کد خبر: 236546
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
ون الکتریکی سیتروئن

ون جدید و تمام‌الکتریکی سیتروئن e-Berlingo در بریتانیا با قیمت کمتر از 25هزار پوند به فروش رسیده است. مدل جدید آلایندگی صفر با انتخاب دو طول بدنه متفاوت و دو سبک متفاوت بدنه ارائه می‌شود و کارآمدترین نسخه‌ها با یک بار شارژ 171 مایل را مدیریت می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،ون جدید و تمام‌الکتریکی سیتروئن e-Berlingo در بریتانیا با قیمت کمتر از 25هزار پوند به فروش رسیده است. مدل جدید آلایندگی صفر با انتخاب دو طول بدنه متفاوت و دو سبک متفاوت بدنه ارائه می‌شود و کارآمدترین نسخه‌ها با یک بار شارژ 171 مایل را مدیریت می‌کنند. در زیر پوست، مدل جدید از همان پیشرانه الکتریکی برخوردار است که در واکسهال و پژو-سیتروئن یافت می‌شود؛ یعنی یک باتری 50کیلووات ساعتی به یک موتور الکتریکی 134 اسب‌بخاری متصل شده و در مورد برلینگو، این بدان معناست که برد آن تا 171 مایل است.
همچنین یک سیستم اطلاعات و سرگرمی صفحه نمایش لمسی 8اینچی با اتصال بلوتوث و پورت USB دریافت می‌کنید. سنسورهای پارک عقب، چرخ یدک در اندازه کامل و کروزکنترل ویژگی‌های آن را مشخص می‌کنند.
مدل داخلی Driver Pro تنها با طول M و بدنه Panel Van در دسترس است، اما با قیمت اولیه 26هزار و 525 پوند به همراه مالیات بر ارزش افزوده و برخی ویژگی‌های لوکس ارائه می‌شود. چرخ‌های فولادی با آلیاژهای 16 اینچی جایگزین می‌شوند و شما یک بسته با رنگ بدنه در سپر عقب، زه‌های جانبی و دستگیره‌های بیرونی مشکی را دریافت می‌کنید.
به گزارش خبرخودرو، داخل این ون، یک مجموعه ابزار دیجیتال، ناوبری ماهواره‌ای و یک دوربین دید عقب وجود دارد، به‌علاوه دوربین‌های جانبی و عقب که برای کمک به مانور طراحی شده‌اند. سنسورهای پارک جلو و عقب فقط به لیست کیت اضافه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =