کد خبر: 232248
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶
ون وانا

ایران‌خودرو دیزل شرایط فروش نقد و اقساط ون وانا را ویژه آذرماه اعلام کرد. ون وانا بنزینی یورو5 در این طرح با قیمت 892میلیون تومان و با موعد تحویل اسفند سال جاری به فروش می‌رسد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،ایران‌خودرو دیزل شرایط فروش نقد و اقساط ون وانا را ویژه آذرماه اعلام کرد. ون وانا بنزینی یورو5 در این طرح با قیمت 892میلیون تومان و با موعد تحویل اسفند سال جاری به فروش می‌رسد. 
برای فروش این ون سه مدل فروش نقدی مرحله‌ای اعلام شده است که پیش‌پرداخت آن 658میلیون تومان خواهد بود. خریداران درصورت مشارکت در روش اول نقدی مرحله‌ای و ارائه مبلغ 234میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت دوم، ون وانا را در فروردین 1400 دریافت می‌کنند، اما موعد تحویل دو روش نقدی مرحله‌ای این خودرو اردیبهشت 1400 خواهد بود. 
همچنین سه روش اقساطی هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که پیش‌پرداخت آن‌ها با توجه به روش انتخابی 658میلیون تومان یا 668میلیون تومان خواهد بود. 
متقاضیان خرید اقساطی نیز خودروهای خود را در اردیبهشت سال آینده تحویل خواهند گرفت. خریداران ون وانا در روش نقدی از یک سال بیمه شخص ثالث رایگان بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =