کد خبر: 234848
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
رولزرویس بوت‌تیل

طبق گفته JWW متخصص حوزه خودرو، رولزرویس بوت‌تیل با قیمت ۲۸ میلیون‌دلار عنوان گران‌ترین خودرو جدید در جهان را به‌دست خواهد آورد.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌نظر می‌رسد کوچ بیلد (بخش جدید رولزرویس) قرار است خودروهای خاص دیگری را هم برای این برند تولید کند. طبق گفته JWW متخصص حوزه خودرو، رولزرویس بوت‌تیل با قیمت ۲۸ میلیون‌دلار عنوان گران‌ترین خودرو جدید در جهان را به‌دست خواهد آورد.

گران‌ترین خودرو جهان با قیمت 28 میلیون دلار رونمایی شد

اول و مهم‌تر از همه این‌که، این نخستین خودرو کاملا منحصر به‌فرد این برند پس از سوئیپ‌تیل محصول ۲۰۱۷ است. این خودرو توسط بخش جدید کوچ بیلد ساخته شده؛ بخشی که قرار است محصولات جذاب جدیدی را طی سال‌های آینده تولید کند. رولزرویس اعلام کرده که کوچ بیلد، به‌عضو ثابتی در این شرکت تبدیل خواهد شد. بوت تیل طی قراردادی به‌سه‌عضو یک شرکت خاص تحویل داده خواهد شد. هرکدام از آن‌ها یکی از این خودروها با بدنه یکسان را دریافت می‌کنند.

گران‌ترین خودرو جهان با قیمت 28 میلیون دلار رونمایی شد

البته هر خودرو کاملا شخصی‌سازی می‌شود تا تلاقی بین تصور، توانایی و جاه‌طلبی برند و سلیقه هر کدام از مشتریان را بازتاب دهد. این نسخه تقریبا ۵.۸ متری شبیه به‌یک قایق مسابقه‌ای است که یک عرشه خاص در پشت آن قرار دارد. این بخش از خودرو، سوئیت میزبانی نام دارد و از طرح‌های مفهومی سانتیاگو کالاتراوا، معمار مشهور الهام گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =