Nouveau Monde Graphite Inc  )NMG)  و پاناسونیک انرژی توافق مهمی را نهایی کرده‌اند که تامین پایدار قطعات ضروری باتری برای بازار رو به‌رشد خودروهای الکتریکی (EV) آمریکای‌شمالی را تضمین می‌کند.

این مشارکت با یک توافق‌نامه الزام‌آور برای عرضه سالانه ۱۸ هزار تن ماده آند فعال بین پاناسونیک و NMG نهایی شده است. این همکاری استراتژیک بر تعهد هر دو شرکت، بر تقویت یک زنجیره تامین باتری پایدار و قوی در آمریکای شمالی تاکید می‏‎کند.

شرایط کلیدی و سرمایه‌گذاری استراتژیک

بر اساس این قرارداد NMG ملزم شده است از خط تولید یکپارچه فاز دوم خود، مواد آند فعال را برای تامین مستقیم نیازهای انرژی پاناسونیک تامین کند. تولید قطعات باتری با کیفیت بالا از جمله اهداف این قرارداد و تامین مستمر از سوی این شرکت خواهد بود.

همچنین پاناسونیک در کنار سرمایه‌گذاران مشترک احتمالی در آینده، سرمایه‌گذاری اضافی بالغ بر ۱۵۰ میلیون‌دلار را برای تامین مالی ساخت تاسیسات فاز ۲ NMG به این قرارداد تزریق خواهد کرد.

زنجیره تامین پایدار و محلی

این همکاری گامی رو به‌جلو در ایجاد یک زنجیره تامین بی‌کربن، قابل اعتماد و محلی برای گرافیت طبیعی و یک ماده حیاتی برای تولید باتری است.

فاز ۲ معدن Matawinie و کارخانه مواد باتری Bécancour NMG در این طرح نقش اساسی دارند و وعده می‌دهند که مواد سازگار با محیط‌زیست را به بازار آمریکای شمالی تحویل دهند. این توافق همچنین با قانون کاهش تورم دولت ایالات‌متحده مطابقت دارد و از انطباق با الزامات تامین مواد باتری یارانه‌های برقی اطمینان می‎دهد.

صنعت و پیامدهای اقتصادی

این اعلامیه در کنار یک قرارداد تامین و سرمایه‌گذاری مشابه با جنرال‌موتورز ارائه می‌شود که بر نقش استراتژیک NMG در چشم‌انداز تولید باتری‌های برقی و باتری آمریکای شمالی تاکید می‌کند.

Arne H Frandsen، رئیس NMGو Kazuo Tadanobu، رئیس و مدیرعامل پاناسونیک انرژی، هر دو ماهیت استراتژیک این همکاری را برجسته کردند و بر اهداف مشترک برای آینده‌ای کربن‎زدایی شده و صنعت باتری قوی تر در آمریکای شمالی تاکید کردند.

اریک دساولنیرز، بنیانگذار و رئیس و مدیرعامل NMGاز انرژی پاناسونیک به‌عنوان سهامدار و شریک استقبال و اظهار کرد که این قرارداد نقطه عطف مهمی در جهت تبدیل شدن به تولیدکننده مواد آند فعال یکپارچه در آمریکای شمالی خواهد بود.

همکاری بین NMG و انرژی پاناسونیک نه تنها زنجیره تامین باتری خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی را تقویت می‌کند، بلکه معیاری برای شیوه‌های تولید پایدار و مسئولانه در این صنعت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =