فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین-هیبرید (پرو e پلاس)

فونیکس NEV به عنوان پرچمدار تحول در صنعت خودرو ایران، در ادامه تعهد خود به تولید و عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، به زودی خودرو محبوب و پرفروش خود را با پیشرانه هیبریدی و مشخصات ویژه به نام تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید روانه بازار خواهد کرد.

با گذشت چندین ماه از مراحل رونمایی و عرضه تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به عنوان اولین خودرو پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران که جایگاه قابل توجهی را در بازار پیدا کرده است، برند فونیکس NEV در مسیر عرضه دومین خودرو پلاگین هیبرید خود، تست درایو تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید روز جمعه، ۴ اسفند ۱۴۰۲ با حضور علاقه‌مندان در پیست اتومبیلرانی آیلند (جنوب غرب تهران) حضور یافتند.

در این رویداد علاوه بر تست رانندگی، متخصصان واحد توسعه محصول برند فونیکس NEV به سوالات مشتریان و علاقه‌مندان در ارتباط با فناوری پیشرفته و نوآورانه خودرو که پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان پاسخ دادند که تکنولوژی نهفته در دل این خودرو را آشکار می‌کند و می‌تواند تصمیم‌گیری را برای خریداری تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید به عنوان یکی از لوکس‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین محصولات بازار راحت‌تر کند.

با تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید به سوی زندگی پاک

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید صرفا به عنوان یک خودرو پاک و سبز به بازار عرضه نخواهد شد بلکه این خودرو مجموعه کاملی از تکنولوژی‌ها را در بخش قدرت، ایمنی و صرفه‌جویی گرد هم آورده و نیازهای مشتریان را در زمینه‌های گوناگون برای تجربه یک رانندگی هیجان انگیز و در عین حال سازگار با محیط زیست فراهم می‌کند.

این کراس اوور که در نسخه بنزینی نام محبوب و آشنایی برای مصرف کنندگان است، در نسخه پلاگین هیبرید تمام داشته‌های گذشته را با فناوری‌های پاک و بهینه تلفیق کرده که تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید از هر خودروی دیگری در بازار متمایز می‌کند.

موتور قدرتمند در حالت هیبریدی

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید از سه موتور شامل دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتر توربو شارژ بهره می‌برد که منجر به تولید ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور می‌شود که در مقایسه با خودروهای بنزینی سرعت و شتاب کم نظیری را برای سرنشینان این خودرو فراهم خواهد کرد.

صرفه‌جویی و پیمایش بهینه بنزین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خودروهای هیبرید، میزان مصرف بنزین‌ آن‌هاست که هر خریداری را به سمت رانندگی پاک ترغیب می‌کند. تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید در حالت ترکیبی معادل ۱.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف و باتری فول شارژ و یک باک بنزین ۱۰۰۰ کیلومتر را پیمایش می‌کند که در سفرهای شهری و مسافرت‌ها تبدیل به گزینه اول هر مصرف‌کننده‌ای می‌شود.

رانندگی بهینه و پاک با سیستم خودشارژی

در کنار تمام مزیت‌های خودروهای هیبریدی نسبت به بنزینی‌ها، سیستم خودشارژی تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید این امکان را به راننده می‌دهد تا در حین حرکت یا توقف و همچنین تبدیل انرژی آزاد شده در هنگام ترمز کردن، باتری لیتیومی را را شارژ نماید و به صورت بهینه و پاک رانندگی نماید.

تکنولوژی‌های رفاهی و ایمنی

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید در حالت استاندارد فناوری‎های ایمنی و رفاهی متعددی را داراست که می‌توان به ۱۳رادار پیشرفته کمک راننده(ADAS) مانند رادار نقطه کور، هشدار خروج از پارک، هشدار پیش بینی برخورد در اثر تغییر خط و هشدار خروج از خط ارائه می‌شود که به این موارد باید سیستم هوشمند تهویه هوای مطبوع دوگانه، فیلتر ذرات معلق و شارژر بی‌سیم تلفن همراه را به عنوان سیستم‌های رفاهی افزود.

تست درایو تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید نه تنها تعهد فونیکس NEV را به ارتقای محصولات خود و حرکت در استانداردهای جهانی را نشان می‌دهد، بلکه تعهد این برند را برای ایجاد تجربیات به یاد ماندنی و جذاب برای مشتریان به نمایش گذاشت و علاقه‌مندان به زودی این خودرو پاک را برای ثبت نام و خریداری در دسترس خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =