نتایج ارزیابی شاخص قدرت‌برند تایرهای موردمصرف در چین طی سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

این رتبه‌بندی توسط آژانس سی‌ان‌برند انجام شده است. شاخص قدرت برند چین (C-BPI) اولین سیستم ارزیابی ارزش برند در این کشور است که توسط Chnbrand، یک آژانس رتبه‌بندی برند و مشاور برند پیشرو در چین با پیروی از قوانین و سیاست‌های وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین پیاده‌سازی شده است. این سیستم برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شد.

C-BPI یک شاخص مستقل و بی‌طرفانه است که بر اساس بازخورد مصرف‌کنندگان چینی در مورد محصولات یا خدماتی که استفاده کرده‌اند، تحقیق می‌کند و مورداعتمادترین برند ارزیاب مصرف‌کنندگان و شرکت‌هاست.

رقابت سطح بالای وارداتی‌ ها در بازار چین

سیستم ارزیابی C-BPI به عنوان یک پروژه سالانه مستمر، هرسال نتایج نظرسنجی قدرت برند متشکل از محبوبیت و وفاداری در صنایع مربوطه را منتشر می‌کند تا کسب‌وکارها بتوانند جهت‌گیری خود را تعیین و راهی برای بهبود قدرت برند خود بیابند و آن را به یک شاخص اساسی برای افزایش رقابت‌پذیری مشاغل تبدیل کنند و همچنین به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند با انتخاب‌های هوشمندانه بهترین کالا و برند را در اختیار داشته باشند.

در این لیست کانتیننتال، پیرلی، دابل‌استار و مکسیس جزو رشدکنندگان هستند و جایگاه‌های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص داده‌اند. چنگ‌شین یا CST برای اولین‌بار حضور در این لیست را تجربه می‌کند.

کوموهو، هانکوک و جی‌تی بیشترین میزان افت را در رتبه سال جاری کسب کرده‌اند و به ترتیب به جایگاه دهم، چهاردهم و ۱۷ سقوط کرده‌اند. طبیعی است میشلن با اختلاف دوبرابری نسبت‌به رتبه دوم جایگاه نخست را به خود اختصاص داده باشد و پس از آن بریجستون از ژاپن، دانلوپ و گودیر از آمریکا در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =