کد خبر: 236548
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
داچیا لوگان

 داچیا در اروپا از فروش و تحویل بسیار بالایی برخوردار است؛ به‌صورتی که هاچ‌بک داچیا ساندرو در ماه ژوئیه امسال توانست فولکس‌واگن گلف را در فروش و تحویل خودرو به‌مشتریان شکست دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، داچیا در اروپا از فروش و تحویل بسیار بالایی برخوردار است؛ به‌صورتی که هاچ‌بک داچیا ساندرو در ماه ژوئیه امسال توانست فولکس‌واگن گلف را در فروش و تحویل خودرو به‌مشتریان شکست دهد. نام تجاری رومانی در سال 2020 تصمیم گرفت که تولید ون Lodgy را متوقف کند و در مدت‌زمان حدودا یک سال، هیچ خودرو هفت‌سرنشینه جدیدی را به‌بازار ارائه ندهد.

داچیا لوگان در نسخه 7 نفره معرفی شد

اکنون داچیا، همان‌طور که چند هفته پیش وعده داده بود، از مدل جاگر به‌عنوان «ستون چهارم» خود پس از مدل‌های اسپرینگ، ساندرو-لوگان و داستر رونمایی کرده است. این مدل کاملا جدید که شکل یک کراس‌اوور جذاب را دارد، در نسخه‌های پنج و هفت‌سرنشینه عرضه می‌شود و از بهترین نسبت قیمت و قابلیت ماندگاری در بازار اروپا برخوردار است. داچیا جاگر مانند داچیا ساندرو جدید، ساندرو استپ‌وی و لوگان، به‌طور انحصاری با موتورهای بنزینی و LPG در دسترس خواهد بود و مشتریان می‌توانند یک موتور یک‌لیتری سه‌سیلندر بنزینی با 110 اسب‌بخار توان را تهیه کنند که حداقل درحال حاضر، قوی‌ترین گزینه در دسترس برای این مدل خواهد بود.

داچیا لوگان در نسخه 7 نفره معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =