کد خبر: 79761
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

مرسدس بنز S63 AMG محصول تيونينگ شده شرکتي مرسدس بنز است که براي بار دوم زير تيغ جراحي منصوري رفته و پس از بروزرساني‌هاي متعدد ظاهري و قدرتي، تبديل به خودرويي لوکس سدان اسپرت قدرتمند شده است!

به گزارش دنیای خودرو ، بعيد مي‌دانيم خودرويي زير دست تيونر خوش نام منصوري برود و تبديل به يک اعجوبه چه از لحاظ طراحي ظاهري و چه از نظر قدرتي در دنياي خودرو نشود. مرسدس بنز S63 AMG هم در بدترين شرايط ديدگاهي بهترين طراحي را در وهله اول از خود به نمايش گذاشته است. از لحاظ طراحي خارجي، منصوري به طور گسترده از الياف فيبرکربني از جمله در تيغه‌هاي هواي اطراف سپر، قاب پشتي آينه‌ها، جلوپنجره مشبک، رکاب‌هاي زير درها، ديفيوزر زير سپر عقب و باله کوچک سقفي و همچنين باله‌اي کوچک بر روي درب صندوق عقب استفاده کرده که چهره‌اي اسپرت‌تر را براي کاردستي منصوري دست و پا کرده است.
براي به حرکت درآوردن S63 AMG هم منصوري قدرت و گشتاور توليدي پيشرانه V8 را به کمک بسته‌اي افزاينده به حدود 800 اسب بخار و 1200 نيوتن متر رسانده که حداکثر سرعت خودرو را با محدود کننده الکترونيکي به 300 کيلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن را هم به 3.2 ثانيه رسانده است. البته ناگفته نماند که بسته‌اي ديگر هم از سوي منصوري براي اين پيشرانه ارائه شده که قدرت توليدي موتور را به 1000 اسب بخار و گشتاور آن را هم به 1400 نيوتن متر مي‌رساند.
خودرو بانک
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =