کد خبر: 233528
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
توسعه ناوگان حمل و نقل

سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری سنگال در ایران، در بازدید از شرکت ایران خودرو، ضمن ابراز شگفتی از سطح فناوری و پیشرفت در خطوط تولید این شرکت گفت: تا پیش از این از خودروسازان کشورهای توسعه یافته دنیا دیدن کرده بودم، از نظر کیفیت و تکنولوژی تفاوتی میان آنها و ایران خودرو وجود ندارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،«سالیو دینگ»، با بیان این‌که تمامی مراحل طراحی و تولید خودرو توسط متخصصان و کارگران ایرانی و بدون تکیه بر توان خارجی صورت می گیرد، افزود: در تولید محصولات 206 و 207 تفاوتی میان نحوه تولید خودرو و خطوط تولید ایران خودرو و پژوی فرانسه وجود ندارد.
وی با تاکید بر این‌که ایران خودرو پتانسیل بالایی در زمینه تولید خودرو دارد، اظهار کرد: قبلا با مسوولان کشورم در زمینه همکاری‌های هرچه بیشتر با گروه صنعتی ایران خودرو صحبت کرده ام و امید است در آینده برنامه های مشترک بیشتری در زمینه توسعه خودروسازی کشور سنگال با ایران خودرو داشته باشیم.
سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری سنگال در ایران با اشاره به سابقه همکاری‌های مشترک گروه صنعتی ایران‌خودرو و کشور سنگال، یادآور شد: در حال حاضر از طریق سایت خودروسازی «سنیران اتو» واقع در شهر «داکار»، همکاری هایی با ایران خودرو داریم.
وی بر رفع محدودیت های موجود در سنگال برای توسعه بازار محصولات ایران خودرو تاکید کرد. 
معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو نیز با بیان این‌که حضور سفیر سنگال در ایران خودرو، با هدف توسعه همکاری‌های بین المللی میان دو کشور در راستای حضور موثر گروه صنعتی ایران خودرو در بازار این کشور و سایر کشورهای غربی قاره آفریقا است، گفت:  مذاکراتی درخصوص گسترش روابط تجاری و صنعتی از طریق بهره مندی حداکثری از سرمایه گذاری مشترک در سایت تولیدی سنگال و عرضه سبد صادراتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفته است. 
کیانوش پورمجیب، افزود: نتیجه این دیدار و مذاکره، به رفع موانع موجود در جهت تسهیل حضور قدرتمند و موثر ایران خودرو در سنگال و توسعه صنعت حمل و نقل این کشور با محصولات ایران خودرو و بسط همکاری های صنعتی و اقتصادی فی مابین در آینده نزدیک کمک شایانی خواهد کرد.
وی تاکید کرد: با توسعه ای که در محصولات ایران خودرو ایجاد شده، انتظارات کشورهای هدف صادراتی ایران خودرو محقق خواهد شد و به این ترتیب، سهم محصولات این شرکت در بازارهای جهانی رو به فزونی خواهد گذاشت. 
گفتنی است،‌ سفیر سنگال و هیات همراه از خطوط تولید ایران خودرو بازدید کرده و از نزدیک با دستاوردهای این شرکت آشنا شدند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =