کد خبر: 235731
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
رنو داستر توربو

شرکت رومانیایی داچیا پس از سال‌ها عرضه رنو داستر با موتور تنفس‌طبیعی تصمیم گرفته این محصول را با پیشرانه توربوشارژ به‌بازار عرضه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت رومانیایی داچیا پس از سال‌ها عرضه رنو داستر با موتور تنفس‌طبیعی تصمیم گرفته این محصول را با پیشرانه توربوشارژ به‌بازار عرضه کند. بنابر گزارش منتقدان خودرویی اروپا، رنو داستر توربو 2021 خودرویی قابل قبول و خوش‌قیمت است؛ اما نمی‌توان آن را بهترین شاسی‌بلند بازار لقب داد.

رنو داستر توربو 2021 شاسی‌بلند خوش‌قیمت بازار

همانند بسیاری از خودروهای اقتصادی که به‌پیشرانه توربوشارژر مجهز شده‌اند، تفاوت ظاهری چندانی میان نسخه‌های ساده و توربو رنو داستر مشاهده نمی‌شود و شرکت رومانیایی تنها به‌افزودن رینگ‌های بزرگ‌تر 17 اینچی و آرم TCe بسنده کرده است. تغییر اصلی زیر کاپوت رنو داستر رخ داده؛ جایی که پیشرانه 1.3 لیتری چهار سیلندر از خانواده TCe رنو قرار گرفته است و حداکثر 154 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

رنو داستر توربو 2021 شاسی‌بلند خوش‌قیمت بازار

برای گیربکس داستر توربو نیز از جعبه‌دنده اتوماتیک CVT استفاده شده است که می‌تواند به‌صورت مصنوعی هشت دنده را در اختیار راننده قرار دهد. با این حال گیربکس CVT به‌صورت کامل با پیشرانه هماهنگ نیست و نمی‌تواند همیشه بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. مصرف سوخت داستر توربو حدود 11.2 لیتر به‌ازای 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی برآورد شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • A IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    آقای ادمین به جایی که بنویسی شرکت رومانیایی تا مردم سمت خرید این ماشین نیان و برن آشغال های چینی رو با قیمت بالا بخرن بنویس با مشارکت رنو و داچیا چون درستش همینه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =