کد خبر: 232771
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
محدودیت‌ های کرونایی تردد شبانه

صدور مجوز تردد بین شهری در فرمانداری تهران از روز شنبه ۱۳ دی‌ماه تا سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه متوقف می‌شود و پس از آن به‌صورت آنلاین ارائه خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از تسنیم، ‌ایمان رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اعلام کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، فرمانداری تهران به عنوان مرجع صدور مجوزهای تردد بین شهری خودروها مشغول به خدمت بوده که در این مدت خدمات بسیار خوبی به اقشار مختلف ائم از مردم و دستگاه‌ها ارائه شده است.

وی افزود: به دلیل وجود مشکلاتی چون ازدحام تعدد درخواست‌ها و همچنین ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، با تصمیمات اتخاذ شده صدور مجوزهای مذکور از روز شنبه 13 دی‌ماه تا سه‌شنبه 16 دی‌ماه متوقف می‌شود و پس از آن به‌صورت آنلاین ارائه خواهد شد.

قربانی ادامه داد: بنابراین از این به بعد برای دریافت مجوز تردد بین شهری مراجعه حضوری نداریم و طی روزهای آینده نشانی سایت درخواست آنلاین دریافت مجوز و نحوه درخواست و شرایط مجوز به اطلاع عموم خواهد رسید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین شیری IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    3 0
    برگه تردد
  • علی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    1 0
    الان دیگه هر روز یه بدبختی اضافه میشی گرونی..الودگی..جریمه تردد.افزایش عوارض..هر کی ماشین داره الان بدبخترین ادمه فقط باید کل زندگیشو بده بنزین و جریمه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =