کد خبر: 235775
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
بوگاتی Divo

کمپانی خودروسازی بوگاتی برای نخستین‌بار در شهریورماه سال 1397 و بعد از انتشار پیش‌نمایش‌های متعدد از محصول جدید خود، درنهایت هیولای تازه‌متولدشده خود را با نام Divo در هفته خودرویی مونتری معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی خودروسازی بوگاتی برای نخستین‌بار در شهریورماه سال 1397 و بعد از انتشار پیش‌نمایش‌های متعدد از محصول جدید خود، درنهایت هیولای تازه‌متولدشده خود را با نام Divo در هفته خودرویی مونتری معرفی کرد.

پرونده بوگاتی Divo با تولید آخرین نسخه بسته شد

اما حالا بعد از گذشت تقریبا سه‌سال، هایپرکار منحصر به‌فرد بوگاتی دیوو به‌آخر خط رسیده و طبق اعلام شرکت سازنده، آخرین نسخه آن تولید و به‌مشتری تحویل داده شده است. هایپرکار جدید بوگاتی برای احیای سنت‌های این شرکت ساخته شده و درحالی که ویژگی‌های منحصر به‌فرد طراحی بوگاتی شیرون را حفظ کرده است، می‌توان شاهد تغییرات بسیار زیادی در چهره این خودرو نسبت به‌نسخه استاندارد بوگاتی شیرون بود که نه‌تنها بخش ظاهری، بلکه در بخش فنی هم پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به‌نسخه معمولی داشته است.

پرونده بوگاتی Divo با تولید آخرین نسخه بسته شد

این خودرو با ویژگی‌های منحصر به‌فرد ظاهری، قرار بود به‌تعداد محدود 40 دستگاه تولید شده و به‌قیمت 5.8 میلیون‌دلار به‌مشتریان فروخته شود که با استقبال بسیار خوب، به‌تازگی چهلمین نسخه از آن تولید و به‌مشتری تحویل داده شده است.

پرونده بوگاتی Divo با تولید آخرین نسخه بسته شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =