کد خبر: 248648
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

بهترین لاستیک با بهترین قیمت در آرنس تایر

لاستیک ها به عنوان تنها قسمتی از خودرو که با زمین به طور مستقیم در ارتباط هستند در کیفیت رانندگی و امنیت خودرو تاثیر بسزایی دارند. انتخاب بهترین لاستیک از بین تعداد بیشماری برند در بازار کار دشواری است زیرا نیازمند تجربه و تخصص است.

قبل از اینکه بخواهیم کیفیت تایر را در نظر بگیریم باید به برخی موارد مهم جهت خرید تایر توجه کنیم. سایز مناسب مهم ترین فاکتور برای خرید لاستیک است. تایرها در انواع سایز رینگ ، پهنا و فاق مختلف تولید می شوند که تولیدکنندگان بسته به بازار تولیدات خود را انجام می دهند.

در قدم بعد کیفیت تایر مورد توجه قرار میگیرد. به طور کلی در بازار ایران انواع و اقسام برند های ایرانی و خارجی تایر وجود دارد که باعث سردرگمی خریدار خواهد شد. در این مقاله ما برخی از بهترین برند های تایر در بازار ایران را به شما معرفی میکنیم که هم از نظر کیفیت عالی هستند و هم به لحاظ قیمت.

با توجه به کاهش تعرفه واردات تایر از مهرماه 1402 در نتیجه کاهش قیمت تمام شده تایرهای وارداتی که از لحاظ کیفیت و کارایی بهترین عملکرد را نسبت به تایرهای ایرانی دارند و همچنین از لحاظ تکنولوژی ساخت و مواد از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای روز دنیا استفاده می کنند بهترین گزینه موجود در بازار برای خرید ، تایرهای واردات رسمی با گارانتی های 5 ساله کتبی می باشد.
 

وبسایت آرنس تایر به عنوان یک مرجع تخصصی تایر میتواند راهنمای شما در انتخاب بهترین تایر برای انواع خودرو باشد. همچنین آرنس تایر به عنوان عرضه کننده انواع تایر ایرانی و خارجی در تلاش است تا بهترین تایر مناسب خودرو های ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت و کیفیت به دست مصرف کننده نهایی برساند. جهت خرید انواع لاستیک دولتی خارجی در آرنس تایر به صفحه خریدلاستیک دولتی خارجی مراجعه نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت انواع لاستیک در بازار ایران میتوانید به صفحه قیمت لاستیک ایرانی و خارجی مراجعه نمایید.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین برندهای وارداتی موجود در بازار با گارانتی 5 ساله کتبی می پردازیم.

معرفی برند پتلاس ترکیه

شرکت ترکی پتلاس تولید کننده انواع لاستیک مخصوص خودرو های ایرانی و خارجی، کامیون های سبک و کامیون ها، لاستیک های مورد استفاده در وسایل نقلیه کشاورزی، صنعتی، معدنی و هواپیما است.

پتلاس یک برند ترکی معتبر است که تولیدات خود را به سراسر جهان ارسال میکند. این شرکت هدف خود را در جهت اهداف زیست محیطی و ایمنی تولید میکند.

لاستیک پتلاس با کیفیت فوق العاده می باشد و سواری نرم و راحتی بدنبال دارد، در کنار کارکرد طولانی تایر

پتلاس گواهینامه تضمین کیفیت ISO 9001 و گواهینامه تضمین کیفیت صنعتی AQAP-110 را اخذ کرده و دارای یک شبکه توزیع وسیع است و محصولات خود را به بیش از ۱۳۰ کشور در جهان صادر می کند.

معرفی برند کامفورزر چین

برند کامفورزر یک محصول چینی است که توسط شرکت SNC تایر تولید میشود. این برند با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا لاستیک های قابل اعتماد و مقرون به صرفه تولید میکند.

لاستیک های کامفورزر طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهند، مانند بهبود عملکرد در شرایط مرطوب و خشک، مصرف سوخت کمتر و طول عمر. سایر ویژگی‌های لاستیک شامل شیارهای طولی در آج است تا اطمینان حاصل شود که آب به طور موثر تخلیه می‌شود تا از پاشش جلوگیری شود.

معرفی برند رودکروزا چین

دو برند تجاری مشهور رودکروزا و کامفورزر توسط شرکت SNC تولید می شوند. این شرکت دارای پیشرفته ترین تجهیزات ساخت وارداتی از اروپا و ایالات متحده است مانند: دستگاه برش، دستگاه نورد، اکسترودر و… می باشد. تایرهای این برند با تجهیزات پیشرفته و درجه یک وارداتی طراحی و ساخته و تحت لیسانس می باشند.

معرفی برند بوتو چین

شرکت واندا بوتو یک تولید کننده لاستیک حرفه ای از چین است که دارای ظرفیت تولید و توسعه قدرتمند است که در شهر کنلی، شهر Dongying، استان شاندونگ واقع شده است.

تایر های بوتو کیفیت و کارکردهای بالایی دارند و گاه تا 150.000کیلومتر کارکرد ثبت شده است.

این شرکت با ظرفیت تولید 3.000.000 حلقه لاستیک رادیال کامیون و 15.000.000 حلقه لاستیک خودروهای سواری با برندهای معروف بوتو و ویندا هم اکنون می تواند سری های مختلف و بیش از 150 سایز و طرح لاستیک کامیون و خودرو را عرضه کند.

از میان برند های موجود در بازار ایران برند های معرفی شده در این مقاله به عنوان برندهای معتبر با گارانتی کتبی 5 ساله که به صورت واردات رسمی در بازار ایران موجود است میتواند بهترین انتخاب شما جهت خرید باشد. جهت بررسی، انتخاب و خرید این برند ها میتوانید به وبسایت آرنس تایر مراجعه کنید.

نحوه خرید از وبسایت آرنس تایر

انتخاب سایز و برند از طریق منوی سایت و صفحه اصلی ، افزودن به سبد خرید تکمیل اطلاعات خریدار و در نهایت پرداخت مبلغ سفارش خرید.

ارسال تایر ها به سراسر کشور توسط شرکت پست در روزهای کاری انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =