مدیرعامل پارس خودرو گفت: پس از تحریم، شرکت‌های شریک ما از ادامه همکاری سرباز زدند از این رو در حال حاضر 5 خط از محصولات ما همچنان غیرفعال و متوقف است.

به گزارش دنیای خودرو ،ناصر آقامحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص ارتقا کیفیت محصولات شرکت پارس‌خودرو اظهار داشت: شرکت پارس خودرو همواره به عنوان یک خودروساز کیفی شناخته می‌شود.
مدیرعامل پارس خودرو افزود: خودرو "پارس تندر" در رده اول کیفیت چه بر اساس نظرسنجی مشتریان و چه ارزیابی شرکت بازرسی، کیفیت و استاندارد ایران در بین خودوها رنج 20 تا 40 میلیون تومانی بازار قرار دارد.
 
وی با تاکید بر اینکه قطعا نحوه ارزیابی کیفی شرکت بازرسی، کیفیت و استاندارد ایران را قبول داریم، تصریح کرد: با توجه به اندازه‌گیری‌های کیفی این شرکت محصولات ما در 6ماهه اول امسال رشد 5 درصدی در کیفیت داشته اند.
 
آقامحمدی در خصوص دیگر خطوط تولید این شرکت اظهار داشت: پس از تحریم، شرکت‌های شریک ما از ادامه همکاری سرباز زدند از این رو در حال حاضر 5 خط از محصولات ما همچنان غیرفعال و متوقف است.
وی با بیان ایکه امیدواریم با بهتر شدن شرایط این 5 خط فعال شوند، گفت: خطوط تیانا، پیکاپ، قشقایی، مگان و ساندرو متوقف است. به گفته وی خودرو ماکسیما نیز به طور کلی از رده خارج شده است.
مدیرعامل پارس خودرو در خصوص وضعیت حضور این شرکت در خطوط تاکسیرانی اظهار داشت: اخیرا جلسه‌ای با مدیرعامل تاکسیرانی تهران برگزار کردیم تا هم محصولات ما و هم محصولات گروه خودروسازی سایپا در تولید و ارائه وسایل حمل و نقل جمعی مشارکت فعال داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: سازوکار لازم برای این کار فراهم شده و مهندسان ما، محصولاتی را با توجه به عملکردشان به مدیرعامل تاکسیرانی و شرکت‌های تابعه ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • esa ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    شرکتی به این بی دروپیکری نوبره!
  • حق شناس ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    مدیر عامل عزیز شما طبق قرارداد خودتان قرار بوده تندر 90 را در تیر ماه به من تحویل دهید اما هنوز دعوت نامه هم برای من نیامده من به کجا برای رسیدن به حق وحقوق خود روجوع کنم
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    واقعا پررویی هم حدی داره ظلم تاکی .مدیر عامل محترم وقتی کسی خودرویی رو پیش خرید میکنه و بر اساس قرار داد تحویل در اون درج شده با خودش برنامه ریزی میکنه من ماشین قبلیمو فروختم تا بقیه پول پارس تندرو فراهم کنم یه امید این که طبق قرار داد دعوت نامم میاد و باید مابقیشو واریز کنم ِحالا بماند چقدر تو عجله ای فروختن ماشینم ضرر کردم مشکل من اینکه بی وسیله شدم و از زندگی ساقط......باشه حقوقتون و نونی که سر سفره میبرید .
  • KIA ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    اینکه ناصره !

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =