرده است. این تسهیلات علاوه‌بر ارتقای کیفیت، این امکان را به لنت پارس می‌دهد که با نوآوری و توسعه مستمر، در جلب توجه بازار و مشتریان جدید پیشرو باشد.

لزوم ممنوعیت واردات لنت با حضور 63 تولیدکننده در صنعت لنت‌ترمز

به‌جز این شرکت که عمده نیاز لنت‌ترمز کشور را تامین می‌کند، حدود 63 تولیدکننده دیگر هم در این صنعت فعالیت دارند. ممنوعیت ورود محصولات مشابه، ضمن ‌توسعه صنعت داخلی و ایجاد رقابت میان تولیدکنندگان داخلی بر سر کیفیت و قیمت محصول، سبب ارتقای سطح تکنولوژیک صنعت و درنهایت منجر به‌شکوفایی اقتصاد کلان کشور می‌شود. البته این مساله نیازمند توجه مسئولان با هدف ایجاد بازاری پایدار و به‌طور کلی حمایت از تولیدات داخلی است.

همچنین نظارت بر کیفیت تولیدات زیرپله‎ای نیز برای افزایش اعتبار صنعت و حفظ سلامتی مصرف‌کنندگان حائز اهمیت است. درکل پیشنهادهایی از این دست می‌تواند سبب ارتقای کیفیت محصول و فرآیند کاری در صنعت لنت‌ترمز شود.

همچنین نظارت دقیق‌تر بر فعالیت آن دسته از کارگاه‌های زیرپله‌ای که لنت‌ترمز را با کیفیت پایین تولید می‌کنند، می‌تواند درکنار حفظ سلامت مصرف‌کننده، از توزیع محصولات نامناسب و بی‌کیفیت در بازار نیز جلوگیری کند. درنهایت این تدابیر سبب توسعه پایدار صنعت و حفظ اعتماد مشتریان داخلی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =