کد خبر: 236579
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
مرسدس‌بنز کلاس G تمام‌برقی

مرسدس‌بنز رسما یک G کلاس تمام‌برقی را معرفی کرد؛ اما این خودرو آن چیزی نیست که همه فکر می‌کردند. همان‌طور که نامش نشان می‌دهد، کانسپت مرسدس‌بنز EQG یک مدل تولیدی نیست؛ بلکه یک نمونه اولیه است.

به گزارش «اخبار خودرو»،مرسدس‌بنز رسما یک G کلاس تمام‌برقی را معرفی کرد؛ اما این خودرو آن چیزی نیست که همه فکر می‌کردند. همان‌طور که نامش نشان می‌دهد، کانسپت مرسدس‌بنز EQG یک مدل تولیدی نیست؛ بلکه یک نمونه اولیه است. مرسدس اعلام کرد که این آفرودر برقی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و برخی از فناوری‌های آن از EQS قرض گرفته ‌شده است.

معرفی مرسدس‌بنز کلاس G تمام‌برقی

در اوایل سال ۲۰۱۸، هنگامی که نسل کنونی مرسدس‌بنز G کلاس معرفی شد، دیتر تسچه (مدیرعامل سابق دایملر) در گفت‌وگویی با آرنولد شوارتزنگر اتریشی طرفدار G کلاس، اعلام کرد که جی واگن برقی در آینده عرضه خواهد شد. اگرچه EQG هنوز یک خودرو مفهومی است، اما مرسدس‌بنز اجازه انتشار اطلاعات به‌میزان کافی را داده تا بدانیم باید چه‌انتظاری از G کلاس برقی داشته باشیم. وجود سیستم تمام‌چرخ‌محرک کاملا بدیهی بود؛ اما حالا می‌دانیم که این سیستم به‌لطف چهار موتور برقی در کنار یک جعبه‌دنده دو سرعته که قابلیت‌های آفرود این مدل را بهبود می‌بخشند، در دسترس خواهد بود. با وجود این‌که EQG روی همان شاسی نردبانی نسخه دارای موتور احتراق‌داخلی ساخته خواهد شد.

معرفی مرسدس‌بنز کلاس G تمام‌برقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =